Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Кононко О. Л. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти. - C. 8-18.
  5. Максименко В. І. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва. - C. 19-25.
  6. Ткаченко Т. С., Гордієнко Т. В. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі. - C. 26-32.
  7. Тюльпа Т. М. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії. - C. 33-38.
  8. Методика навчання і виховання

  9. Бобро Л. В., Бобро А. А. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів. - C. 39-44.
  10. Дубровська Л. О., Самойленко О. В., Дубровський В. Л. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі. - C. 45-50.
  11. Пихтіна Н. П. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці. - C. 51-56.
  12. Турчин Т. М. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту. - C. 57-65.
  13. Хлєбік С. Р. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період. - C. 66-72.
  14. Хоу Імей Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики. - C. 73-78.
  15. Ющенко К. О. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки. - C. 79-86.
  16. Професійна підготовка

  17. Демченко Н. М., Щуцький Б. С. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії. - C. 87-96.
  18. Коваль М. С., Гіптерс З. В., Кусій М. І. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту. - C. 97-104.
  19. Липовецька Є. Ю. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва. - C. 105-109.
  20. Нагрибельний Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України. - C. 110-116.
  21. Онищук І. А. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності. - C. 117-122.
  22. Переверзєва О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 123-128.
  23. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  24. Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Король В. С. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект. - C. 129-135.
  25. Зеленько О. А. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад). - C. 136-141.
  26. Черненко Т. В. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 142-150.
2019
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського