Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Мельник С. С., Сасник С. М., Новіков О. В., Д’яконова Н. С. Інтеграція у навчанні: основні методи, структура та функції. Загальний огляд та аналіз. - C. 8-16.
  5. Кононко О. Л. Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності. - C. 17-27.
  6. Методика навчання і виховання

  7. Бобро Л. В. Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції. - C. 28-33.
  8. Бондаренко Ю. І. Літературне навчання з використанням ейдетики. - C. 34-43.
  9. Гордієнко Т. В., Білоусова Н. В., Долматова М. П. Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі. - C. 44-51.
  10. Дубровська Л. О., Дешко О. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках "Я досліджую світ". - C. 52-58.
  11. Лосєва Н. М., Дубровський В. Л. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроці математики у початковій школі. - C. 59-67.
  12. Заплішний І. І. Шляхи формування в учнів старшої школи свідомого ставлення до свого здоров’я. - C. 68-75.
  13. Кузів М. З., Кузів І. С. Особливості вирішення конфліктів за допомогою медіації. - C. 76-83.
  14. Островська М. Я., Островський О. О. Створення інноваційного середовища у початковій школі, яка здійснює освітній процес у міжкультурному середовищі. - C. 84-93.
  15. Романишина Н. В. Контекстне вивчення оповідання І. Гаспринського "Арслан-киз" у шкільному курсі української літератури. - C. 94-101.
  16. Шевчук М. О. Шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів у трудовому навчанні. - C. 102-109.
  17. Щербакова Н. Педагогічні умови формування гуманних взаємин учнів початкової школи. - C. 110-116.
  18. Професійна підготовка

  19. Бобро А. А. Формування soft skills у майбутніх учителів початкової школи. - C. 117-124.
  20. Ковальова В. В. До питання формування правової культури майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. - C. 125-131.
  21. Проценко І. І. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики. - C. 132-140.
  22. Щербакова К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - C. 141-146.
2021
№ 1

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського