Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Методологія і теорія педагогіки
- Б’янка Г. Г. Значення волонтерської діяльності для суспільства в умовах війни з росією. - C. 8-13.
- Дзюба Н. В. Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (теоретичний аспект). - C. 14-22.
- Лісовець О. В. Вплив сім’ї на виховання самостійності дітей дошкільного віку. - C. 23-29.
Методика навчання і виховання
- Бобро Л. В. Просвіта батьків як умова підвищення їх педагогічної культури та ефективної партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї. - C. 30-35.
- Бондаренко Ю. І. Ландаматика у формуванні літературно-дослідницьких умінь школярів. - C. 36-45.
- Голуб О. В., Лесик А. С., Щербакова Н. М. Педагогічні умови виховання гіперактивних дітей у початковій школ. - C. 46-53.
- Лукашова Н. І. Проблемність у навчанні як важлива умова розвитку творчого мислення школярів під час узагальнення й систематизації знань з органічної хімії. - C. 54-60.
- Новгородський Р. Г., Пилипенко Д. В. Шкільна медіація як технологія розв’язання конфліктів у закладах середньої освіти. - C. 61-68.
- Пісоцький О. П., Пісоцька Л. М. Особливості виховання гуманних почуттів дітей 5–6 років у грі. - C. 69-75.
- Раструба Т. В., Кушнір К. В. Використання сучасних музично-комп’ютерних технологій у процесі вивчення дисципліни "Хорове аранжування". - C. 76-83.
- Шевчук М. О. Особливості опанування технологій роботи з мультимедійними засобами на уроках інформатики в початковій школі. - C. 84-90.
Професійна підготовка
- Коваленко С. О., Гавій В. М., Приплавко С. О., Лобань Л. О. Дистанційне навчання у вищій школі: проблеми та переваги. - C. 91-96.
- Макарук О. Л. Структурно-компонентна характеристика готовності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів. - C. 97-102.
- Потапчук Т. В., Пукас І. Л. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога. - C. 103-110.
- Філоненко О. С., Демченко Н. М., Самойленко О. В. Модернізація практичної підготовки як невід’ємного складника системи підготовки майбутнього педагога. - C. 111-115.
Вітчизняний і зарубіжний досвід
- Мартинюк О. В. Історичні аспекти розвитку шкільної освіти та навчальної книги в Німеччині у VII–XVIIІ ст.. - C. 116-122.
| 2022 | | № 1
|
|
|
|