Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Тракало О. М. Становлення європейського джазу (від початку ХХ століття до Другої світової війни). - C. 3-9.
  5. Горак Я. Р. З’їзд українських музик 1899 року: до історії незреалізованої події. - C. 9-17.
  6. Юзюк Н. Ф. Методика виховання молодого музиканта в класі фортепіано педагога Ольги Феофанівни Качевої. - C. 17-24.
  7. Палійчук І. С. Жанр концерту для туби у творчості європейських композиторів ХХ століття. - C. 24-28.
  8. Регуліч І. В. Категорія канону в світовому культурологічному дискурсі. - C. 29-36.
  9. Марач О. М. Актуалізація регіонального хорового мистецтва україни у діяльності Хмельницького муніципального камерного хору: за матеріалами інтерв’ю з маестро Ігорем Цмуром. - C. 36-42.
  10. Масляєва О. Ю. Фортепіанні парафрази Ф. Ліста за операми Дж. Верді: "Ернані", "Ріголетто", "Трубадур". - C. 43-48.
  11. Драганчук В. М. Відображення національної ментальності у сучасній хоровій музиці на основі трансформованої української пісенності. - C. 49-53.
  12. Бермес І. Л. Глухівська співоча школа як підґрунтя вітчизняної професійної вокально-хорової освіти у ХVIII столітті. - C. 53-59.
  13. Панасюк І. В. Формування української професійно-академічної бандурної школи у соціокультурному контексті. - C. 59-64.
  14. Олексів Я. В. Відображення необарокової стильової тенденції в баянних партитах українських композиторів. - C. 65-70.
  15. Єфіменко А. Г. Оновлення літургійної музики з точки зору церковних композиторів – сучасників реформи Другого Ватиканського Собору. - C. 70-75.
  16. Ярко М. І. Сучасні епістемологічні (знаннєві) та теоретичні основи загальної музичної освіти. - C. 75-83.
  17. Максименко Л. В. Російська саксофонна школа: особливості розвитку та проекція на становлення української школи виконавства. - C. 83-88.
  18. Колубаєв О. Л. Формування естрадно-пісенної традиції Галичини в контексті полікультурної взаємодії. - C. 88-94.
  19. Матійчин І. М. До питання зародження нового етапу духовної пісні в Галичині кінця ХІХ – першої половини ХХ ст.. - C. 94-101.
  20. Мартиненко О. В. Наукові взаємини Філарета Колесси і Федора Стешка в контексті їхнього епістолярію. - C. 101-108.
  21. Лучанко О. М. Постать Д. Драгонетті в історії контрабасового мистецтва: виконавство та творчість. - C. 108-114.
  22. Калин Р. Й. Вокальна школа як ментальний феномен. - C. 114-121.
  23. Костюк Н. О. Діяльність регентів у царині богослужбово-музичної культури України початку ХХ століття. - C. 121-129.
  24. Синкевич Н. Т. Соціально-архетипове підґрунтя національного хорового мистецтва. - C. 129-135.
  25. Довгань П. В. Сюїтний цикл: до проблеми теорії жанру. - C. 135-141.
  26. Максименко Д. П. Інтерпретаційні засади концерту для саксофона з оркестром Олександра Глазунова. - C. 142-147.
  27. Мельник О. Ю. Мистецька муза Івано-Франківська (до 350-ліття міста). - C. 147-154.
  28. Рудик М. М. Ескізи до огляду української інструментальної музики останньої третини ХХ ст.: цикли п’єс, сонати. - C. 154-159.
  29. Театральне мистецтво

  30. Алфьорова З. І. Фантазми культури у "дзеркалі" телевізійних шоу. - C. 160-164.
  31. Ванюга Л. С. Друга світова війна та український драматичний театр ім. Івана Франка в Тернополі. - C. 164-171.
  32. Хім’як В. А. Віддзеркалення курбасівських новацій у процесі створення вистави "Мазепа". - C. 171-177.
  33. Смоляк П. О. Режисери аматорських театральних гуртків Тернопільщини кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. - C. 177-185.
  34. Візуальні мистецтва

  35. Бех Л. В. Порцеляна в культурі Китаю: становлення традиції. - C. 186-191.
  36. Ісайкова О. С. Втілення конфесійних особливостей християнського віровчення в образі Богородиці. - C. 192-196.
  37. Білоус Л. М. Відродження Української греко-католицької церкви на Рогатинщині в період "перебудови" (1985–1991): культурно-релігійний аспект. - C. 196-202.
  38. Золотарчук Н. І. Запровадження процесійних хрестів та патериць: теологічний аспект. - C. 202-210.
  39. Лосик Г. І. Гончарний промисел Опілля та Підгір’я кінця ХІХ–ХХ століття. - C. 211-218.
  40. Тютюнник І. С. Особливості оздоблення вітчизняного ексклюзивного вбрання другої половини ХХ століття. - C. 219-222.
  41. Гошовський Р. М. Нові тенденції сакралізації на прикладі храму-маяка святого Миколая Чудотворця в Криму. - C. 223-228.
  42. Тобілевич Г. М. Роль декоративної пластики в історичних спорудах та архітектурних комплексах. - C. 228-234.
  43. Автори номера. - C. 235-237.
2012
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського