Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Макаренко Л. П. Особливості фольклорної трансформації в оркестровій творчості Лева Колодуба на основі музикознавчого аналізу "Прилуцької симфонії". - C. 5-12.
  4. Гриненко С. М. Специфіка творів для гітари українських композиторів. - C. 12-17.
  5. Дзундза Р. М. Постать Миколи Лисенка в контексті проблем ідентичності. - C. 18-24.
  6. Салдан С. О. Жанрово-стильова модель фортепіанної мініатюри у творчому доробку львівських композиторів (на прикладі творів Станіслава Людкевича та Мирослава Скорика). - C. 25-33.
  7. Закрасняна Ж. М., Грицюк О. Ю., Якобенчук Н. О. Поліфонія як засіб викладення музичного матеріалу в аранжуваннях вокальних ансамблів A Capella. - C. 33-39.
  8. Кречко Н. М. Жанрові метаморфози та українське хорове мистецтво у контексті творчості Володимира Рунчака. - C. 39-45.
  9. Попова А. Б., Войченко О. М. Значення медіатехнологій у вихованні естрадного вокаліста. - C. 45-50.
  10. Андрусишин Т. Б. Ґендерна рівність в музичному мистецтві: проблеми та означення. - C. 50-57.
  11. Тилик І. В., Дондик О. І. Формування науково-аналітичних параметрів вивчення творчості Артема Веделя крізь призму музикознавчо-текстологічних досліджень другої половини ХІХ – середини ХХ століття. - C. 57-66.
  12. Чабан Т. І. Риси стилю Василя Барвінського на прикладі Сонати ре-бемоль мажор. - C. 66-72.
  13. Бєлікова В. В. Музичне виконання як вияв творчого потенціалу майстерності виконавця (до 130-ліття з дня народження Генріха Нейгауза). - C. 72-78.
  14. Сіненко О. О., Остапенко Л. В. Техніка форсованого співу в естрадному вокалі. - C. 78-84.
  15. Шпортько О. В., Гаценко Г. С. Естрадний вокал у контексті синтезу мистецтв. - C. 85-90.
  16. Бурська О. П. Динамічні особливості фактурного мислення піаніста у пошуку інтонаційної виразності звукового образу. - C. 90-102.
  17. Каплієнко-Ілюк Ю. В. Фортепіанний концерт Леоніда Затуловського в аспекті національного розвитку жанру. - C. 102-109.
  18. Сліпченко О. С., Мельниченко І. В. Реалізація basso continuo як аспект концертмейстерської практики. - C. 109-115.
  19. Мазур І. В. Значення програмних документів в процесі збирацької та науково-дослідницької діяльності в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 116-128.
  20. Топорівська Я. В. Хмарні технології у навчальній діяльності майбутніх педагогів-музикантів. - C. 128-134.
  21. Лузан О. В., Самолюк В. М. Баян в сучасних клезмерських колективах: український контекст. - C. 134-139.
  22. Вороновська О. В. Актуальні аспекти проблеми генезису знаків музичної мови. - C. 139-149.
  23. Сізова Н. С. Роль музичного товариства імені Миколи Леонтовича у розвитку хорового руху на Вінниччині у 1920-х роках. - C. 149-157.
  24. Чупашко І. П. Диригентська майстерність в контексті сучасної педагогічної практики. - C. 157-164.
  25. Євгеньєва М. В. Фестивально-конкурсний рух бандуристів Тернопільщини в сучасних соціокультурних реаліях. - C. 164-172.
  26. Науменко Н. В. Гамлетівська "Пастка" як літературний і мистецький прийом у драмі й театрі ХХ століття. - C. 173-181.
  27. Смоляк П. О. Роль священиків у розвитку аматорського театрального мистецтва у Тернопільському повіті в кінці ХІХ – першій третині ХХ століття. - C. 182-193.
  28. Василюк Т. А. Творча діяльність Івано-Франківського академічного обласного театру ляльок імені Марійки Підгірянки у контексті відродження українських національних традицій. - C. 194-201.
  29. Ванюга Л. С. Формування ідентифікаційної парадигми Тернопільського академічного українського драматичного театру імені Т. Г. Шевченка як засіб збереження генетичної, історичної та культурної пам’яті. - C. 201-206.
  30. Косів Р. Р. Інтерпретація іконографії покрову Богородиці у творчості риботицьких майстрів 1680–1740-х років. - C. 207-214.
  31. Косів В. М. Образи дітей у графічному дизайні української діаспори (1945–1989 роки). - C. 214-220.
  32. Студенець Н. В. Мальовані килими в етнокультурному просторі Східного Поділля. - C. 220-228.
  33. Трубчанінов В. О. Меморіалізація творчої спадщини Василя Дмитровича Єрмілова та його послідовників у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. - C. 229-234.
  34. Вискварка Я. М. Сутність та становлення візуальної мови графічного дизайну в Україні. - C. 234-242.
  35. Бойко Х. С. Мотив світового дерева в орнаментальних схемах декоративного оздоблення мацев. - C. 242-251.
  36. Ямборко О. Я. Художник декоративного мистецтва і художня промисловість у радянській системі виробничих відносин. - C. 252-257.
  37. Золотарчук Н. І. Особливості зображення сакральної атрибутики в іконостасах кінця ХVIІІ – початку ХХI століть. - C. 257-268.
  38. Сергеєва Н. В. Історичні та культурологічні аспекти основ філософії дизайну. - C. 268-276.
  39. Сталінська Г. Д. Етнокультурний вінтаж. Застосування аутентичних об’єктів у дизайні вінтажного інтер’єру. - C. 276-284.
  40. Котляр Є. О., Чжижун Г. Джузеппе Кастільоне та формування нового канону жіночого портрету у китайському живописі XVIII століття. - C. 284-294.
  41. Тютюнник І. С. Роль орнаменту в стилістичній організації станкового твору образотворчого мистецтва України ХХ – початку ХХІ століття. - C. 295-303.
  42. Аль Равашдех Самер Становлення та коротка характеристика сучасного графічного дизайну Йорданії. - C. 303-308.
  43. Лінда С. М., Квасниця Р. Б. Забезпечення оптимальних умов видимості у дизайн-проектуванні презентаційних просторів для модних показів. - C. 308-318.
  44. Луковська О. І. Новітні мистецькі проекти в арттекстилі України. - C. 318-325.
  45. Вольська С. О., Кузів М. П., Вербіцька І. О. Скульптор Іван Козлик. Творчість крізь призму соцреалізму. - C. 325-331.
  46. Дацюк Н. М. Творчісь архітекторів – представників архітектурних шкіл, які вплинули на формування архітектурного та культурного середовища Тернополя на початку ХХІ століття. - C. 331-336.
  47. Гнатюк М. В. Народні художні промисли і ремесла Гуцульщини та Покуття: традиції, майстри, школи, їх вплив на розвиток етнодизайну Галичини. - C. 336-344.
  48. Чуйко О. Д. Міфологічна традиція в пластичному декорі храмів Давньої Русі. - C. 344-354.
  49. Кондрацька Л. А. Художній метамодернізм: від експансії мертвого – до дихання живого. - C. 354-362.
  50. Відомості про авторів. - C. 363-370.
2018
№ 2 (39)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського