Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2009/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка

  4. Савченко О. Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу. - C. 4-11.
  5. Казакова Н. Діагностика обдарованості в дітей молодшого шкільного віку. - C. 12-17.
  6. Кормило О. Аналіз проблеми становлення молодшого школяра як суб’єкта учбової діяльності. - C. 17-21.
  7. Гончаровська Г. Наступність як принцип діяльності дошкільного закладу та початкової школи. - C. 22-26.
  8. Легін В. Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі. - C. 26-30.
  9. Історія педагогіки

  10. Кодлюк Я. Інновації в початковій освіті України другої половини ХХ століття. - C. 31-37.
  11. Гнатів О. Теорія і практика природоохоронного виховання молодших школярів у 20–30-х роках XX століття в Україні. - C. 37-41.
  12. Сівак Н. Соціалізація особистості як базове поняття соціальної педагогіки: історико-педагогічний аспект. - C. 41-47.
  13. Методика навчання учнів початкової школи

  14. Олефіренко Н., Андрієвська В. Реаліазція сучасних підходів у викладанні базових дисциплін початкової школи засобами мультимедіа. - C. 48-52.
  15. Тарасенко Г. Інноваційні підходи до мовленнєвотворчої роботи з обдарованими дітьми в контексті підготовки їх до школи. - C. 52-58.
  16. Онишків З., Онишків О. Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи. - C. 58-62.
  17. Каліш В., Собко В. Лексико-граматичний підхід до вивчення слова як складова мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів. - C. 62-67.
  18. Роєнко Л. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання. - C. 67-71.
  19. Полєвікова О. Шляхи збагачення словникового запасу першокласників. - C. 72-77.
  20. Боднар Н. Особливості формування графічних навичок молодших школярів. - C. 77-83.
  21. Девлетов Р. Формування функціонального трилінгвізму в умовах взаємозв’язаного навчання мов. - C. 83-86.
  22. Корчевська О. Розвиток математичного мислення молодших школярів під час розв’язування простих задач, пов’язаних із різницевим і кратним відношенням. - C. 87-91.
  23. Черненко Г. Формування особистості молодшого школяра у процесі вивчення освітньої галузі "Людина і світ". - C. 91-95.
  24. Жаркова І., Мечник Л. Шляхи вдосконалення процесу формування в молодших школярів картографічних знань та вміння працювати з географічними картами. - C. 95-100.
  25. Кравчук Л. Проблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекст. - C. 101-105.
  26. Попова Л. Етимологічний аналіз слів як засіб формування орфографічної грамотності молодших школярів. - C. 105-109.
  27. Проблеми виховання молодших школярів

  28. Іваниця Г. Комплексний підхід до організації виховної системи школи першого ступеня. - C. 110-117.
  29. Пташнік Н. Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті технологізації виховного процесу. - C. 117-122.
  30. Кругленко І. Виховання естетичних почуттів молодших школярів засобами творчої інтерпретації літературних образів. - C. 123-128.
  31. Барановська І. Використання музейно-освітніх технологій у початковій школі. - C. 128-131.
  32. Колосова О. Виховання дисциплінованості молодших школярів у контексті формування в них правової культури. - C. 131-136.
  33. Поляновська О. Курс "Я і Україна" (громадянська освіта) — ефективний засіб здійснення профілактики правопорушень дітей-сиріт молодшого шкільного віку. - C. 136-140.
  34. Сорока О. Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками. - C. 141-145.
  35. Корнієнко С. Педагогічна технологія взаємодії родини і школи у статевому вихованні молодших школярів. - C. 145-150.
  36. Чіп Р. Сімейна взаємодія як чинник становлення особистості молодшого школяра. - C. 150-154.
  37. Коцюбинський О. Виховна система "Вільної шкільної общини Віккерсдорф". - C. 154-159.
  38. Підручникотворення в початковій освіті

  39. Козак І. Українська букварна традиція кінця ХІХ ст.: особливості змістової та структурної організації підручника. - C. 160-164.
  40. Хребтова Н. До проблеми реалізації мотиваційної функції навчальної книги: оцінювання дизайну підручника. - C. 165-171.
  41. Яценюк Н. Зарубіжний досвід створення підручників з іноземної мови для початкової школи. - C. 171-175.
  42. Обговорюємо проблему

  43. Гишка Н. Уміння вчитися як психолого-педагогічна проблема. - C. 176-179.
  44. Нестеренко Т. Громадянська компетентність учнів як складова громадянської освіти в початковій школі. - C. 179-182.
2009
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського