Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Янкович О. І. Система підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій. - C. 3-8.
  5. Олендр Т. М. Рейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освіти. - C. 8-14.
  6. Сиротич Н. Б. Методологічні аспекти формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 15-20.
  7. Левчук Н. В., Степанюк А. В. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до діяльності в галузі екологічної освіти на засадах сталого розвитку. - C. 20-24.
  8. Шишкіна О. О. Формування організаційних умінь як основна компонента процесу підготовки вчителя хімії. - C. 25-30.
  9. Колесник М. О. Підготовка майбутніх учителів біології на засадах колективної творчості. - C. 30-35.
  10. Прошкін В. В. Стимулювання студентських наукових пошуків як засіб інтеграції науки й освіти. - C. 35-41.
  11. Дудоладова А. В. Роль емоційної складової в системі професійних якостей майбутнього перекладача. - C. 41-46.
  12. Гальчак Т. В. Модель формування професійної компетентності усного перекладача в процесі навчання у вищій школі. - C. 46-52.
  13. Підручна З. Ф. Особливості навчально-методичної підготовки майбутніх перекладачів у вищій педагогічній школі. - C. 52-57.
  14. Голуб І. І. Специфіка іншомовної підготовки студентів у галузі англійської мови для спеціальних цілей. - C. 57-62.
  15. Лісун Д. В. Сутнісна характеристика та структура професійних герменевтичних умінь майбутнього музиканта-виконавця. - C. 63-69.
  16. Костишина Г. І. Формування вмінь самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентівтехнічного вищого навчального закладу. - C. 69-75.
  17. Ходань О. Л. Критерії та показники сформованості корпоративної культури майбутніх офіцерів: результати дослідження. - C. 75-81.
  18. Теорія і методика виховання

  19. Троцька О. С. Етичне виховання учнівськоїмолоді на засадах екоетики: методичний аспект. - C. 82-88.
  20. Головська І. В. Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра. - C. 88-92.
  21. Фасолько Т. С. Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці. - C. 93-99.
  22. Приймас Н. В. Філософсько-педагогічна концепція Уласа Самчука і сучасність. - C. 99-104.
  23. Лінгводидактика

  24. Дідук-Ступ’як Г. І. Лінгводидактичні можливості корпусної лінгвістики. - C. 105-109.
  25. Коломінова О. О. Навчально-методичний комплекс як засіб формування компетенції молодших школярів у читанні англійською мовою. - C. 110-119.
  26. Теорія і методика навчання природничо-математичних дисциплін

  27. Ягенська Г. В. Сутність та особливості формування дослідницьких умінь учнів основної школи в процесі вивчення біології. - C. 120-126.
  28. Рибалко Л. М. Педагогічні основи формування в учнів цілісності знань про живу природу. - C. 126-132.
  29. Бібік Г. В. Реалізація міжпредметних зв’язків математики з фізикою на прикладі вивчення понять "Вектор" і "Векторна величина" в курсі математики основної школи. - C. 132-140.
  30. Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Формування інформаційно-освітнього простору курсу "СІТ в навчальному процесі" для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій Веб 2. 0. - C. 141-146.
  31. Трудова підготовка учнів та студентів

  32. Терещук А. І. Проектна технологія в контексті особистісно-орієнтованого підходу в процесі трудового навчання. - C. 147-151.
  33. Романюк Н. В. Методичні особливості навчання учнів основам гаварецької кераміки. - C. 151-154.
  34. Пагута М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності. - C. 154-159.
  35. Майовські Я. Учителі та учні базових шкіл про мотивацію учіння на уроках техніки. - C. 159-163.
  36. Монько Р. М. Підготовка майбутнього вчителя "Техніки" у Республіці Польща. - C. 164-167.
  37. Буянов П. Г. Ступінь і складові графічної професійної компетентності майбутніх учителів технології. - C. 167-172.
  38. За рубежем

  39. Загоруйко Л. О. Реалізація права на освіту в країнах Європейського Союзу. - C. 173-178.
  40. Біницька К. М. Розвиток вищих педагогічних шкіл в Республіці Польща (70-90-ті роки ХХ ст. ): ретроспективний аналіз. - C. 178-182.
  41. Турчин А. І. Система контролю й оцінювання навчальних досягнень студентів у ВНЗ Німеччини. - C. 182-188.
  42. Ломакович В. Я. Методичні моделі екологічної освіти учнів Німеччини в закладах освіти середнього ступеня навчання. - C. 188-194.
  43. Грабар Е. В. Основні типи і види тестів з іноземних мов у педагогіці США. - C. 194-201.
  44. Садовець О. В. Форми професійного розвитку вчителів в освітніх асоціаціях США. - C. 202-206.
  45. Вивчаємо досвід

  46. Пасічник В. Р. Зміст чинних навчальних планів сучасної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі та України. - C. 207-211.
  47. Титаренко Л. М. Роль польової практики у формуванні екологічної компетентності студентів. - C. 211-216.
  48. Грушко В. С. Методичні особливості викладу теми "Соціологія особистості" в курсі вивчення соціології у педагогічних ВНЗ. - C. 216-225.
  49. Обговорюємо проблему

  50. Онищук І. А. Творче самовираження дошкільниківяк педагогічна проблема. - C. 226-230.
  51. Гушулей Й. М. Ділова гра як метод підготовки майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 231-235.
  52. Матківська І. В. Освіта як просвітлення душі: культурологічні колізії історичного досвіду. - C. 235-240.
  53. Ельбрехт О. М. Проблема актуалізації педагогічних знань у підготовці фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 240-243.
  54. Кобилянський О. В. Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. - C. 243-250.
  55. Зубрик А. Р. Структура, особливості та умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов. - C. 251-255.
  56. Шеремет І. В. Регбі як спортивна гра та засіб підготовки фахівців з фізичного виховання. - C. 256-260.
  57. Старовойт Л. В. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів у процесі трудового навчання. - C. 261-266.
2010
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського