Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Федорищак Р. Л. Педагогічна діяльність Мирона Кордуби в роки Другої світової війни та повоєнної відбудови. - C. 3-8.
  5. Жосан О. Е. Шкільна навчальна література в Україні під час німецької окупації 1941–1944 років. - C. 9-14.
  6. Кирлан О. В. Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти. - C. 14-19.
  7. Груць Г. М. Розвиток духовної культури студентів: історико-педагогічний аспект. - C. 20-24.
  8. Кекош О. М. Просвітницька діяльність митрополита Андрея Шептицького в контексті духовного становлення сучасної молоді. - C. 25-30.
  9. Професійна освіта

  10. Цідило І. М., Ковальський Т. І. Імітаційне моделювання засобами MATLAB у структурі підготовки інженера-педагога. - C. 31-39.
  11. Ярощук І. Д. Комунікативна компетентність як важливий компонент професійної підготовки майбутнього економіста. - C. 39-44.
  12. Каплун І. В. Когнітивний компонент у структурі професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 44-49.
  13. Кравець С. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 49-54.
  14. Куца О. І. Застосування інтерактивних технологій у процесі формування толерантності майбутніх перекладачів. - C. 54-59.
  15. Управління освітою

  16. Боднар О. С. Концепція управління аналітико-експертною діяльністю у сфері освіти регіону. - C. 60-66.
  17. Іванова С. В. Теоретичні та організаційні засади інспектування діяльності вищих навчальних закладів державною інспекцією навчальних закладів України. - C. 66-71.
  18. Соціальна педагогіка

  19. Робак В. Є. Соціально-геронтологічні аспекти сприйняття старості в епоху Середньовіччя. - C. 72-77.
  20. Романовська Л. І. Волонтерство як засіб професійної соціалізації майбутніх соціальних працівників. - C. 77-82.
  21. Поліщук О. В. Соціально-психологічні аспекти правового виховання учнів 5–6 класів шкіл-інтернатів. - C. 82-88.
  22. Лінгводидактика

  23. Задорожна І. П. Організація самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні. - C. 89-96.
  24. Волік В. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання студентів-міжнародників читання англомовних публіцистичних статей економічної тематики. - C. 96-103.
  25. Рибінська Ю. А. Креативний переклад як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх філологів. - C. 103-108.
  26. Криськів М. Й. Формування мовленнєвих умінь майбутніх юристів на заняттях з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 109-115.
  27. Гриджук О. Є. Культура мовлення у фаховій підготовці студентів лісотехнічного вузу. - C. 115-122.
  28. За рубежем

  29. Закордонець Н. І. Реалізація концепції двомовного навчання в процесі вивчення професійних дисциплін у провідних країнах Європи. - C. 123-127.
  30. Антас-Ящук А. Освітні та соціальні аспекти проблеми "вуличних дітей" у Польщі. - C. 127-133.
  31. Козолуп М. С. Акредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в США. - C. 134-140.
  32. Головацька Ю. Б. Зародження та становлення системи підготовки перекладачів у Канаді. - C. 140-146.
  33. Кокор М. М. Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США. - C. 146-153.
  34. Жорняк Н. Є. Досвід формування полікультурної складової професійної підготовки туристських фахівців Канади та можливості його використання в Україні. - C. 153-159.
  35. Білик О. М. Місце та роль каліграфії в естетичному циклі навчальних предметів японської початкової школи. - C. 159-164.
  36. Обговорюємо проблему

  37. Севастьянова О. С. Врахування індивідуальних особливостей учнів на уроках технологій. - C. 165-170.
  38. Воробієнко П. П., Каптур В. А., Василенко О. А. Педагогічне обґрунтування системи фільтрації нецільових ресурсів мережі Інтернет. - C. 170-175.
  39. Лазаревська О. М., Терещук Н. В. Розвиток індивідуальності майбутнього вчителя музики на заняттях з музичного інструмента як педагогічна проблема. - C. 179-181.
  40. Матіяш В. В. Педагогічне краєзнавство як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 181-186.
2013
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського