Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні і методичні засади організації медіаосвіти

  4. Алєксєєнко Т. Ф. Вплив інформаційних технологій на стан і вирішення актуальних соціально-педагогічних проблем суспільства. - C. 3-8.
  5. Бондаренко О. А. Технології медіаосвіти в сучасній школі. - C. 8-13.
  6. Варецька О. В. Критичне ставлення до рекламного медіапродукту як складова соціальної компетентності вчителя початкової школи. - C. 14-20.
  7. Васянович Г. П. Духовно-моральний смисл використання мультимедіа у навчально-виховному процесі. - C. 20-26.
  8. Кравчук В. О. Перспективи використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих вишів. - C. 26-30.
  9. Литвин А. В., Робак В. Є. Завдання медіаосвіти в підготовці фахівців. - C. 31-37.
  10. Мельниченко М. В., Хованова О. А. Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку (з досвіду роботи). - C. 37-44.
  11. Оноко О. О. Сайт медіаосвітнього спрямування "медиадошкольник. рф" у роботі редактора періодичного видання для дітей дошкільного віку. - C. 44-47.
  12. Петрочко Ж. В. Участь у житті суспільства як прояв соціальної ініціативності підростаючої особистості. - C. 47-51.
  13. Радченко К. В. Особливості гендерних стереотипів українських педагогів залежно від рівня стереотипності сучасних мас-медіа. - C. 52-57.
  14. Челишева І. В. Методика організації медіаосвітніх занять: традиції естетично орієнтованої медіаосвіти. - C. 57-62.
  15. Чорна К. І. Основні пріоритети виховання громадянина-патріота в умовах інформаційного суспільства. - C. 68-73.
  16. Медіаосвіта як напрямок навчально-виховного процесу в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах

  17. Висоцька А. М. Медіаосвіта як аспект корекційного виховання школярів з розумовою відсталістю. - C. 69-73.
  18. Гладченко І. В. Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку. - C. 73-77.
  19. Глазиріна О. В. Медіапедагогіка як складова педагогічних знань. - C. 77-80.
  20. Козир Л. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу. - C. 81-85.
  21. Крутій К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дошкільників. - C. 85-90.
  22. Лук’янчук Н. В., Климова Н. А. Віртуальна комунікація у формуванні комунікативної компетентності обдарованих старшокласників. - C. 90-95.
  23. Мокрогуз О. П. До питання запровадження медіаосвіти у школі. - C. 95-102.
  24. Носаченко І. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процессу в школі. - C. 102-108.
  25. Полєвікова О. Б. Специфіка впровадження дошкільної медіаосвіти на Херсонщині. - C. 108-113.
  26. Поліхун Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів. - C. 113-124.
  27. Супрун М. О. Медіаосвіта в соціалізуючому вимірі особистості дитини з особливостями психічного розвитку (кадровий аспект). - C. 124-129.
  28. Чеботарьова О. В. Використання інформаційних технологій у навчанні молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 129-133.
  29. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті молоді

  30. Балабанова К. Є., Вакарєв Є. С. Використання соціальних мереж у професійній діяльності викладача ВНЗ. - C. 134-139.
  31. Дивак В. В. Елементи використання медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи. - C. 139-143.
  32. Каліцева О. В. Застосування медіаосвітніх технологій у процесі навчання фахового мовлення майбутніх юристів. - C. 144-147.
  33. Миколаєнко А. С. Сутність формування засобами медіаосвіти технологічних понять в учнів професійно-технічного навчального закладу. - C. 147-151.
  34. Петренко Л. М. Принципи розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів у контексті медіаосвіти. - C. 151-156.
  35. Сахневич І. А. Критичний аналіз медіатекстів фахового спрямування як необхідна складова формування медіакомпетентності майбутніх фахівців технічних галузей. - C. 157-161.
  36. Юрженко В. В. Проблеми медіаосвіти в контексті підручникотворення для системи професійно-технічної освіти України. - C. 161-166.
  37. Янишин О. К. Формування медіаграмотності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки у ВНЗ. - C. 166-171.
2013
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського