Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні проблеми музичної педагогіки

  4. Олексюк О. О. Феномен розуміння як механізм гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі. - C. 3-7.
  5. Безугла М. В. Художня освіченість як компонент духовно-культурної цінності освіти. - C. 7-11.
  6. Бурська О. П. Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки). - C. 11-17.
  7. Професійна освіта

  8. Реброва О. Є. Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології. - C. 18-23.
  9. Довгань О. З. Педагогічна технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики. - C. 23-29.
  10. Чен Л. Виконавські артикуляційні вміння вчителя музики – піаніста в контексті полімодального підходу. - C. 29-33.
  11. Попович Н. М. Компетентнісні засади формування професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. - C. 33-38.
  12. Татарінцева Н. Є., Реброва О. Є. Рефлексивні моделі навчання як умова формування творчої самостійності особистості педагога. - C. 38-43.
  13. Цідило І. І. Етнодизайн у формуванні інформаційно-графічної культури майбутнього дизайнера. - C. 44-50.
  14. Мин Ч. Формирование интереса к художественной культуре как задача современного гуманитарного образования. - C. 50-54.
  15. Гринь Л. О. Вокальний голос як професійний інструмент актора музично-драматичного театру. - C. 54-59.
  16. Проблеми виховання

  17. Ороновська Л. Д. Сучасні аспекти онтогенезу в музично-естетичному вихованні. - C. 60-64.
  18. Водяна В. О. Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм. - C. 65-71.
  19. Мережко Ю. В. Педагогічні умови формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів. - C. 71-76.
  20. Кудінова Г. Л. Мистецтво як засіб формування естетичних почуттів студентів. - C. 77-80.
  21. Історія мистецької педагогіки

  22. Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: нові виміри пізнання. - C. 81-86.
  23. Рагозіна В. В. Генеза ідеї раннього естетичного розвитку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ століття. - C. 87-91.
  24. Гринчук І. П., Палій Н. В. Історія української музичної педагогіки в Україні: новітні підходи до методичного забезпечення курсу. - C. 92-97.
  25. За рубежем

  26. Безсмертна О. В. Вплив комплексу мистецтв на формування естетичного досвіду студентів класичних університетів Польщі (культурологічний і аксіологічний підходи). - C. 98-101.
  27. Ратко М. В. Духовно-світоглядні константи традиційної художньо-естетичної культури Японії. - C. 101-108.
  28. Вивчаємо досвід

  29. Гриб О. А. Основні аспекти педагогічного досвіду роботи з ансамблем бандуристів. - C. 109-112.
  30. Цяньцянь Л. Впровадження спецкурсу "Основи художньої компетентності" у професійну підготовку майбутніх учителів музики і хореографії". - C. 112-116.
  31. Стельмащук З. М. Організація навчально-виховного процесу в умовах європейської кредитно-трансферної системи підготовки фахівців за спеціальністю "Музичне мистецтво". - C. 116-121.
  32. Татаринцева Н. Е., Платохина Н. А. Приобщение ребенка дошкольного возраста к культурному наследию народа. - C. 121-127.
  33. Бондаренко А. В. Формування диригентських прийомів у майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. - C. 127-131.
  34. Обговорюємо проблему

  35. Абдульманова Л. В. Стратегія розвитку соціокультурного мислення у педагогів, готових до виховання здорового покоління. - C. 132-138.
  36. Базелюк О. В. Інформаційно-естетична виховна технологія як педагогічна проблема. - C. 138-142.
  37. Бондаренко Д. В. Основні психотипи студентів – майбутніх учителів музики. - C. 142-147.
  38. Гнатів З. Я. Українське мистецтво як культурна практика та форма суспільної свідомості у вимірі музичної антропології. - C. 147-150.
2013
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського