Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
Теоретичні аспекти професійної і технологічної освіти
- Кулик Є. В. Концептуальні зміни в змісті професійної і технологічної освіти. - C. 6-10.
- Лаврентьєва О. О. Розвиток методологічної культури майбутніх учителів у системі професійної освіти. - C. 10-16.
- Цина А. Ю. Концептуальні основи проектування інноваційних педагогічних технологій. - C. 16-21.
- Пілевич О. А. Порівняльний аналіз компонентного складу професійної культури майбутніх фахівців. - C. 21-26.
- Ткачук Г. Е. Теоретичні аспекти розвитку готовності педагогів професійно-технічних навчальних закладів до реалізації особистісно зорієнтованого підходу. - C. 27-31.
Методичні аспекти технологічної освіти учнівської молоді
- Уруський А. В. Модель методики індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем. - C. 32-38.
- Вовк Н. В., Жукова М. О. Застосування педагогіки емпаурменту в проектній діяльності учнів на уроках трудового навчання. - C. 38-45.
- Бойко В. А. Навчальна програма за спеціалізацією "Технічна та комп’ютерна графіка" освітньої галузі "Технологія". - C. 45-51.
- Галамбош Г. В. Виховання патріотично зорієнтованого молодого покоління засобами українських народних промислів. - C. 51-55.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній і технічній освіті
- Торубара О. М., Клейно Є. О. Специфіка застосування персонального комп’ютера у навчальній діяльності позашкільних закладів. - C. 56-62.
- Кабак В. В. Моделювання процесу підготовки майбутніх інженерів-педагогів засобами комп’ютерних технологій. - C. 62-68.
- Горбатюк Р. М., Романишина Л. М. Експериментальна модель дистанційного навчання майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 68-75.
- Соколюк О. В. Формування здоров’язберігаючої компетентності викладачів вищих навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 75-81.
- Бондаренко Т. С., Агєєва О. О. Хмарні технології моніторингу якості професійної підготовки робітників залізничного профілю. - C. 81-89.
Удосконалення підготовки майбутніх вчителів технологій та трудового навчання
- Борисов В. В. Підготовка учителя технологій у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору. - C. 90-95.
- Сопіга В. Б. Технологічні та педагогічні практики як компонент підготовки вчителів технологій у другій половині 1950-х років. - C. 95-102.
- Котик І. В. Структурно-змістова модель процесу фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. - C. 102-108.
- Нищак І. Д. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 108-114.
- Гевко І. В. Етноестетичний підхід до підготовки майбутніх учителів технологій в сфері дизайну. - C. 114-120.
- Савенко І. В. Теоретичне обґрунтування змісту підготовки вчителів трудового навчання до викладання основ дизайну. - C. 120-125.
- Божко Л. В. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходу. - C. 125-132.
- Терещук Г. В., Туранов Ю. О., Понятишин В. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій до використання електроінструменту. - C. 132-137.
- Лихолат О. В. Екологізація курсу "Технології побутової діяльності" у підготовці вчителя технології. - C. 137-143.
- Кулінка Ю. С. Формування дизайнерської культури майбутніх педагогів у процесі вивчення айдентики. - C. 143-150.
- Мамус Г. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях проектування та виготовлення виробів. - C. 151-157.
Проблеми професійної підготовки інженерів-педагогів
- Козак Ю. Ю. Графічна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 158-163.
- Панасюк Н. Л. Аналіз освітньої системи управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 163-170.
- Волкова Н. В. Компетентнісний підхід підготовки майбутнього інженера-педагога в харчовій промисловості. - C. 171-176.
- Бохонько Є. О. Особливості підготовки майбутніх інженерів-педагогів галузі автотранспорту до моделювання технологічних процесів. - C. 176-180.
- Ткачук С. І. Педагогічні аспекти підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчових технологій у педагогічних вищих навчальних закладах. - C. 181-186.
Теорія і методика підготовки викладачів вищих навчальних закладів
- Дубінецький В. В. Оцінка рівня управлінської культури викладачів технічних коледжів. - C. 187-193.
- Савченко Л. О. Використання продуктивних технологій у вищій педагогічній школі як засіб підвищення професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 193-197.
Теоретико-методичні особливості підготовки фахівців окремих галузей і спеціальностей
- Кулалаєва Н. В. Формування творчого підходу до професійної діяльності майбутніх будівельників. - C. 198-205.
- Войтович О. П. Інтерактивна методична система навчання основ виробничих технологій майбутніх екологів. - C. 205-211.
- Сиверин Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери зв’язку в умовах ступеневої освіти. - C. 212-218.
- Шамралюк О. Л. Педагогічні умови розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. - C. 218-224.
- Мозальов В. Є. Критерії моніторингу якості військово-професійної підготовки магістрів військового управління у військових вищих навчальних закладах. - C. 224-230.
- Добровольська А. М. Про особливості укладання посібників для навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки. - C. 230-239.
Особливості підготовки педагогів початкової і дошкільної освіти
- Савченко К. Ю. Формування комунікативної компетентності як засобу становлення професіоналізму майбутніх вихователів дошкільних закладів. - C. 240-245.
- Марко М. М. Формування ігрової компетентності майбутніх учителів у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 245-251.
- Бекірова А. Р. Методологія обґрунтування змісту та структури професійної суб’ктності учителів початкових класів. - C. 251-257.
Обговорюємо проблему
- Довгань Н. Ю. Психолого-педагогічна адаптація студентів-першокурсників до занять з фізичного виховання у вищих навчальних закладах. - C. 258-263.
- Оршанський Л. В., Пагута М. В. Проблема проектування змісту технологічної освіти. - C. 264-269.
- Вієвська М. Г. Технологія формування ціннісного ставлення до соціальної відповідальності у студентів економічного вузу. - C. 269-275.
- Сорока Т. П., Струганець Б. В. Актуалізація можливостей позашкільної освіти в соціалізації підлітка. - C. 275-281.
- Райковська Г. О. Індивідуалізація самостійної підготовки студентів в умовах переходу до європейської системи навчання. - C. 282-286.
Вивчаємо досвід
- Титаренко В. П. Розвиток дизайн-освіти у вищих навчальних закладах України. - C. 287-290.
- Павх С. П., Павх І. І. Робочий зошит як засіб активізації самостійної роботи студентів. - C. 290-295.
- Кузьменко В. В., Примакова В. В. Підготовка вчителів до формування наукової картини світу в учнів засобами трудового навчання. - C. 295-301.
За рубежем
- Бочар Ю. І. Підготовка фахівців у галузі комп’ютерно-графічного дизайну за кордоном. - C. 302-306.
- Жорова І. Я., Аносова Ю. П. Розвиток технічної освіти в Європі. - C. 306-310.
| 2016 | | № 2
|
|
|
|