Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2017/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравець В. Проблеми сексуальної соціалізації школярів у вітчизняній педагогіці ХХ століття. - C. 6-13.
  4. Зузяк Т. Особливості формування професійних умінь і навичок у Вінницькій учительській семінарії. - C. 13-20.
  5. Крівшенко Л. Дослідження евристичного навчального діалогу в зарубіжній і вітчизняній педагогічній науці. - C. 21-28.
  6. Янкович О. Праксеологічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України та Польщі. - C. 28-35.
  7. Писарчук О. Моделювання освітньо-розвивального середовища в діяльності вчителя початкової школи: теоретичний і практичний аспекти. - C. 36-44.
  8. В’яла О., Путров С. Сутність формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності. - C. 44-51.
  9. Прима А. Формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії: проблеми та перспективи. - C. 52-59.
  10. Кузнєцова О. Педагогічні умови формування готовності студентів до використання оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання і життєдіяльності. - C. 59-67.
  11. Базильчук О. Роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. - C. 67-74.
  12. Бардус І. Фундаменталізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій до продуктивної діяльності. - C. 74-81.
  13. Цідило І., Козіброда С. Зміст і структура проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів в галузі комп’ютерних технологій щодо використання систем комп’ютерних онтологій. - C. 81-90.
  14. Задорожна-Княгницька Л. Організаційно-методичні умови деонтологічної підготовки менеджерів освіти у вищих навчальних закладах. - C. 90-98.
  15. Кошук О. Методологічні засади дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільськогосподарського виробництва. - C. 98-105.
  16. Чайковська Г. Проектні технології як ефективний засіб формування екологічної культури студентів. - C. 106-113.
  17. Гевко О. Критерії, показники та рівні сформованості культури професійного спілкування майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 113-119.
  18. Бойко О. Сутність поведінкових компетенцій військового лідера у професійних стандартах підготовки майбутніх офіцерів у ВВНЗ. - C. 119-126.
  19. Удич З. Середовищний підхід у впровадженні інклюзивної освіти в середній загальноосвітній школі. - C. 127-134.
  20. Ратушняк Н. Врахування вікових особливостей учнів початкової школи з особливими потребами в умовах індивідуалізації навчання. - C. 134-139.
  21. Кузьменко О. Змішане навчання як інноваційна форма організації навчального процесу в школі. - C. 140-147.
  22. Безверха О. Використання моделей змішаного навчання у процесі вивчення іноземних мов. - C. 147-156.
  23. Єрмак Н. Формування текстотворчих умінь учнів 5-9 класів у процесі навчання морфології української мови. - C. 157-164.
  24. Синекоп О. Відбір навчальних матеріалів для диференційованого навчання професійно зорієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 164-172.
  25. Попович А. Сучасні лінгводидактичні аспекти реалізації когнітивного підходу в навчанні стилістики української мови студентів. - C. 173-178.
  26. Пагута М. Проблема періодизації розвитку вітчизняної професійної освіти. - C. 179-185.
  27. Біницька К. Соціально-економічні аспекти розвитку систем професійної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти в країнах Східної Європи. - C. 185-191.
  28. Бекірова А. Професійна суб’єктність учителів початкових класів: сутність та етапи формування. - C. 191-201.
  29. Омельяненко В. Проблеми інтеграції підготовки вчителя фізичної культури в європейський освітній простір. - C. 202-209.
  30. Інформація для авторів. - C. 214-215.
2017
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського