Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2017/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
- Zadorozhna I. Reflective Foreign Language Teaching and Learning of University Students. - C. 6-12.
- Преснер Р. Комунікативно орієнтований підхід до навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах. - C. 12-19.
- Шовковий В., Шовкова Т. Стратегічна компетентність як предмет лінгводидактичної дискусії. - C. 19-26.
- Дячук Н. Особливості формування англомовної аудитивної компетентності старшокласників. - C. 27-33.
- Паршикова О. Застосування комунікативно-ігрових прийомів у формуванні міжкультурної комунікативної компетентності молодших школярів. - C. 33-41.
- Мирковіч І. Методи та прийоми навчання учнів молодших класів лексики англійської мови засобом театралізованої діяльності. - C. 42-48.
- Datskiv O. Developing Future English Teachers’ Emotional Intelligence via Dramatisation. - C. 49-56.
- Серняк О. Технології ситуативного моделювання у формуванні мовленнєво-дискурсивної компетентості студентів факультету іноземних мов в іншомовному спілкуванні. - C. 56-64.
- Рубан А. Система вправ для формування у майбутніх учителів іспаномовної аудитивної компетентності. - C. 64-73.
- Єременко Т., Трубіцина О., Лук’янченко І. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у курсі "Методика викладання іноземних мов". - C. 73-81.
- Драч А. Навчальна комп’ютерна програма як засіб навчання студентів-філологів читання художніх текстів. - C. 81-89.
- Нацюк М. Систематизація навчального матеріалу для формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови. - C. 89-95.
- Волченко О., Нікішина В. Реалізація компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх перекладачів. - C. 95-102.
- Стрілець В. Формування компетентності в письмовому науково-технічному перекладі: сучасний стан наукової дослідженості. - C. 103-110.
- Simkova I. The Peculiarities in Organization of Bilateral Sight Translation Training for Future Interpreters. - C. 111-119.
- Бігич О. Ед’ютейнмент як технологія формування методичної компетентності викладача іноземної мови. - C. 119-126.
- Черноватий Л. Зміст навчання майбутніх філологів галузевого перекладу: компетентнісний підхід. - C. 126-134.
- Майєр Н. Кейс-метод у методичній підготовці майбутнього викладача іноземних мов і культур. - C. 134-145.
- Зєня Л., Роман С., Коломінова О. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів з використанням навчально-професійних завдань. - C. 145-154.
- Valenthon I. Author’s Course "Hot English" for Future Managers: from the Experience of Experimental Development. - C. 155-162.
- Okopna Y. The Author’s Course "Deutsch Nach Englisch 4" for Future Managers in Tourism. - C. 162-168.
- Пріміна Н. Методика навчання читання англомовної професійної документації курсантів морських закладів вищої освіти: результати педагогічного експерименту. - C. 168-175.
- Баб’юк О. Цілі та зміст формування професійно орієнтованої англомовної компетентності у монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 175-184.
- Кодлюк І. Діагностика сформованості англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх фахівців з туризму в коледжах. - C. 184-191.
- Савчак І. Особливості реалізації комунікативних стратегій у дипломатичному спілкуванні. - C. 191-198.
- Yulinetska Y., Balabukha K. Linguistics, Education, Law: Paradigms Integration. - C. 199-206.
- Подоляк З. Дидактика багатомовності як методологічна основа сучасної іншомовної освіти. - C. 207-213.
- Котик Т. Вплив багатомовного навчання на розвиток особистості в поліетнічному середовищі України. - C. 213-219.
- Кекош М. Комунікативна взаємодія "вчитель – батьки – учні" у процесі вивчення іноземної мови в початковій школі. - C. 219-225.
- Інформація для авторів.
| 2017 | | № 4
|
|
|
|