Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
- Засєкіна Т. М. Інтеграція в шкільній природничій освіті: плюси і мінуси. - C. 3-11.
- Москаленко М. П. Формування очікуваних результатів навчання в курсі біології на профільному рівні у старшій школі. - C. 11-18.
- Білик В. Г. Smart-технології як засіб осучаснення природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти України. - C. 19-26.
- Винничук Р. О. Використання моделі AIDA-S у плануванні та проведенні лекцій у закладах вищої освіти для студентів покоління Z. - C. 26-32.
- Ожга М. М., Потапчук О. І., Ящик О. Б. Використання методу проєктів під час навчання систем тривимірного проєктування майбутніх інженерів-педагогів. - C. 32-41.
- Ігнатенко Н. В. Професійний розвиток учителя історії у контексті реалізації концепції "Нова українська школа". - C. 42-49.
- Балух М. М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. - C. 49-54.
- Павлова Н. С. Професійна компетентність майбутнього вчителя інформатики як предмет науково-методичних досліджень. - C. 54-60.
- Ільчук Л. П. Зміст методичної підготовки майбутніх педагогів-музикантів до використання засобів дзвонарства у професійній діяльності. - C. 60-68.
- Serniak O. M., Grigoriou G. Evaluation of Teachers’ Professional Competence in Greece and Ukraine: Problems and Solutions. - C. 68-76.
- Розвадовська Т. В. Суспільно орієнтоване навчання в умовах закладу вищої освіти. - C. 77-84.
- Верітов О. І. Педагогічні умови формування підприємницького мислення здобувачів вищої освіти. - C. 84-94.
- Ткаченко І. О., Енська О. Ю., Максименко А. І. Застосування інноваційних технологій у практикумі роботи з майбутніми фахівцями хореографії. - C. 94-102.
- Чепурна Н. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії в закладах вищої освіти України. - C. 102-109.
- Івченко В. І. Роль художньо-естетичної інтерпретації творів мистецтва у формуванні естетичної свідомості майбутніх дизайнерів. - C. 109-116.
- Дащенко Н. Л. Лінгвостилістичний аналіз словотвірних та морфологічних засобів у журналістському тексті. - C. 117-125.
- Юлінецька Ю. В., Бабій О. Ю. Формування лінгвістичних та екстралінгвістичних компетентностей здобувачів вищої освіти в рамках курсу академічного письма. - C. 125-133.
- Усенко Н. М. Формування комунікативних компетентностей студентів-медиків у процесі евристичного вивчення іноземної мови. - C. 133-140.
- Рокіцька Н. В., Цепенюк Т. О. Міжкультурна компетентність фахівців іноземних мов в контексті сучасних зарубіжних концепцій. - C. 140-150.
- Петришина О. І. Лінгводидактичні основи формування навичок публічної комунікації у студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 150-157.
- Швардак М. В. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "технології педагогічного менеджменту". - C. 158-164.
- Проценко І. І. Дослідження обізнаності керівників освітніх закладів щодо проблеми управління професійною адаптацією вчителів. - C. 164-172.
- Бойко М. М. Академічна доброчесність в освітньому процесі педагогічного університету: управлінський аспект. - C. 172-180.
- Боднар О. С., Горішна О. М. Механізми подолання опору змінам у закладах загальної середньої освіти. - C. 180-189.
- Shulha I. M., Levchyk N. S., Kikinezhdi O. M. The Problem of Creating a Non-Discriminatory Environment in General Secondary Education Institutions: Gender Approach. - C. 190-197.
- Парфанович І. І. Фактори впливу на професійне вигоряння фахівців соціальної сфери. - C. 197-204.
- Papoutsi V. Strategies of the Effective Conflict Management in the Educational Environment. - C. 204-212.
- Базиленко А. К. Аналіз наукових підходів до сутності соціальної активності студентської молоді. - C. 212-217.
- Аверіна К. С. Аналіз ціннісно-мотиваційних факторів соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 218-225.
| 2020 | | № 2
|
|
|
|