Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Лаврентьєва О. О. Формування професійної цифрової компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей агропромислового профілю в умовах інноваційного розвитку закладу вищої освіти. - C. 6-14.
- Гулай О. І., Кабак В. В. Цифрові інструменти Google як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. - C. 14-23.
- Мельник А. А. Особливості технології змішаного навчання у системі вищої освіти. - C. 23-31.
- Козіброда С. В., Пальчик А. О., Мазур І.-С. В., Рак В. І. Модель системи віддаленого навчання програмуванню роботів. - C. 31-41.
Професійна ідентичність і майстерність педагога
- Красницька О. В. Педагогічні умови формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 42-50.
- Жерновникова О. А., Наливайко О. О. Особливості підготовки вчителів у Китайській Народній Республіці. - C. 51-56.
- Литвинюк Г. І. Стратегічні наративи професійної підтримки та розвитку педагогів у системі неперервної освіти. - C. 56-66.
Лінгводидактика
- Палихата Е. Я. Традиційна та інтерактивна методологія векторизації засвоєння синтаксично-пунктуаційних норм в умовах основної школи. - C. 67-73.
- Петришина О. І., Гапон Л. О., Ягнич М. Є. Експлікація компетентнісного підходу в модельних навчальних програмах "Українська мова. 5–6 класи" для закладів загальної середньої освіти. - C. 73-81.
- Гуляк О. Б. Актуалізація гуманістичного потенціалу іншомовної підготовки студентів. - C. 81-88.
- Таможська І. В. Використання "хмар слів" під час мовної підготовки іноземних студентів-медиків. - C. 88-97.
Обговорюємо проблему
- Гладюк Т. В. , Гладюк М. М. Зміст природничо-наукової освіти у початковій школі в контексті вимог програми міжнародного дослідження TIMSS. - C. 98-106.
- Павелко В. В. Математика у природничих науках та освіті: теоретичний аспект. - C. 106-113.
- Ящик О. Б., Твердохліб І. А., Франко Ю. П., Ожга М. М. Використання технології блокчейн для забезпечення автоматизації управління освітніми документами. - C. 113-120.
- Писарчук О. Т., Руденський Р. Є. Теоретичні аспекти дослідження теми війни в іграшках та ігровій діяльності дітей дошкільного віку. - C. 120-126.
Вивчаємо досвід
- Кашуба О. М., Кравчук Т. О., Навольська Г. І., Турчин А. І. Особливості організації змішаної форми навчання в умовах воєнного стану (з досвіду роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка). - C. 127-135.
- Стельмащук З. М. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Інструментознавство та методика роботи з дитячим музичним колективом": з досвіду роботи у закладі вищої освіти. - C. 135-144.
- Гаврищак Г. Р., Струганець Б. В., Мамус Г. М. Підготовка майбутніх учителів технологій до гурткової роботи у сучасних умовах. - C. 144-152.
| 2022 | | № 2
|
|
|
|