Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2013/121(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Соціально-професійне становлення як умова особистісного розвитку фахівця
- Кондрашова Л. Социально-профессиональное становление будущего учителя в условиях университетского образования. - C. 3-8.
- Сергієнко В., Войтович І. Удосконалення соціально орієнтованої технічної підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 8-12.
- Берестенко О. Досвід теорії і пратики А.С. Макаренка в аспекті культури професійного спілкування сучасного вчителя. - C. 12-16.
- Блохіна І. Психолого-педагогічні можливості формування та вдосконалення професійної етики майбутніх фахівців з управління навчальними закладами. - C. 16-20.
- Грозан С. Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики. - C. 20-24.
- Гуцул Л. Формування навичок педагогічного спілкування при вивченні курсу ,,Українська мова (за професійним спрямуванням)”. - C. 25-30.
- Кирилюк О. Дисципліна "Українська мова (за професійним спрямуванням)” як важлива складова соціально-професійного становлення сучасного фахівця. - C. 30-33.
- Кондратенко Г., Черніков С. Професійне становлення майбутнього фахівця в позанавчальній діяльності ВИШу. - C. 33-37.
- Костюченко К. Формування професійного мислення майбутніх вчителів як важливий компонент професійної діяльності педагога. - C. 37-41.
- Краснолуцький К. Проблематика професійної підготовки фахівців з адміністративного менеджменту в сучасних умовах вищої освіти. - C. 41-45.
- Краснощок І. Теоретичні передумови вивчення самореалізації студентів. - C. 45-51.
- Куліш В. Проблеми професійного самовизначення майбутніх фахівців. - C. 51-54.
- Курліщук І. Реалізація ідей соціального становлення особистості у теорії і практиці А. С. Макаренка. - C. 55-57.
- Лисенко Л. Проблема якості професійної підготовки американських вчителів. - C. 58-61.
- Лях Т., Спіріна Т. Формування професійної культури фахівців соціальної сфери. - C. 61-64.
- Макаренко А. Професійне становлення під час виробничої технологічної практики як умова особистісного розвитку майбутніх учителів технологій. - C. 64-68.
- Mytsenko V. Application OF Multimedia in the Process of FormING Future Specialists’ Professional Skills. - C. 68-72.
- Rozhkova N. Personality development by means of language teaching. - C. 72-75.
- Собко С. Професійне мислення на етапі становлення майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 75-79.
- Токарук Л. Професійне становлення вчителів загальноосвітніх навчальних закладів під час роботи з дітьми із обмеженими фізичними можливостями. - C. 79-83.
- Цвєткова Г. Креативно-розвиваючий освітній простір як педагогічна умова здійснення професійного самовдосконалення викладачів вищої школи. - C. 84-89.
- Єфіменко С. Визначення поняття інтелекту у різних концепціях психолого-педагогічних досліджень. - C. 90-95.
- Живицький В. Готовність майбутнього педагога-музиканта до професійної кар’єри як психолого-педагогічна проблема. - C. 95-98.
- Кулініч Л. Вивчення регіонального народного мистецтва як засіб соціально-професійного становлення вчителя образотворчого мистецтва. - C. 98-101.
- Меленець Л. Школа передового педагогічного досвіду як форма підвищення кваліфікації працівників сільських дошкільних закладів (ІІ пол. ХХ ст.). - C. 102-106.
- Міщенко О. Особливості лекторської майстерності у педагогічній діяльності викладачів Катеринославського вищого гірничого училища у дореволюційний період. - C. 106-111.
- Шпиталевська Г. Становлення компонентів готовності майбутніх учителів початкових класів до формування в молодших школярів загальнокультурної компетентності. - C. 111-116.
Виховний потенціал змісту освіти як засіб сприяння фаховій самореалізації
- Растригіна А., Дьомін С. Дослідницько-проективна підготовка магістрів музичного мистецтва. - C. 117-121.
- Черкасов В. Музично-просвітницька діяльність Б. Асаф’єва, В. Шацької, Б. Яворського. - C. 121-125.
- Melnychuk S. Aesthetic education in pedagogical heritage of A. S. Makarenko. - C. 125-128.
- Дідич Г. До питання про особливості сприймання та аналізу музики школярами підліткового віку. - C. 128-133.
- Турчак А. Дослідно-експериментальна робота з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури (на прикладі вживання алкогольних напоїв учнями старшого підліткового віку). - C. 133-139.
- Vladymyrova V. Working experience of educational activities in the heritage of A. S. Makarenko. - C. 140-143.
- Лавриненко С. Роль етики як науки у формуванні культури міжособистісних стосунків майбутніх учителів. - C. 143-147.
- Максименко Л. Організація навчання майбутніх менеджерів невиробничої сфери професійно спрямованого діалогу англійською мовою. - C. 147-151.
- Смірнова Л. Розвиток конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії. - C. 151-154.
- Стратан-Артишкова Т. Методичне забезпечення композиторсько-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 154-158.
- Тимошенко Н. Професійна самореалізація як один із компонентів професійного самовдосконалення особистості. - C. 158-161.
- Царьова Л. Особливості застосування традиційних організаційних форм у процесі естетичного виховання японських школярів. - C. 161-166.
- Шишова І. Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної адаптації дітей із порушеннями розвитку в умовах інклюзивної освіти. - C. 166-171.
- Байкачова К. Ґенеза поняття "морально-етична культура". - C. 171-175.
- Брояковський О. Академічний семінар В. Б. Антоновича й підготовка кадрів української національної інтелігенції останньої чверті ХІХ століття. - C. 175-179.
- Здравкова Н., Цветкова Д. Възпитателната работа на учителя за развитие на социалния интерес при деца в предучилищна възраст. - C. 179-184.
- Томашевська-Прядун С. Особливості трудового виховання дітей в японській родині. - C. 184-188.
- Філімонов С. Аналіз понять "дозвілля" в сучасній науковій літературі. - C. 188-192.
Змістові та процесуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті
- Глузман Н. Ґенеза розвитку педагогічної практики в системі вищої педагогічної освіти. - C. 193-200.
- Плахотнік О., Безносюк О. Компетентнісний підхід у ВНЗ: проблеми та перспективи. - C. 200-205.
- Тенева М., Иванова В. Формиране на компетенции и преносимост на умения у студенти от специалност предучилищна и начална училищна педагогика. - C. 205-209.
- Бабенко Т. Роль інформаційної компетентності майбутнього вчителя історії в підвищенні його конкурентоздатності. - C. 209-214.
- Бондаренко О. Формування валеологічної компетентності майбутніх педагогів в умовах сучасного освітнього простору. - C. 214-218.
- Гущина Т. Психолого-педагогічний аналіз самоосвітньої діяльності як професійної якості. - C. 218-222.
- Долина А. Особливості використання мультимедійного комп’ютерного курсу для вдосконалення фонетичної компетенції студентів-філологів. - C. 222-226.
- Зіненко І. Навчальні тексти з історії математики – засіб формування математичної компетентності учнів суспільно-гуманітарного профілю навчання. - C. 226-230.
- Коваль В. Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження). - C. 230-235.
- Крижанівська О. Формування лінгвістичних компетенцій на заняттях з історичної граматики української мови. - C. 235-238.
- Кузава І. Особливості індивідуального оцінювання соціальної компетентності дошкільників із психофізичними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. - C. 238-243.
- Луценко Г., Малюк Л. Фундаменталізація змісту освіти як основна вимога розвитку наукового мислення майбутніх фахівців. - C. 244-247.
- Нечипоренко В. Виховна система хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру. - C. 247-253.
- Паскалева Р. Основни фактори за формиране на професионалните компетенции на студентите от специалност рехабилитатор по време на преддипломния стаж. - C. 253-258.
- Прокоф’єва М. Емпіричні дослідження змістово-гностичного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. - C. 258-263.
- Рябовол Л. Правова предметна компетентність: понятття, структура, правові предметні компетенції. - C. 263-268.
- Стрітьєвич Т. Структура професійної компетенції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 268-271.
- Уйсімбаєва Н. Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога. - C. 271-275.
- Гарбузенко Л. Фасилітація у процесі формування особистісно-розвивального компоненту художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 275-279.
- Картава Ю. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 279-283.
- Мазур Н. Поняття "готовності" та визначення структурних компонентів готовності майбутніх вчителів інформатики. - C. 283-287.
- Непокрита О. Особливості готовності майбутніх учителів до оцінювальної діяльності в початковій школі. - C. 287-291.
- Нетребіна О. Дослідження галузевого стандарту вищої освіти напряму підготовки "менеджмент та адміністрування" у вимірах компетентнісного підходу. - C. 291-295.
- Нікітіна О. Проблема формування навчальної діяльності молодших школярів у вітчизняній педагогіці ХХ століття. - C. 295-299.
- Подволоцька О. Єфективність засобів наочності при формуванні просторових уявлень та просторового бачення. - C. 300-304.
- Раскалінос В. Критерії, показники та рівні сформованості рефлексивної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 304-308.
- Таран І. Інформаційно-комунікаційна компетентність майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. - C. 308-311.
- Трифонова М. Основни компоненти на обучението по икт – преход към дигитална компетентност. - C. 311-315.
- Харламова Л. Процесуально-діяльнісний компонент соціокультурної комепетентності майбутніх менеджерів міжнародних авіаційних перевезень. - C. 316-319.
- Ященко Ю. Аналіз існуючих підходів щодо визначення понять "компетентність" і "компетенція" в освіті. - C. 319-325.
- Чернецька Т. Компетентнісно орієнтований підхід як дієвий засіб осучасненння мети і процесу навчання підростаючих поколінь. - C. 326-329.
| 2013 | | Вип. 121(2)
|
|
|
|