Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2013/123(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Богуславский М. Полное издание произведения В. А. Сухомлинского "Сердце отдаю детям": перспективы нового прочтения. - C. 3-8.
- Аверін М. В. О. Сухомлинський – провісник педагогіки самоорганізації особистості. - C. 8-13.
- Авраменко К. Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення методичних дисциплін (за педагогічною спадщиною В. О. Сухомлинського). - C. 13-16.
- Акуленко І. Цільовий блок компетентнісно орієнтованої моделі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. - C. 16-19.
- Албул І. Адміністративна діяльність керівника-новатора як умова розвитку творчої особистості вчителя та учня. - C. 19-22.
- Аллагулов А. Традиции отечественной педагогики в воспитании школьников (на примере педагогического наследия В. А. Сухомлинского). - C. 22-26.
- Аллагулова И. Диверсификация математического образования в вузе в контексте педагогических идей В. А. Сухомлинского. - C. 26-30.
- Бабаян Ю. Роль казки у розвитку творчої уяви молодших школярів. - C. 30-34.
- Байдак Н. Особливості аналізу художніх творів на уроках літератури (на матеріалі педагогічної спадщини В. Сухомлинського). - C. 34-38.
- Батрун І. Форми і методи розвитку творчої особистості школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 38-42.
- Біда О. Проблеми розвитку здібностей дитини в працях вітчизняних та зарубіжних учених. - C. 42-46.
- Білохвощенко С., Кальчук М., Махиня С. Розвиток творчої особистості в освітньому процесі загальноосвітньої школи. - C. 46-51.
- Борзих О. Пошуково-дослідницька діяльність як компонент виховання творчої особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 51-55.
- Бричок С. Інтерактивні методи розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога. - C. 56-59.
- Гавриленко О. Концептуальні основи інтерактивних методів навчання іноземних мов у технічному ВНЗ. - C. 59-63.
- Гекало Л. Розвиток творчого потенціалу педагога. - C. 63-66.
- Генсіцька-Антонюк Н. Гендерний аналіз сучасних підручників з математики в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 67-70.
- Гергуль С. Самоосвіта як джерело творчості вчителя-філолога у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 70-74.
- Гончарук В. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя-філолога та українознавця. - C. 74-77.
- Горохова Л. Впроваження педагогічної системи В. О. Сухомлинського у навчальний процес. - C. 78-80.
- Горпинюк В. Соціалістичний гуманізм та соціальний прагматизм – основи профорієнтаційної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 81-85.
- Дерев’янченко Т. Розвиток творчого потенціалу педагога. - C. 85-88.
- Дикий І. В. О. Сухомлинський про роботу з обдарованими дітьми. - C. 88-92.
- Дорошенко Л. Розвиток творчого потенціалу педагога. - C. 92-96.
- Доценко О. Освітнє середовище як умова формування компетентностей школярів. - C. 96-99.
- Елисеева Д. Опыт формирования познавательных универсальных учебных действий младшего школьника в теории и практике В. А. Сухомлинского. - C. 99-106.
- Єсєналієва Т. Розвиток творчих здібностей школярів як передумова формування компетентної особистості. - C. 106-110.
- Желан А. Ознайомлення майбутніх вчителів початкових класів з ідеями В. О. Сухомлинського під час навчання у ВНЗ. - C. 110-113.
- Заєць С. Вплив сімейного середовища на формування особистості. - C. 114-118.
- Іванець Н. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 118-121.
- Ірза В. Дослідна робота вчителя та учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 121-124.
- Казанжи І. Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів у позааудиторній роботі. - C. 125-128.
- Калініна Л. Естетичне виховання дітей молодшого шкільного віку засобами театрального мистецтва. - C. 128-132.
- Калюжна О. Роль педагога-музиканта в процесі розвитку обдарованості особистості. - C. 133-136.
- Карпенко М. Підготовка вчителів до виконання здоров’ятворчої функції (з досвіду роботи В. О. Сухомлинського). - C. 136-141.
- Карсканова С. Психологічний супровід виховання творчих якостей молодших школярів у навчально-виховному процесі. - C. 141-144.
- Карявка О. Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського при використанні індивідуального та диференційованого підходів у практиці роботи школи. - C. 144-149.
- Кизенко В. Розширення сфери міжособистісного спілкування на факультативних заняттях як умова розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 149-153.
- Коваленко О. "...Незримі ниточки, що об’єднують серця" (В. Сухомлинський та С. Русова про розвиток творчої особистості). - C. 153-157.
- Коляда Н. "Піонерська романтика” у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 158-163.
- Корецька Л. Системний підхід до формування управлінської компетентності керівника навчального закладу в умовах інноваційного розвитку післядипломної освіти. - C. 163-166.
- Корольова І. Аспекти методики естетичного виховання дітей у процесі культуротворчої діяльності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 166-169.
- Кравець Н. Творчий розвиток розумово відсталих учнів на уроках літературного читання. - C. 169-174.
- Кравченко Ю. Трансформація ідей розумового виховання В. О. Сухомлинського у педагогічній спадщині А. Б. Резніка. - C. 174-177.
- Краснощок І. Особистість вчителя-вихователя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 177-181.
- Кривохижа І. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки. - C. 181-186.
- Кузьмінський А., Прокопенко Л. Гуманісти потрібні людству. - C. 186-190.
- Кузьо І. Можливості навчального кіно у вихованні творчої особистості (на основі ідей В. О. Сухомлинського). - C. 190-193.
- Кушнір В., Рожкова Н. Основні риси вчителя-особистості. - C. 193-199.
- Кущёва Т., Топоров И. "Школа без искусств – мертвый дом". О принципах воспитания творческого начала учащихся в педагогической концепции А. М. Топорова. - C. 199-205.
- Лукомец Н. Воспитание человека-творца в контексте идей В. А. Сухомлинского. - C. 205-207.
- Маленко І. Особистість підлітка та роль спілкування в умовах учнівського колективу за В. О. Сухомлинським. - C. 207-211.
- Мандрико Т. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського при вивченні курсу "Психологія" майбутніми учителями початкових класів. - C. 211-214.
- Марусинець М., Гнаткович Т. Рефлексивні акценти в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 214-217.
- Мельник О., Масоха Л. Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості учнів. - C. 217-221.
- Менлибекова Г. К изучению проблем интеллектуального потенциала личности в наследии В. А. Сухомлинского. - C. 221-224.
- Миколайчук Н. Духовне осягнення спадщини Василя Сухомлинського в контексті освітньої практики. - C. 225-228.
- Міцай Ю. Здоров’язбережувальний аспект педагогіки В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчої особистості. - C. 229-233.
- Мудрий І. Сучасники В. О. Сухомлинського. - C. 233-235.
- Найянь Ж. Идея самовоспитания в педагогическом наследии В. Сухомлинского. - C. 235-237.
- Нікітіна О. Формування творчої особистості молодшого школяра в контексті повноцінної навчальної діяльності. - C. 238-241.
- Новикова Н. Образовательная область "Искусство" в школе как среда для раскрытия потенциальных возможностей учащихся. - C. 241-245.
- Огир Т. Розвиток творчого потенціалу педагога. - C. 246-249.
- Озерна Н. Виховний потенціал літератури для дітей В. О. Сухомлинського. - C. 250-253.
- Окольнича Т. Народна педагогіка в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 254-257.
- Олексієнко Н. Розвиток творчої особистості в умовах дитячого оздоровчого табору. - C. 257-260.
- Оспанова Я. Направленность студенческого самоуправления на развитие творческого потенциала студентов. - C. 260-265.
- Пархета Л. Система письмових робіт з української літератури в педагогічній практиці Василя Сухомлинського. - C. 265-270.
- Пахолівецька М. Творча спадщина В. О. Сухомлинського як джерело розвитку професійної майстерності педагогів у системі методичної роботи. - C. 271-275.
- Петренко С. Творча особистість майбутнього вчителя початкової школи: особливості її формування в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 276-280.
- Прасол Н. Індивідуалізація як основа професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання. - C. 280-283.
- Радул І. Розвиток креативності в молодшому шкільному віці засобами фасилітаційного впливу. - C. 283-288.
- Радул О. Елементи народної педагогіки у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 288-291.
- Радул С. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо розвитку міжкультурної компетентності вчителя іноземних мов. - C. 291-296.
- Савченко Н. Василь Сухомлинський і Казимир Денек про утвердження системи світоглядно-естетичних цінностей як вищого сенсу освітньо-виховної діяльності учителя. - C. 296-300.
- Савченко О. Сучасна університетська освіта в умовах глобалізаційних процесів. - C. 300-304.
- Садовий М. Діяльнісний та системний підхід у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 304-308.
- Селуянова М. Виховання організованості молодшого школяра як умова розвитку творчої особистості. - C. 308-311.
- Семез А, Семез Л. В. О. Сухомлинський про взаємодію школи та сім’ї у вихованні моральних цінностей школярів. - C. 312-316.
- Сіренко М. В. О. Сухомлинський про концепт материнства як провідної сфери людської життєдіяльності. - C. 316-320.
- Стадніченко С. Педагогічні погляди В. О. Сухомлинського про розвиток творчої особистості школярів. - C. 320-324.
- Стратан-Артишкова Т. Гуманістичні цінності мистецтва у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 324-327.
- Супрун М., Мельниченко М. Особистість педагога-дефектолога – запорука успіху в питаннях вирішення завдань соціалізації вихованців спеціального закладу освіти. - C. 328-332.
- Суховірська Л. Основи ресурсно-диференційованого підходу в працях Василя Олександровича Сухомлинського. - C. 332-335.
- Тавстуха О., Муратова А. Использование арт-технологий как средство организации творческой деятельности учащихся. - C. 336-340.
- Тищенко Є. Культуровідповідне виховання творчої особистості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 341-344.
- Тоцька Т. Вплив філософських ідей літературних творів В.О. Сухомлинського на становлення особистості педагога і дитини (з досвіду роботи ДНЗ "Ялинка" Броварської міської ради). - C. 344-347.
- Третяк О. Інноваційні форми і методи виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів на засадах педагогічної спадщини Василя Сухомлинського. - C. 347-352.
- Трифонова О. Сучасна концепція всебічно-розвиненої особистості й В. О. Сухомлинський. - C. 352-356.
- Трубіна В. Реалії та перспективи творчої лабораторії керівників опорних шкіл із впровадження ідей В. О. Сухомлинського. - C. 356-358.
- Хитра В. Проблема відповідальності особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 359-362.
- Худенко О. Стимулювання особистісного й професійного саморозвитку вчителів у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 362-366.
- Чеботарьова О. Трудове виховання як провідний напрям особистісного розвитку дошкільників із розумовою відсталістю. - C. 366-369.
- Черній В. Гігієнічне навчання й виховання учнів у досвіді роботі Павлиської середньої школи (50-70 рр. ХХ ст.). - C. 369-373.
- Шахірєва Н. Інтелектуально-моральний розвиток студентів засобами музейно-освітнього середовища. - C. 373-376.
- Шевченко А. Зміст педагогічних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. - C. 376-380.
- Шевченко І., Бродський Г. Формування творчої особистості майбутнього педагога-музиканта. - C. 380-384.
- Шулешко Г. Діяльність шкільної бібліотеки у процесі формування творчої особистості школяра. - C. 384-388.
- Шульга О. Духовна культура в розвитку творчої особистості. - C. 388-391.
- Щербина В. Вплив сім’ї на розвиток творчих здібностей дитини. - C. 391-394.
- Юрченко Н. Идеи В. А. Сухомлинского в профессионально-педагогической подготовке учителя начальных классов в условиях педагогического колледжа. - C. 394-399.
- Якименко С. Розвиток творчої пізнавальної діяльності молодших школярів у освітньому просторі класу. - C. 400-403.
- Янченко Т. Ідеї розвитку особистості у вітчизняній педології початку ХХ ст.. - C. 403-408.
| 2013 | | Вип. 123(2)
|
|
|
|