Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2014/125<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Величко C. Віртуальна реальність як складова освітнього середовища у формуванні особистості студента. - C. 3-6.
  4. Дьяконов Г. Гуманітаризація вищої освіти та педагогічні дослідження діалогу. - C. 6-10.
  5. Мельничук С. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. - C. 10-13.
  6. Черкасов В. Розвиток музичної освіти у період Середньовіччя та Відродження. - C. 13-17.
  7. Растригіна А. Магістратура: проблеми та перспективи. - C. 17-21.
  8. Рындак В. От понимания учения к пониманию мира (в контексте идей В. А. сухомлинского). - C. 21-27.
  9. Савченко Н. Трансгресивний підхід у позашкільній освіті Польщі. - C. 28-32.
  10. Садовий М. Особливості трудового виховання і профорієнтації в умовах нової парадигми освіти. - C. 32-37.
  11. Mahboob А., Tilakaratna N. Principles-based approach to english language teaching and planning. - C. 37-40.
  12. Акуленко І. Компонування змісту методичної підготовки майбутнього вчителя до навчання математики в класах економічного профілю. - C. 41-44.
  13. Андросова Н. Компетентнісний підхід до впровадження інтерактивних технологій навчання. - C. 44-48.
  14. Барабаш В. Роль громадянської самосвідомості у процесі громадянського виховання особистості. - C. 48-52.
  15. Бобрицька Г. Питання реформування шкільної освіти в роботах членів харківського математичного товариства (ХМТ) на початку ХХ ст.. - C. 52-55.
  16. Виселко А. Система навчальних завдань та вправ у програмі попереднього підготовчого англомовного занурення. - C. 55-60.
  17. Ганжа О. Експерментальне дослідження впливу творчої проблеми на розвиток соціально-професійної зрілості. - C. 60-65.
  18. Галета Я. Інформаційна підготовка: стимули і перешкоди. - C. 65-67.
  19. Дідич Г. Вплив народної музики на морально-естетичне виховання школярів. - C. 67-70.
  20. Довга Т. Уміння вчитись у системі ціннісних орієнтацій особистості: ретроспективне осмислення. - C. 71-74.
  21. Dubinka М. The problem of development of the creative personality during the university studying. - C. 75-78.
  22. Захарова О. Реалізація здоров’я- і культуротворчого потенціалу краєзнавчого туризму в сучасній освіті. - C. 79-84.
  23. Кришталь А. Характеристика педагогічних умов застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки. - C. 84-88.
  24. Куліш С. Становлення системи контролю за якістю знань студентів в харківському імператорському університеті (ХІХ – початку ХХ ст.). - C. 88-93.
  25. Кравцов В. Методологічна культура як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя. - C. 93-97.
  26. Кравцова Т. Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла. - C. 97-101.
  27. Куркіна С. Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури. - C. 102-106.
  28. Кучай Т. Підтримання стійкої соціальної стабільності в Японії у минулому та в наш час. - C. 106-112.
  29. Локарєва Ю. Використання мультимедійних технологій у процесі музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 112-116.
  30. Матвієнко Ю. Система студентського самоврядування як середовище виховання соціальної активності. - C. 116-121.
  31. Медведєва Н. Організаційно-педагогічні умови роботи аматорського хорового колективу. - C. 121-125.
  32. Москаленко О. Особливості професійної підготовки авіаційних фахівців у Російській Федерації. - C. 126-129.
  33. Михайлова Н., Мещерякова И. Возможности гуманитарной информационной образовательной среды в организации сетевого взаимодействия субъектов образовательной деятельности. - C. 129-135.
  34. Москвина А., Заболотная Е. Творческая изобразительная деятельность как средство развития наглядно-образного мышления младших школьников с умственной отсталостью. - C. 135-139.
  35. Михайліченко І. Професійна самоосвіта працівників органів внутрішніх справ. - C. 139-142.
  36. Німич Г. До проблеми про діяльність позашкільних навчальних закладів шкіл в Україні на початку 50-х рр. ХХ ст.. - C. 142-145.
  37. Okolnycha Т. Formation of the institute of guardianship and upbringing orphans in Ukraine from ancient times to the XIII century. - C. 145-148.
  38. Оніпко В. Організаційно-функціональна система професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів біології та хімії до професійної діяльності у профільній школі. - C. 149-153.
  39. Позняк Т. Розвиток творчих здібностей дитини. - C. 153-158.
  40. Примакова В. Перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні. - C. 159-161.
  41. Поліщук Р. Рецепція проблеми "Василь Сухомлинський про фізичне здоров’я учнів" у педагогічних дослідженнях останніх десятиліть: основні тенденції. - C. 162-166.
  42. Радул О. Оберігальна педагогіка східних слов’ян (VІ–ХІІІ ст.). - C. 166-171.
  43. Ratsul А., Ratsul А. The essence of correctional pedagogy as a science: formation and development. - C. 171-176.
  44. Сапкулова Е., Матвиевская Е. Идея "очеловечивания знаний" В.А. Сухомлинского в контексте федеральных государственных образовательных стандартов начального общего образования. - C. 176-181.
  45. Скворцова В., Белая Г. Гуманистические аспекты системы патриотического воспитания В. А. Сухомлинского. - C. 182-185.
  46. Смирнова І. Використання іт-технологій в процесі розвивального навчання в початкових класах. - C. 185-188.
  47. Соколова Л. Идеи целостной школы в теории и практике В. А. Сухомлинского. - C. 188-193.
  48. Стратан-Артишкова Т. Передумови розвитку композиторсько-виконавської діяльності в музичній освіті. - C. 194-197.
  49. Сулим Н. Професійна підготовка майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великобританії та Шотландії. - C. 197-201.
  50. Суховірська Л. Ресурсний підхід у підготовці майбутніх вчителів фізики до інноваційної діяльності. - C. 201-205.
  51. Ткаченко К. Аналіз навчальних планів і програм щодо проблеми підготовки вчителя початкових класів до формування комунікативних якостей мовлення в учнів. - C. 205-207.
  52. Uisimbaieva N. Self-improvement as a factor of development of personality of future teacher. - C. 208-211.
  53. Уличний І. Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення. - C. 211-215.
  54. Філоненко О. Педагогічне новаторство в. І. Харцієва в Єлисаветградському громадському комерційному училищі. - C. 215-219.
  55. Харламова Л. Рефлексивно-оцінний комонент соціокультурної компетентності майбутніх менеджерів міжнародних авіаційних перевезень. - C. 219-222.
  56. Челпаченко Т. Творческий потенциал дидактической системы В. А. Сухомлинского. - C. 223-226.
  57. Cherednichenko N. Competence-based approaches to professional preparation of teachers in the netherlands. - C. 226-230.
  58. Чичук В. Самоосвіта вчителя початкових класів у Польщі. - C. 231-234.
  59. Язловецька О. Зміст роботи загальноосвітнього навчального закладу щодо формування позитивного іміджу. - C. 234-240.
  60. Яцина С. До проблеми формування професійних умінь у майбутніх учителів-словесників. - C. 240-243.
  61. Анотації. - C. 244-268.
2014
Вип. 125
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського