Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2015/139<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олексюк О. Узагальнення інтонації як механізм осягнення смислу естетичних категорій: педагогічний аспект проблеми. - C. 3-6.
  4. Пляченко Т. Науково-педагогічні засади формування концертмейстерської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 6-9.
  5. Растригіна А. Фахова підготовка майбутнього педагога-музиканта за моделлю liberal arts and sciences. - C. 10-13.
  6. Черкасов В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх педагогів-музикантів у вищих навчальних закладах мистецького спрямування. - C. 14-18.
  7. Андрейко О. Музично-пізнавальна самостійність як чинник становлення виконавської культури інструменталіста. - C. 18-21.
  8. Реброва О. Хореографічно-педагогічна ментальність як універсалія мистецької освіти. - C. 22-27.
  9. Ткаченко О. Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх фахівців мистецького спрямування. - C. 27-31.
  10. Валькевич Р. Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки. - C. 32-35.
  11. Дідич Г. Теоретичні аспекти дослідження структури здібностей, необхідних для підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 36-39.
  12. Можайкіна Н. Історичні аспекти формування естетичного відношення учнівської молоді до музичного мистецтва. - C. 40-44.
  13. Остапенко Л. Педагогічні умови як чинник формування гуманних взаємин в дитячому хоровому колективі. - C. 44-48.
  14. Бродський Г., Сметана С. Музично-виконавська творчість оркестрових колективів: соціокультурний аспект. - C. 48-52.
  15. Бєлікова В. Шляхи розвитку української музичної культури ХХ століття. - C. 52-56.
  16. Ілініцька Н. Методичне забезпечення курсу "Аналіз музичних творів" у педагогічних закладах освіти. - C. 56-59.
  17. Клепар М. Формування світоглядних позицій майбутніх учителів музики. - C. 59-62.
  18. Клюєва С. Формування естетичної культури студентської молоді в позанавчальній діяльності. - C. 62-65.
  19. Кокарева Е. Розвиток евристичних здібностей майбутніх учителів музики в процесі їх диригентської підготовки. - C. 65-69.
  20. Кириченко О. Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми). - C. 69-74.
  21. Кишакевич С. Педагогічні умови особистісно орієнтованого музичного навчання учнів початкової школи. - C. 74-78.
  22. Куркіна С. Формування художньо-естетичної культури старшокласників на уроках художньої культури, музичного й образотворчого мистецтва. - C. 78-82.
  23. Ляшенко О., Лабінцева Л. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 83-87.
  24. Любар Р. Розвиток педагогічних здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокально-хорової діяльності. - C. 87-90.
  25. Мартиненко О. Професійно-орієнтовані технології навчання у фаховій підготовці майбутнього вчителя хореографії. - C. 90-94.
  26. Михаськова М. Методологічні засади підготовки вчителя в системі музично-педагогічної освіти. - C. 94-96.
  27. Овчаренко Н. Особливості структури вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 97-101.
  28. Проворова Є. Праксеологічний підхід як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 101-105.
  29. Свещинська Н. Розвиток студента інструментального класу як психолого-педагогічна проблема. - C. 106-109.
  30. Сиротюк Т. Методи навчання у підготовці вчителя музики та художньої культури. - C. 109-112.
  31. Стратан-Артишкова Т. Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої педагогічної освіти. - C. 112-116.
  32. Фурсикова Т. Веб-квест як інноваційна медіаосвітня технологія. - C. 116-118.
  33. Чехуніна А. Психологічна установка як фактор формування музичного сприйняття у студентів немузичних спеціальностей. - C. 119-124.
  34. Шевченко І. Конкурс диригентів як умова підвищення фахової майстерності майбутнього педагога-музиканта. - C. 124-127.
  35. Шишова І. Корекційна освіта і мистецтво. - C. 127-131.
  36. Ашихміна Н. Соціально-психологічний аспект проблеми адаптації першокурсників до музичного навчання в педагогічних університетах. - C. 131-134.
  37. Горбенко О. Педагогічні умови інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 135-139.
  38. Горожанкіна О. Ідентичність та національна свідомість дітей української громади м. Торонто (Канада). - C. 139-144.
  39. Грозан С. Проблема компетенцій в музичній освіті. - C. 144-146.
  40. Калюжна О. Роль дистаційного навчання у формуванні мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів. - C. 147-149.
  41. Локарєва Ю. Лекційно-просвітницька практика майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 149-151.
  42. Назаренко М. Теоретичні основи інтеграції знань у системі вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 151-154.
  43. Негребецька О. Педалізація в роботі над творами у класі фортепіано. - C. 154-158.
  44. Пунгіна О. Передумови розвитку та особливості художньої освіти на півдні України (друга половина ХІХ століття). - C. 158-161.
  45. Кощавець І. Мистецтво народної хореографії в контексті культури України. - C. 162-165.
  46. Багрій Т. Інноваційно-орієнтована підготовка до самореалізації майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровій діяльності. - C. 166-169.
  47. Башевська М., Колеснікова М. Методологічні принципи самостійної роботи студентів у класі хорового диригування. - C. 169-172.
  48. Гайдай Л. Впровадження досвіду сценічно-виконавської культури в систему мистецької освіти. - C. 172-175.
  49. Гуріч З. Розвиток художньої освіти в Херсонській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 176-179.
  50. Костіна Л., Юришева Л., Коржавих І. До питання формування професійної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 179-183.
  51. Кулініч Л. Гончарство у ракурсі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 183-186.
  52. Мержева Л. Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. - C. 187-190.
  53. Побережна Я. Відродження народних традицій та їх роль у вихованні сучасних школярів. - C. 190-194.
  54. Пономаренко Т. Традиційні та новітні принципи організації позакласної роботи майбутніх учителів музики. - C. 194-197.
  55. Сачок В. Особливості форм творчої роботи вчителя музичного мистецтва з учнями початкової школи. - C. 197-200.
  56. Фурдак Т. Специфіка організації естетичного виховання студентів музично-педагогічних закладів у процесі позааудиторної діяльності. - C. 201-203.
  57. Грінченко А. Міждисциплінарний підхід у дослідженні музично-виконавського самоконтролю студента-піаніста. - C. 204-207.
  58. Гусєва Л. Особливості мистецької освіти в умовах постмодерну. - C. 208-211.
  59. Курило В. Деякі аспекти формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 211-213.
  60. Найда В. Становлення та розвиток мистецької освіти на поділлі у наукових розвідках ХХІ століття. - C. 214-217.
  61. Раструба Т. Новітні засоби в мистецькій освіті XXI століття: особистісно орієнтований підхід та методи ейдетики. - C. 217-220.
  62. Бойко А. Вокальний стиль belcanto як провідний метод сучасної освіти. - C. 221-224.
  63. Граматюк О. Діагностика стану розвитку творчої активності учнів 9–11 класів. - C. 224-227.
  64. Кощавець М. Історичні аспекти формування танцювального фольклору Слобожанщини. - C. 228-230.
  65. Майборода Н. Педагогічні умови формування патріотизму вихованців сільських навчально-виховних комплексів засобами мистецтва. - C. 230-233.
  66. Соболь Н. Структура художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики. - C. 234-238.
  67. Цзянань Ч. Методичні аспекти виконавської підготовки духовиків у процесі колективного музикування. - C. 238-241.
  68. Стукаленко З. Формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації музичної освіти. - C. 242-244.
  69. Сянбо Ц. Організаційно-методична система формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. - C. 245-248.
  70. Бєлікова О. Ціннісні переконання майбутніх педагогів-музикантів: теоретичний аспект. - C. 249-252.
  71. Постевка Г. Музична освіта на Буковині міжвоєнного періоду (1918–1940 рр.): до питання про творче використання досвіду. - C. 253-257.
  72. Сидорець Т. Романтична фортепіанна мініатюра в контексті пошуку шляхів інтелектуалізації навчально-виховного процесу в класі фортепіано. - C. 257-261.
  73. Колоскова Ж. Роль концертмейстера в процесі підготовки хорового диригента в умовах мистецького факультету. - C. 261-264.
  74. Юрчак В. Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу. - C. 264-268.
  75. Анотації. - C. 269-310.
2015
Вип. 139
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського