Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/152<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bazyl L. Literary studies as a guarantee of future Ukrainian language and literature teachers’ self-realization in the context of paradigm shifts in education. - C. 10-14.
  4. Huralnyk N. Theoretical aspects of forming the individual style of a teacher–pianist activities. - C. 14-17.
  5. Михайличенко О. Побутове музикування на українських землях другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 18-20.
  6. Мозгальова Н., Барановська І. Українські народні традиції як засіб виховання дітей дошкільного віку. - C. 20-24.
  7. Олексюк О. Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва. - C. 25-27.
  8. Otych H. The art as means of upbringing of spirituality of personality in globalized society. - C. 28-31.
  9. Падалка Г. Педагогіка мистецтва: домінантні аспекти розвитку. - C. 31-37.
  10. Rastrygina A. The phenomenon of spiritual upbringing in the modern educational context. - C. 37-41.
  11. Rebrova H. Building up organizational and methodical system as a strategy of future music and choreography teachers’ professional training. - C. 41-45.
  12. Семеног О. Наставництво в науці і освіті дорослих. - C. 46-51.
  13. Stratan-Artyshkova T. Development prospects of creative and performing preparation of future teachers musicians. - C. 51-55.
  14. Сherkasov V. The methods of work with the third year pupils over the interpretation of pieces of musical art. - C. 55-60.
  15. Shandruk S. Songs in the English language classroom. - C. 60-63.
  16. Щолокова О. Формування национально-культурної ідентичності студентів як проблема педагогіки мистецтва. - C. 63-68.
  17. Karczmarzyk M., Łapot-Dzierwa K. Malarstwo Zdzisława Beksińskiego w oczach sześciolatków - analiza semiotycza znaczeń dziecięcych na temat wybranych obrazów artysty. - C. 69-73.
  18. Гаврілова Л. Мультимедійне забезпечення вивчення музично-історичних та музично-теоретичних дисциплін у системі вищої музично-педагогічної освіти. - C. 73-79.
  19. Krauze-Sikorska H. The world of Digital Art. On the values of adolescent artistic creativity presented in cyberspace. - C. 79-85.
  20. Kuszak K. Society’s cultural experiences inscribed in language. - C. 86-91.
  21. Davidovitch N. The effect of technology on students' reading habits: Reading from a screen versus reading from paper. - C. 91-97.
  22. Андрощук Л. Роль науково-методичних видань у підготовці майбутніх учителів в системі хореографічно-педагогічної освіти. - C. 97-102.
  23. Horbenko H. Conceptual device of the problem of artistic and interpretive competence of future teacher of musical disciplines. - C. 102-106.
  24. Didych H. On the problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art. - C. 106-109.
  25. Ivanenko N. Education for democratic citizenship: teaching virtues and values. - C. 110-113.
  26. Klepar M. Folk-song tradition in the development of individual spirituality. - C. 114-116.
  27. Мозолюк-Коновалова О. Вплив творчого середовища на професійне становлення особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 116-121.
  28. Sikorska J. Adolescents in a virtual museum or how to teach about the cultural heritage of other nations. - C. 121-126.
  29. Рагозіна В. Передумови і особливості образотворчої діяльності у ранньому віці. - C. 126-132.
  30. Chernionkov Y., Rozhkova N. Innovative aspects of studying English at the art faculty. - C. 132-137.
  31. Shevchenko I., Brodskyi G. Professional and personal formation of a student in the cultural and artistic space from the positions of the systematic and synergetic approach. - C. 137-140.
  32. Бондаренко А. Основні принципи диригентсько-хорового навчання. - C. 141-145.
  33. Бондаренко Д. Системний підхід як методологічна основа фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 145-148.
  34. Grosan S. Research work as a way of formation of professional competence of the teacher of music art. - C. 148-150.
  35. Nazarenko M. Theoretical basis of concertmaster preparation of future teachers of music art. - C. 150-154.
  36. Stryzhakov A. The development of students spiritual culture by means of folk choreography. - C. 154-158.
  37. Yanenko O. Specific training of a modern professional musician in variety singing class. - C. 159-162.
  38. Новосадова С. Методичні засади формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики (на прикладі музично-теоретичних дисциплін). - C. 162-165.
  39. Ван К. Аналіз стану сформованості евристичного мислення майбутніх учителів музики. - C. 165-169.
  40. Murovana I. Formation and development of children's choreographic education in Kirovohrad region in the second half of the 70-s of the XX century. - C. 170-175.
  41. Анотації. - C. 176-219.
  42. Вимоги до статей, які будуть надходити до редакції. - C. 220.
  43. Вихідні дані.
2017
Вип. 152
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського