Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/166<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Радул В. В., Бабенко Т. В. Особистісні характеристики в управлінні освітнім процесом. - C. 12-19.
- Клим-Климашевска А., Назарук С. К. Организация занятий в детском саду для детей с особыми образовательными потребностями. - C. 19-23.
- Krauze-Sikorska H., Sikorska J. ICT w procesie twórczości artystycznej osób z niepełnosprawnością narządu ruchu. - C. 23-26.
- Kuszak K. Doświadczenia kulturowe społeczeństwa wpisane w język. - C. 26-30.
- Кушнир В. А. Диалогический уровень профессиональной подготовки учителя. - C. 30-33.
- Rybinska Y. A. Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists by means of creative writing. - C. 34-37.
- Стратан-Артишкова Т. Б. Взаємодія різних видів мистецтва у формуванні художнього світогляду майбутнього вчителя. - C. 37-41.
- Черкасов В. Ф. Наративний аналіз психофізіологічних особливостей та вокально-хорової роботи з учнями молодших класів. - C. 41-45.
- Shandruk S. I. ICT in professional preparation of teachers of English: master program. - C. 45-48.
- Балакірєва В. А. Контекстний підхід підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання молодших школярів. - C. 49-53.
- Богомолова М. Ю. Внесок Якова Феофановича Чепіги (Зеленкевича) (1875-1938) у розвиток теорії і практики соціального виховання (20-30-ті роки ХХ ст.). - C. 53-57.
- Босий В. С. Формування художнього сприйняття майбутнього вчителя хореографічного мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 58-60.
- Habelko O. M. Language teaching: discovering teachers’ principles. - C. 61-64.
- Галета Я. В. До питання дослідження соціальної зрілості особистості в умовах оновлення інформаційної культури суспільства. - C. 64-68.
- Галімська І. І. Самостійне фізичне тренування – важлива складова здорового способу життя майбутнього авіафахівця. - C. 68-72.
- Гириловська І. В. Організація професійно-орієнтованої самопідготовки учнів до моніторингового оцінювання у професійно-технічних навчальних закладах будівельного профілю. - C. 72-76.
- Данилюк О. К., Громко Т. В. Професійна мовнокомунікативна компетенція при вивченні курсу "Сучасна українська літературна мова". - C. 76-80.
- Долинний Ю. О. Реалізація системи професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 80-85.
- Рацул А. Б., Завітренко Д. Ж., Курята І. Г. Дослідження психолого-педагогічних основ корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями. - C. 85-91.
- Зінукова Н. В. Професійна підготовка перекладача у закладах вищої освіти: формування фахової компетентності усного перекладача. - C. 92-95.
- Іванова В. Л., Іванов О. К. Виконавська майстерність музиканта-духовика як важливий чинник успішної професійної діяльності. - C. 96-100.
- Капітан Т. А. Сучасні підходи до формування діалогічного мовлення учнів середньої ланки (5–8 класи) на уроках німецької мови. - C. 100-104.
- Кириченко О. І. Естетичні концепції педагогічної системи О. О. Осмьоркіна в контексті розвитку художнього бачення. - C. 105-110.
- Кисленко Д. П. Нopмaтивнo-пpaвoве зaбезпечення пpoфеciйнoї пiдгoтoвки фaxiвця з oxopoннoї дiяльнocтi. - C. 110-113.
- Комар О. С. Тенденції розвитку системи неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в умовах формування європейського освітнього простору. - C. 113-117.
- Кубриш Н. Р., Олешко Л. І. Проблеми підготовки вчителів образотворчого мистецтва в системі педагогічної освіти. - C. 117-121.
- Куркіна С. В. Підготовка вчителів музичного мистецтва й художньої культури до реалізації поліхудожнього подходу в навчальному процесі. - C. 122-126.
- Кучай О. В. Підготовка фахівців у ВНЗ в умовах дистанційного навчання. - C. 126-129.
- Омельяненко С. В. Оволодіння майбутніми фахівцями із соціальної роботи технологією роботи з мережею соціальних контактів. - C. 129-132.
- Прибора Т. О. Управління єзуїтськими колегіями. - C. 133-137.
- Прокопчук О. І. Потенціал використання засобів соціальної комунікації та цифрового мистецтва у вищій освіті. - C. 137-140.
- Торчинська Т. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи над антропонімами на уроках української мови. - C. 141-145.
- Cherednichenko N. U. Aesthetic education in profile school: philological class. - C. 146-149.
- Чичук А. П. Випереджувальний підхід у підготовці вчителя початкової школи в Україні на основі творчого використання прогресивних ідей американського та британського досвіду. - C. 149-152.
- Шевченко О. В., Бєлкова Т. В. Компоненти формування готовності студентів медичних вишів до збереження особистого здоров’я. - C. 153-157.
- Шeвченко І. Л., Бродський Г. Л. Сучасні інформаційні технології як невід’ємна складова освітнього процесу викладання фахових дисциплін. - C. 157-160.
- Воробйова О. П. Особливості функціонування наглядової ради у закладах вищої освіти. - C. 160-163.
- Колоскова Ж. В. Розвиток культурно-мистецького життя Єлисаветградщини: історичний екскурс. - C. 163-167.
- Локарєва Ю. В. Використання методу художньо-творчого проекту в процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. - C. 167-170.
- Назаренко М. П. Дидактичні основи професійного розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 171-175.
- Назаренко О. І., Нестеренко О. Є. Особливості використання сучасних автентичних інтернет відеоресурсів для набуття англомовної компетентності студентів-соціологів. - C. 176-180.
- Фельцан І. М. Особистісно-орієнтований підхід у контексті іншомовної підготовки дорослих у Європі. - C. 181-185.
- Яненко О. А. Мовна позиція як особливість сучасного естрадного виконавства. - C. 185-189.
- Гусєва Л. Г. Вираження духовних проявів людини засобами образотворчого мистецтва. - C. 189-193.
- Бузенко І. Л. Еколого-валеологічна компетентність: дефінітивні підходи. - C. 193-196.
- Ван Яцзюнь Діагностика комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва: пропедевтичний аналіз. - C. 196-199.
- Лі Цзяці Модель формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики. - C. 200-204.
- Чень Цзицзянь Педагогические подходы к формированию целостного представления о музыкальном произведении у будущего учителя музыки. - C. 204-209.
- Ло Чао Діагностика стану персоніфікованої проекції вокальної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 209-213.
- Makhinko I. O. The development of special psychological and physiological characteristics of a future piano accompanist. - C. 213-216.
- Petrov V. Formation and development of higher exrtamural pedagogical education in Russia. - C. 216-221.
- Самборська Н. М. Взаємозв’язок і зміст структурних елементів експеременталього дослідження педагогічних умов формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності медсестринство. - C. 221-224.
- Сунь Пенфей Методичний аспект освоєння художньо-стильового феномена символізму майбутніми учителями музики. - C. 224-229.
- Ткаченко А. В. Медіапростір як умова формування художнього образу у майбутніх фахівців з дизайну. - C. 230-233.
- Фесенко О. С. Критерії, показники й рівні сформованості методичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 233-237.
- Анотації. - C. 238-276.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 166
|
|
|
|