Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/177(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Акуленко І. А., Гнезділова К. М. Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. - C. 12-16.
- Анісімов М. В. Метрологія і міжпредметні зв’язки з іншими дисциплінами. - C. 17-20.
- Артюшенко П. П. Ідеї і практичний досвід підготовки вчителів трудового навчання в творчій спадщині наукової школи академіка Дмитра Тхоржевського. - C. 20-26.
- Банак Р. Д. Концепція застосування електронного навчання у фізиці. - C. 26-30.
- Бевз А. В. Особливості методів навчання фізики і астрономії у коледжах на засадах індивідуального підходу. - C. 30-34.
- Безена І. М. Інформаційна культура особистості як один із аспектів гуманітарної шкільної освіти. - C. 34-39.
- Белоус І. В. Мережі навчального призначення у медичній освіті: вимоги, обмеження, перспективи. - C. 40-45.
- Білодід Н. М., Власенко О. В., Оринчак І. А., Рудюк Л. В. Використання owncloud для створення власних хмарних сховищ для потреб освіти та бізнесу. - C. 45-49.
- Біляковська О. О. Праксеологічний підхід як основа якості професійної підготовки майбутніх вчителів в Україні та Польщі. - C. 49-53.
- Богомаз-Назарова С. М., Царенко I. Л. Iнноватика у харчових технологiях. - C. 54-57.
- Бодненко Т. В., Кулик Л. О., Ткаченко А. В. Підготовка майбутнього вчителя інформатики до ефективної професійної діяльності в новій українській школі. - C. 57-61.
- Болілий В. О., Дмитрук В. І., Кушнарьов В. В. Використання інноваційних практик у вищій школі: сутність та управління. - C. 61-66.
- Ботузова Ю. В., Гнезділова К. М. Забезпечення наступності при вивченні теми "границя і неперервність функції" з курсу математичного аналізу в системі школа-університет педагогічного профілю. - C. 66-72.
- Бродяк О. Я., Гузик Н. М., Ліщинська Х. І., Петрученко О. С., Пінчук І. В., Терещук О. В. Шляхи підвищення якості військової освіти. - C. 72-77.
- Бронішевська О. В. Інтеграційні процеси як засоби засвоєння учнями знань з фізики та астрономії. - C. 78-81.
- Vakaliuk T. A., Medvedieva M. O., Karpliuk S. O., Shadura V. A. Training future teachers of information science to develop logical thinking skills of senior schoolchildren at teaching software development. - C. 82-86.
- Вергун І. В. Визначення рівня володіння компетентністю спілкування іноземними мовами для ефективного впровадження білінгвального підходу навчання фізики. - C. 87-93.
- Внукова О. М., Міщанчук І. П., Куленюк Р. Ю. Засоби навчання педагогів професійної освіти швейного профілю. - C. 93-96.
- Волков Ю. І., Войналович Н. М. Урнові моделі в комбінаториці та теорії ймовірностей. - C. 96-100.
- Волчанська Г. В., Чорна О. О. Комунікативний імідж лідера: прикладний аспект. - C. 100-104.
- Гаврилюк О. Д. Порівняння наявних хмаро орієнтованих технологій навчання для підготовки бакалаврів статистики. - C. 104-107.
- Галицький О. В. Створення електронного видання з використанням видавничої системи open journal system. - C. 108-112.
- Гладких Ж. Г. Формування толерантності як складової комунікативної компетентності викладача. - C. 112-116.
- Гладун Т. С. Актуальні проблеми викладання екології з основами методики у вищих навчальних закладах України. - C. 116-120.
- Huzyk N. M., Lishchynska K. I., Petruchenko O. S., Pinchuk I. V., Tereshchuk O. V. Ways and methods of quality improvement of military education. - C. 120-124.
- Гулай О. І., Фурс Т. В., Шемет В. Я. Stem-спрямування навчання природничонаукових дисциплін у технічному університеті. - C. 124-129.
- Гуляєва Л. В. Самостійна робота студентів під час виконання лабораторних робіт: практичний аспект. - C. 130-135.
- Гур’євська О. М., Ісичко Л. В. Організація самостійної роботи іноземних студентів з адаптованою системою оцінювання. - C. 135-140.
- Гуцул Л. І. Формування мовної компетентності як складової професійної підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 140-143.
- Діхтярь О. В. Сутність та проблеми впровадження Stem у шкільну географічну освіту. - C. 144-147.
- Дробін А. А. Використання ресурсів смартфону в освітньому процесі з фізики. - C. 147-151.
- Дроговоз Н. А., Матяш В. В. Формування цифрових компетентностей у студентів педагогічних спеціальностей. - C. 151-156.
- Єфіменко С. М. Шляхи інтелектуально-творчого розвитку учнів в умовах нової української школи. - C. 156-161.
- Єфіменко І. М. Формування комунікативної компетенції учнів початкових класів шляхом використання інтерактивних методів навчання. - C. 161-165.
- Заболотний В. Ф., Сергієнко В. П., Хомяковський Ю. Л. Модернізація підходів до оцінювання методичної підготовки з фізики на основі stem освіти. - C. 165-170.
- Запорожцева Ю. С. Міжкультурна освіта як шлях до взаємодії у полікультурному суспільстві. - C. 170-174.
- Зелинская С. А. Использование информационно-коммуникационных технологий в горном деле: мировой опыт. - C. 174-177.
- Ізюмченко Л. В. Аналіз геометричних завдань практичного змісту сертифікаційної роботи ЗНО з математики. - C. 177-182.
- Коробова І. В. Технологія "портфоліо" у методичній підготовці майбутніх учителів фізики. - C. 183-187.
- Ключник І. Г. Тестування як форма контролю знань студентів з диференціальних рівнянь. - C. 188-191.
- Корінчук Н. Ю., Корінчук В. В. Моделювання в математиці під час розв’язування прикладних та практичних задач. - C. 191-195.
- Корнілова Т. Б. Освітня програма курсів підвищення кваліфікації. - C. 195-199.
- Коростельова Є. Ю. Міжпредметні зв’язки в проектній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики. - C. 199-204.
- Косяк І. В., Гересименко Н. Л., Топчій Н. М. Використання технік художнього розпису тканин у авторських колекціях одягу. - C. 204-208.
- Кулєшов С. О. Ретроспективний аналіз формування та розвитку змісту комп’ютерної освіти в університетах США. - C. 209-211.
- Лапінський В. В., Семко Л. П. Методичні аспекти вивчення інформатики в ліцеї на рівні стандарту. - C. 212-216.
- Ліскович О. В. Розвиток ініціативності та підприємливості учнів засобами проектної діяльності в освітньому процесі з фізики. - C. 216-220.
- Лозенко А. П. Фукціональна асиметрія півкуль головного мозку в молодшому шкільному віці: психодидактичні особливості конструювання методів навчання. - C. 221-224.
- Мосіюк О. О. Ключові аспекти вивчення front-end технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 224-227.
- Малежик П. М. Методичні аспекти навчання базових технічних дисциплін майбутніх ІТ-фахівців в контексті міждисциплінарного підходу. - C. 227-231.
- Мальченко С. Л., Іванова А. І. Вивчення зоряних сузір’їв з використанням елементів stem освіти. - C. 231-237.
- Мартинюк О. С. Технології проектування та особливості використання апаратно-програмного комплексу навчального призначення. - C. 237-242.
- Медведовская О. Г., Поярков А. М. Использование облачных технологий в учебном процессе педагогических университетов. - C. 242-247.
- Мельник Ю. С. Методика реалізації практикуму розв’язування. - C. 248-251.
- Мироненко Н. В. Організація наукової роботи студентів під час вивчення дисципліни "основи сільськогосподарської праці". - C. 251-254.
- Михайленко І. В., Нестеренко В. О. Організація освітньої діяльності іноземних студентів при вивченні вищої математики у технічних закладах вищої освіти. - C. 254-256.
- Анотації. - C. 257-308.
| 2019 | | Вип. 177(1)
|
|
|
|