Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/185<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Василенко В. А. Педагогічна діяльність та погляди Г. Дж. Уеллса. - C. 12-15.
  4. Дефорж Г. В., Чередник Д. С. Формування експериментаторських умінь під час виконання лабораторних робіт з хімії в навчанні природничих наук. - C. 15-19.
  5. Iliadi A. I., Hromkо Т. V. Testing as one of the forms of control of the implementation of linguistic material by students of the humanities (course "Ukrainian for professional purpose"). - C. 20-24.
  6. Біда О. А., Моісєєв В. В., Греба І. З. Сформованість патріотичних якостей як основа виховання громадянської відповідальності у системі виховної роботи. - C. 24-29.
  7. Іваницький О. І. Формування цифрової компетентності майбутнього вчителя фізики у процесі фахової підготовки. - C. 29-33.
  8. Котелянець Н. В. Методологічні основи формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. - C. 33-39.
  9. Кучай Т. П., Чичук А. П., Шинкарук В. Д. Ціннісне ставлення до праці – важлива складова змісту виховання особистості. - C. 39-41.
  10. Подопригора Н. В. Формування готовності майбутніх учителів природничих наук до реалізації циклу наукового пізнання засобами навчального фізичного експерименту. - C. 41-47.
  11. Романенко Т. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя інформатики та фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 47-51.
  12. Cавченко Н. С. Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.). - C. 51-58.
  13. Скловський І. З., Аксьонова В. І. Пошук цивілізаційного сенсу метафізики соціокультури громади в європейському просторі. - C. 59-63.
  14. Стратан-Артишкова Т. Б., Горбенко О. Б. Поліфункціональність творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя мистецтва. - C. 63-68.
  15. Черкасов В. Ф. Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. - C. 68-73.
  16. Шандрук С. І. Theory and practice of higher professional education in Ukraine. - C. 73-77.
  17. Болілий В. О. Автоматизована системи обліку "Axim". - C. 77-80.
  18. Вишпінська Я. М. Потенціал уроків музичного мистецтва у формуванні естетичного сприймання учнів молодших класів. - C. 81-84.
  19. Волікова М. М. Творча реалізація педагогічних ідей А. С. Макаренка в умовах сучасної освіти. - C. 85-89.
  20. Демешко І. М. Застосування правописних компетентностей при вивченні дисциплін мовознавчого циклу. - C. 89-93.
  21. Демченко Ю. М., Нікітіна О. О. Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри. - C. 93-98.
  22. Дробін А. А. Змістовне наповнення програм підвищення кваліфікації вчителів фізики в умовах реформування післядипломної педагогічної освіти. - C. 98-102.
  23. Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Формування екологічних понять і природозберегаючих навичок у молодших школярів засобами природознавчих дисциплін в Україні та Європі. - C. 102-107.
  24. Кондрашов М. М. Технологія stem-навчання в системі підготовки майбутніх фахівців до іншомовного спілкування. - C. 107-112.
  25. Котелянець Ю. С. Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку. - C. 112-117.
  26. Кушнір Н. С. Фандрайзинг як технологія реалізації маркетингу соціальних проектів спрямованих на формування соціальної відповідальності. - C. 117-120.
  27. Лєснік О. С. Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки. - C. 120-125.
  28. Лосік В. Г. Складові формування професійної компетентності фахівців фізичного виховання і спорту. - C. 125-129.
  29. Ляшенко О. Д., Бутенко Т. М. Теоретичні основи викладання основного музичного інструмента у системі університетської освіти. - C. 129-133.
  30. Маслова Н. М., Мирза-Сіденко В. М. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках географії як спосіб підвищення рівня пізнавальної активності учнів. - C. 134-139.
  31. Паньків Л. І. Розвиток духовно-творчих якостей учнів старшого шкільного віку засобами мистецтва. - C. 139-143.
  32. Підвальна Ю. В. Соціально-психологічні чинники як основа для формування поведінки жертви та булера. - C. 143-146.
  33. Плющ В. М. Модель формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до професійного самовдосконалення. - C. 147-152.
  34. Речицький О. Н., Решнова С. Ф., Горшкова А. І. Комплексна комп’ютерна навчальна програма для програмованого навчання органічній хімії. - C. 152-157.
  35. Русіна Н. Г. Застосування web-ресурсів у процесі навчання студентів закладів вищої освіти. - C. 157-161.
  36. Sarnovska N. I., Antonivska M. O. The dual system as one of the features of socio-cultural sphere specialists teaching at the modern stage of education. - C. 161-164.
  37. Семакова Т. О., Бойко Л. М., Васеньова Ю. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в сучасних умовах: психологічний аспект. - C. 165-169.
  38. Терещенко О. В., Ярова Л. О., Громова Т. В. Самонавчання майбутніх учителів природничих дисциплін як умова модернізації освіти. - C. 170-173.
  39. Трифонова О. М. Методична система розвитку інформаційно-цифрової компетентності магістрів комп’ютерних технологій. - C. 174-179.
  40. Форостовська Т. О. Педагогічна інтеграція як важлива умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії. - C. 179-183.
  41. Chernionkov Ya. O. Modern understanding of foreign language teacher training system. - C. 184-187.
  42. Шевченко І. В., Кордюк О. М. Імплементація методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі викладання "Практичного курсу основної мови (англійська)" для студентів ІІ курсу ЗВО України. - C. 187-191.
  43. Ярошевська Л. В. Ефективні прийоми виховання національної свідомості студентської молоді засобами музичного мистецтва. - C. 191-195.
  44. Якименко Н. О., Вощенко В. Ю. Організаційно-педагогічні й дидактичні умови формування професійної компетентності фахівців із документознавства та інформаційної діяльності в процесі дистанційного навчання. - C. 196-201.
  45. Долгіх Я. В. Фахова передвища музична освіта у контексті сучасної соціокультурної ситуації. - C. 201-205.
  46. Криворотько-Тайфур К. С. Вплив реформ у системі педагогічної освіти на підготовку вчителів іноземних мов Німеччини (друга половина ХХ ст.). - C. 206-210.
  47. Осадчук Н. П. Технологія акмеологічного супроводу культурологічної підготовки майбутніх офіцерів радіотехнічних спеціальностей. - C. 210-215.
  48. Твердохліб С. С. Критерії, показники і рівні сформованості інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 215-220.
  49. Шпирка А. О. Критерії та показники сформованості емоційної виразності майбутнього вокаліста. - C. 220-224.
  50. Ожиндович Л. М. Застосування технологій проблемно/проєктно орієнтованого навчання на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів" для студентів технічних та ІТ-спеціальностей. - C. 224-228.
  51. Анотації. - C. 229-272.
  52. Вихідні дані.
2020
Вип. 185
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського