Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/186<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анісімов М. В. Підходи при побудові інтегрованих професій. - C. 12-16.
  4. Біда О. А., Орос І. І., Гончарук В. В. Формування екологічної культури в учнів початкової школи. - C. 16-18.
  5. Вайнтрауб М. А. Оцінювання ефективності розвитку охорони праці в системі університетської освіти. - C. 19-23.
  6. Галета Я. В. Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. - C. 23-29.
  7. Заблоцька О. С., Ніколаєва І. М. Компетентності й результати навчання бакалаврів технології медичної діагностики та лікування: хімічний аспект. - C. 30-33.
  8. Колбіна Т. В. Міжкультурна компетентність в умовах інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 34-37.
  9. Кучай Т. П., Сулим О. І., Дзямко В. Й. Теоретичні засади морального виховання у Великій Британії. - C. 38-40.
  10. Окольнича Т. В. Східнослов’янська педагогіка про ставлення до малої дитини (в етнографічних джерелах ХІХ – першої чверті ХХ ст.). - C. 41-44.
  11. Панченко В. А. Система управління якістю освіти та кадрова безпека вищого навчального закладу. - C. 44-49.
  12. Rybinska Yu. A., Stebaeva O. V., Pechenizka S. S. The multicultural aspects of teaching Italian language and culture. - C. 49-53.
  13. Рябовол Л. Т. Інститут омбудсмена як складник системи захисту прав дітей в Україні. - C. 53-57.
  14. Філоненко О. В., Прибора Р. І., Перцов О. В. History of higher education in kirovohrad region in the 20th century in studies of local lore. - C. 58-63.
  15. Черкасов В. Ф. Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 64-69.
  16. Шандрук С. І. Theory and practice of higher professional education in Ukraine. - C. 69-73.
  17. Ашихміна Н. В. Сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв. - C. 73-77.
  18. Богомолова М. Ю. Соціальне виховання дітей у першій українській гімназії ім. Т. Г. Шевченка. - C. 77-82.
  19. Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх учителів природознавчих дисциплін. - C. 82-87.
  20. Демянчук М. Р. Концепція професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах. - C. 87-92.
  21. Дубінка М. М. Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема. - C. 92-98.
  22. Захарова О. В. Вплив фізичної культури на формування лідерських якостей майбутніх авіаційних фахівців. - C. 98-104.
  23. Заячківська Н. М., Лещак Т. В. Специфіка здобуття кваліфікації вчителя випускниками університетів австрійської (австро-угорської) монархії на прикладі Львівського університету. - C. 105-111.
  24. Іванова В. В. Розвиток професіоналізму фахівця дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії в системі неперервної педагогічної освіти. - C. 111-115.
  25. Карапетян А. О. Особливості навчання представників покоління Z у вищій школі. - C. 115-120.
  26. Кміта Є. В. Мотиваційно-ціннісний компонент розвитку професійної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 120-124.
  27. Kulikova S. V. Research work as a factor of creative development of a future music art teacher. - C. 124-128.
  28. Леврінц М. І. Підходи до формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США. - C. 128-132.
  29. Малишевський О. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід у формуванні професійної мобільності. - C. 133-136.
  30. Мельничук С. К., Мельничук М. Ю. Місце та роль креативності в процесі індивідуалізації та соціалізації особистості юнацького віку. - C. 136-141.
  31. Мороз О. Л. Методичні особливості змішаного навчання професійно-орієнтованого спілкування в системі неперервної освіти. - C. 141-145.
  32. Нечепорук Я. С. Історико-педагогічні особливості викладання іноземної мови в Радянському Союзі (50–80-ті роки ХХ століття). - C. 146-150.
  33. Петренко С. І., Дегтярьова Н. В. Формування ІКТ-компетентності викладачів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 150-155.
  34. Свещинська Н. В. Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики. - C. 155-160.
  35. Слюсаренко М. А. Змістово-процесуальний підхід в умовах студентоцентризма вищої школи. - C. 160-165.
  36. Smirnova L. L. Effective improvement of ESP students’ skills (practical aspect). - C. 165-169.
  37. Стукаленко З. М. Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 169-172.
  38. Токарєва Т. С. До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою. - C. 172-178.
  39. Черненко О. В. Менеджмент освіти та якість професійної підготовки студентів у ВНЗ. - C. 178-183.
  40. Чубрей О. С. Принципи ефективної підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності. - C. 183-186.
  41. Якубовська М. С. Дискурс взаємодії формування мовленнєвої компетенції і формуванням особистості студента: культурологічний аспект. - C. 187-190.
  42. Акімкін О. М. До історії становлення та розвитку Єлисаветградського комерційного училища В. Бонч-Бруєвича (1907–1911). - C. 190-194.
  43. Гречихіна Н. В. Концепція соціалізації особистості та самовизначення як її складова. - C. 194-199.
  44. Кравченко О. В. Професійне самовиявлення особистості майбутнього викладача. - C. 199-203.
  45. Криворотько-Тайфур К. С. Зміст і форми теоретичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Німеччини на початку ХХІ століття. - C. 203-207.
  46. Лопатюк О. В. Апробація педагогічної умови "спрямованість змісту фахової підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом на формування професійної рефлексії". - C. 207-211.
  47. Нагорна О. В. Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів. - C. 211-215.
  48. Огуй С. В. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки фахівців сфери обслуговування. - C. 215-220.
  49. Цибульська О. В. Деякі аспекти готовності майбутніх учителів до виховання в учнів початкової школи культури здоров’язбереження. - C. 221-224.
  50. Чекалова О. Е. Критеріально-показниковий аспект формування дизайнерської культури у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 224-228.
  51. Штомпель Г. В. Становлення категорії "інформаційна культура". - C. 229-233.
  52. Михаськова М. А. Експериментальна перевірка ефективності системи формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 233-237.
  53. Анотації. - C. 238-282.
  54. Вихідні дані.
2020
Вип. 186
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського