Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/186<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Анісімов М. В. Підходи при побудові інтегрованих професій. - C. 12-16.
- Біда О. А., Орос І. І., Гончарук В. В. Формування екологічної культури в учнів початкової школи. - C. 16-18.
- Вайнтрауб М. А. Оцінювання ефективності розвитку охорони праці в системі університетської освіти. - C. 19-23.
- Галета Я. В. Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. - C. 23-29.
- Заблоцька О. С., Ніколаєва І. М. Компетентності й результати навчання бакалаврів технології медичної діагностики та лікування: хімічний аспект. - C. 30-33.
- Колбіна Т. В. Міжкультурна компетентність в умовах інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 34-37.
- Кучай Т. П., Сулим О. І., Дзямко В. Й. Теоретичні засади морального виховання у Великій Британії. - C. 38-40.
- Окольнича Т. В. Східнослов’янська педагогіка про ставлення до малої дитини (в етнографічних джерелах ХІХ – першої чверті ХХ ст.). - C. 41-44.
- Панченко В. А. Система управління якістю освіти та кадрова безпека вищого навчального закладу. - C. 44-49.
- Rybinska Yu. A., Stebaeva O. V., Pechenizka S. S. The multicultural aspects of teaching Italian language and culture. - C. 49-53.
- Рябовол Л. Т. Інститут омбудсмена як складник системи захисту прав дітей в Україні. - C. 53-57.
- Філоненко О. В., Прибора Р. І., Перцов О. В. History of higher education in kirovohrad region in the 20th century in studies of local lore. - C. 58-63.
- Черкасов В. Ф. Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 64-69.
- Шандрук С. І. Theory and practice of higher professional education in Ukraine. - C. 69-73.
- Ашихміна Н. В. Сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв. - C. 73-77.
- Богомолова М. Ю. Соціальне виховання дітей у першій українській гімназії ім. Т. Г. Шевченка. - C. 77-82.
- Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх учителів природознавчих дисциплін. - C. 82-87.
- Демянчук М. Р. Концепція професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах. - C. 87-92.
- Дубінка М. М. Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема. - C. 92-98.
- Захарова О. В. Вплив фізичної культури на формування лідерських якостей майбутніх авіаційних фахівців. - C. 98-104.
- Заячківська Н. М., Лещак Т. В. Специфіка здобуття кваліфікації вчителя випускниками університетів австрійської (австро-угорської) монархії на прикладі Львівського університету. - C. 105-111.
- Іванова В. В. Розвиток професіоналізму фахівця дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії в системі неперервної педагогічної освіти. - C. 111-115.
- Карапетян А. О. Особливості навчання представників покоління Z у вищій школі. - C. 115-120.
- Кміта Є. В. Мотиваційно-ціннісний компонент розвитку професійної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 120-124.
- Kulikova S. V. Research work as a factor of creative development of a future music art teacher. - C. 124-128.
- Леврінц М. І. Підходи до формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США. - C. 128-132.
- Малишевський О. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід у формуванні професійної мобільності. - C. 133-136.
- Мельничук С. К., Мельничук М. Ю. Місце та роль креативності в процесі індивідуалізації та соціалізації особистості юнацького віку. - C. 136-141.
- Мороз О. Л. Методичні особливості змішаного навчання професійно-орієнтованого спілкування в системі неперервної освіти. - C. 141-145.
- Нечепорук Я. С. Історико-педагогічні особливості викладання іноземної мови в Радянському Союзі (50–80-ті роки ХХ століття). - C. 146-150.
- Петренко С. І., Дегтярьова Н. В. Формування ІКТ-компетентності викладачів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 150-155.
- Свещинська Н. В. Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики. - C. 155-160.
- Слюсаренко М. А. Змістово-процесуальний підхід в умовах студентоцентризма вищої школи. - C. 160-165.
- Smirnova L. L. Effective improvement of ESP students’ skills (practical aspect). - C. 165-169.
- Стукаленко З. М. Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 169-172.
- Токарєва Т. С. До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою. - C. 172-178.
- Черненко О. В. Менеджмент освіти та якість професійної підготовки студентів у ВНЗ. - C. 178-183.
- Чубрей О. С. Принципи ефективної підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності. - C. 183-186.
- Якубовська М. С. Дискурс взаємодії формування мовленнєвої компетенції і формуванням особистості студента: культурологічний аспект. - C. 187-190.
- Акімкін О. М. До історії становлення та розвитку Єлисаветградського комерційного училища В. Бонч-Бруєвича (1907–1911). - C. 190-194.
- Гречихіна Н. В. Концепція соціалізації особистості та самовизначення як її складова. - C. 194-199.
- Кравченко О. В. Професійне самовиявлення особистості майбутнього викладача. - C. 199-203.
- Криворотько-Тайфур К. С. Зміст і форми теоретичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Німеччини на початку ХХІ століття. - C. 203-207.
- Лопатюк О. В. Апробація педагогічної умови "спрямованість змісту фахової підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом на формування професійної рефлексії". - C. 207-211.
- Нагорна О. В. Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів. - C. 211-215.
- Огуй С. В. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки фахівців сфери обслуговування. - C. 215-220.
- Цибульська О. В. Деякі аспекти готовності майбутніх учителів до виховання в учнів початкової школи культури здоров’язбереження. - C. 221-224.
- Чекалова О. Е. Критеріально-показниковий аспект формування дизайнерської культури у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 224-228.
- Штомпель Г. В. Становлення категорії "інформаційна культура". - C. 229-233.
- Михаськова М. А. Експериментальна перевірка ефективності системи формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 233-237.
- Анотації. - C. 238-282.
- Вихідні дані.
| 2020 | | Вип. 186
|
|
|
|