Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/190<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Біда О. А., Кузьмінський А. І., Чичук А. П. Педагогічна культура майбутніх магістрів. - C. 10-15.
  4. Віндюк А. В. Спортивно-оздоровча анімація: види, функції, особливості організації. - C. 15-19.
  5. Войтович О. П. Мотивація майбутніх учителів географії до навчальної діяльності. - C. 19-23.
  6. Галета Я. В., Сьомак А. В. Соціалізація особистості в умовах оновлення інформаційної культури суспільства. - C. 23-29.
  7. Левченко І. М. Досвід запровадження інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях філософії у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців професійного навчання (охорона праці). - C. 29-33.
  8. Пріма Р. М., Пріма Д. А. Реформування вищої освіти в Україні: тенденції й стратегії. - C. 34-37.
  9. Rastrygina A. M. Training of future specialists-musicians on the principles of interdisciplinary models of free arts. - C. 38-42.
  10. Рябовол Л. Т. Креативність як предмет психолого-педагогічних досліджень вітчизняних вчених. - C. 42-47.
  11. Савченко Л. О., Потапенко О. Б. Національна ідея козацької доби як фактор становлення та розвитку української освіти. - C. 48-52.
  12. Фока М. В. Технології розвитку критичного мислення студента-філолога в процесі літературного навчання. - C. 53-56.
  13. Черкасов В. Ф. Формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. - C. 56-62.
  14. Щука Г. П., Гальків Л. І. Підготовка фахівців сфери туризму з огляду на потреби регіонального ринку. - C. 62-66.
  15. Єрьоменко Е. А., Вєхтєв В. В. Бойовий хортинг у програмі позааудиторних занять із загальнофізичної підготовки, виховання фізичної культури та основ здоров'я студентів. - C. 66-75.
  16. Аркушина Г. Ф., Найдьонова Г. Г. Традиційні та новітні форми організації лабораторних занять в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін. - C. 76-81.
  17. Belikova V. V. "Music frescoes" by Bohdana Filts as a factor of development of creative and potential forces of the musician's personality. - C. 81-85.
  18. Вдовенко В. В., Кашуба Л. В. Методичні основи навчання елементам комп'ютерної графіки молодших школярів із легким порушенням інтелектуального розвитку. - C. 85-90.
  19. Губіна О. Ю. Концептуальні засади відкритої освіти. - C. 90-94.
  20. Завітренко Д. Ж., Березенко Н. О. Роль музики у всебічному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - C. 95-100.
  21. Коваленко А. С. Розвиток вітчизняної гітарної освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 100-104.
  22. Коломієць О. Б., Бондаренко Г. С., Головата О. О. "Цифрова доба"/інформаційне суспільство: виклики для педагогіки. - C. 104-109.
  23. Маланюк Н. М. Неперервна професійна освіти: характеристика та виклики сучасності. - C. 109-113.
  24. Мартинюк А. К. Диригентська школа Миколи Малько у науковому просторі. - C. 113-117.
  25. Омельяненко Н. В., Омельяненко С. В. Моделювання конкретних ситуацій для розвитку критичного мислення майбутніх фахівців. - C. 117-124.
  26. Polishchuk G. V. Practical relevance of training technologies for future foreign language teachers. - C. 124-128.
  27. Самойленко О. О. Аналіз змісту підготовки бакалаврів з кібербезпеки в сучасному контексті функціонування закладів вищої освіти. - C. 129-133.
  28. Свещинська Н. В. Формування творчо-виконавських навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки. - C. 133-137.
  29. Скрипник Н. І. Компетентнісний підхід як основний орієнтир у підготовці майбутніх учителів-філологів. - C. 137-140.
  30. Старостіна О. В. Використання досвіду підвищення кваліфікації британських викладачів вищої школи в Україні. - C. 141-146.
  31. Токарєва Т. С. Монологічне мовлення як засіб реалізації комунікативних цілей при вивченні німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. - C. 146-151.
  32. Уличний І. Л. Рефлексія як механізм фахової підготовки майбутнього вчителя. - C. 151-155.
  33. Федотова С. О. Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. - C. 156-162.
  34. Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. Застосування діяльнісно-технологічного критерію для визначення готовності майбутніх логопедів до взаємодії з дітьми із мовленнєвими порушеннями. - C. 163-169.
  35. Щерба Н. С. Концепція підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю: стан дослідження. - C. 169-172.
  36. Багрій Г. В. Професіограма майбутнього фахівця у сфері енергозбереження та енергоефективних технологій. - C. 173-177.
  37. Воронецька В. В. Критерії сформованості творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії. - C. 177-182.
  38. Габорець О. А. Зміст інформаційних технологій в системі фахової підготовки майбутніх лікарів. - C. 182-187.
  39. Дубель І. М. Система сучасних дидактичних критеріїв формування змісту вищої краєзнавчої освіти. - C. 187-192.
  40. Олізько О. В. Внесок педагогів-просвітників у становлення та розвиток Єлисаветградського благодійного товариства поширення грамоти та ремесел. - C. 192-196.
  41. Рудчик О. С. Трансформаційні процеси у вищій освіті України (90-ті рр. ХХ ст.). - C. 196-199.
  42. Шуляк А. С. Вимоги до вчителя інформатики як сучасного фахівця з інформатизації. - C. 200-206.
  43. Савченко Н. С. Підвищення якості та доступності позашкільної освіти як показників ефективності освітньої системи. - C. 206-211.
  44. Карапетян А. О. Компетентнісний підхід як шлях до вирішення проблем працевлаштування випускників вищої школи. - C. 211-216.
  45. Лемко Г. І., Мочан Т. М. Виховання духовності особистості як складової загальнолюдських цінностей суспільства. - C. 216-221.
  46. Нечепорук Я. С. Поняття іншомовної професійної підготовки в льотній професійній освіті. - C. 221-224.
  47. Анотації. - C. 225-263.
2020
Вип. 190
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського