Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2021/194<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Біда О. А., Кучай О. В., Кучай Т. П. Теоретичні основи підготовки фахівців аграрного профілю. - C. 10-13.
- Войтович О. П. Фахова підготовка майбутніх учителів природничих наук. - C. 13-17.
- Галета Я. В., Сьомак А. В. Концепція розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. - C. 17-23.
- Комар О. А., Пісняк В. С. Інклюзія як інноваційний шлях розвитку освіти. - C. 24-29.
- Заблоцька О. С., Ніколаєва І. М. Студентоцентризм як тренд сучасної освіти. - C. 29-33.
- Лілік О. О. Міждисциплінарна інтеграція в професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури: рівні і шляхи реалізації. - C. 33-37.
- Нежива О. М. Smart ‒ освіта у навчальному просторі сьогодення. - C. 37-40.
- Павленко О. О. Критерії, показники та рівні сформованості методичної культури викладача економіки. - C. 40-46.
- Приймак С. Г. Медико-біологічна складова підготовки учителя фізичної культури. - C. 46-50.
- Рижанова А. О., Потьомкіна Н. З. Зарубіжний досвід профілактики інтернет-залежності молоді. - C. 51-56.
- Савченко Н. С. Самостійність у навчанні як провідний чинник професійного зростання майбутніх авіафахівців. - C. 56-61.
- Шумський О. Л. Складові лінгвосамоосвіти. - C. 62-64.
- Баб’як Ж. В., Плавуцька І. Р., Рибіна Н. В. До питання реалізації принципу наступності при навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей. - C. 65-70.
- Бабич Т. В., Ліпатова М. В. Деякі аспекти навчання наукового стилю мовлення іноземних студентів на початковому етапі. - C. 70-73.
- Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Віртуальний лабораторний практикум як засіб вивчення природничих дисциплін. - C. 74-78.
- Волікова М. М., Братанич О. Г. Традиційне та інноваційне навчання у вищих навчальних закладах України: переваги та недоліки. - C. 78-84.
- Galetskyi S. E-learning as a leading component of information and communication technologies in the educational process. - C. 84-88.
- Гончарук В. А., Подлевська Н. В., Живолуп В. І. Професійна комунікативна компетентність у системі фахової підготовки майбутніх філологів. - C. 89-94.
- Довжук В. В. Методика формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації засобами інноваційних освітніх технологій в умовах євроінтеграційних змін. - C. 94-100.
- Долгопол О. О., Кір’янова О. В. Інноваційні методи й технології у вищій освіті України: сучасний аспект. - C. 101-106.
- Єрьоменко Е. А., Вєхтєв В. В. Бойовий хортинг та медико-фізіологічні чинники самоконтролю школярів і студентів за фізичним навантаженням у процесі тренувальної діяльності. - C. 106-115.
- Завітренко Д. Ж., Жигора І. В. Взаємодія фахівців із батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 116-120.
- Іванова І. Б., Похілько О. В. Модернізація вищої освіти в контексті інтеграції до світового освітнього простору: досвід України та країн Центральної Азії. - C. 121-125.
- Капітан Т. А. Використання інноваційних форм навчання на уроках англійської мови. - C. 126-129.
- Кіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Харджян Н. А. Аналіз методів навчання із використанням інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні вищої математики студентами технічних завкладів вищої освіти. - C. 129-134.
- Костенко Л. Д. Порівняльний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду розвитку позашкільної освіти. - C. 134-139.
- Кравцова Т. О. Розвиток професіоналізму майбутніх магістрів у процесі практичної підготовки у закладах позашкільної освіти. - C. 139-144.
- Краснощок І. П. Формування лідерських якостей студентів як завдання виховної діяльності куратора студентської групи. - C. 144-150.
- Лопатюк О. В. Спортивний туризм як засіб формування професійної надійності майбутніх пілотів. - C. 150-153.
- Мартін А. М. Проєктування освітнього процесу: від традицій до сучасних трансформацій. - C. 154-158.
- Мехеда А. М. Інноваційні методи навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей в рамках реформаційних процесів у вищій освіті України. - C. 158-162.
- Ніколенко Л. М., Ільченко Л. А. Самостійна робота за дистанційної форми навчання: результати опитування студентів. - C. 162-167.
- Токарєва Т. С. Особливості уроку іноземної мови. - C. 167-172.
- Федотова С. О. Особливості уроку позакласного читання "захисту читацького щоденника" в початковій школі /на матеріалі казок/. - C. 172-176.
- Филипська В. І. Заохочення студентів до самовдосконалення: досвід України та Великої Британії (початок ХХІ століття). - C. 177-183.
- Щур Н. М. Структура та зміст здібностей до вивчення іноземних мов. - C. 183-190.
- Анацький Р. В. Аналіз програми фізичної підготовки курсантів Військової академії США Вест-Пойнт. - C. 190-195.
- Гузенко Н. О. Компонентний склад в структурі досвіду моральної поведінки старших підлітків. - C. 195-199.
- Данилов С. О. Розвиток соціально-професійної зрілості майбутнього педагога у процесі комунікативної взаємодії. - C. 199-204.
- Дорожко А. О. Стан і проблеми академічної доброчесності та причини її порушення. - C. 204-208.
- Кайда Н. О., Пасик-Косарєва Н. О., Розум А. П. Методична культура викладача ЗВО як складова його професійно-педагогічної культури: постановка проблеми. - C. 208-213.
- Lomakina L. Students’ independent study as a component in the professional training of future specialists. - C. 213-217.
- Петрова А. А. Теоретико-методичні засади спортивного туризму у підготовці майбутніх фахівців. - C. 218-222.
- Рибак Т. М., Лазаренко І. С., Свисюк О. В. Використання компілятивних веб-квестів у розвитку усного монологічного мовлення студентів немовних ЗВО. - C. 222-225.
- Рудик А. В. Інноваційні технології компетентнісно орієнтованої підготовки майбутніх учителів математики до технологізації освітнього процесу в умовах профільної школи. - C. 226-229.
- Семенов Є. К. Використання в підготовці педагогів професійного навчання соціальних мереж та освітніх платформ. - C. 229-233.
- Анотації. - C. 234-263.
- Вихідні відомості.
| 2021 | | Вип. 194
|
|
|
|