Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2021/195<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Алєксєєва С. В. Індивідуальна освітня траєкторія учня профільної старшої школи художньо-естетичного напряму навчання. - C. 10-14.
- Горбенко С. С. Мистецька освіта учнів у проекції особистісно орієнтованого підходу. - C. 14-18.
- Карась Г. В. Використання міждисциплінарності як інноваційного подходу у навчальному процесі мистецьких закладів вищої освіти. - C. 18-22.
- Олексюк О. М. Модель технології тайм-менеджменту у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 22-27.
- Смирнова Т. А. Музично-хорова освіта в Україні ХVІ–ХVІІІ ст.. - C. 28-32.
- Стратан-Артишкова Т. Б. Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті гуманістичної парадигми освіти. - C. 33-36.
- Ткаченко Т. В., Шумська О. О. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей. - C. 37-40.
- Черкасов В. Ф. Музичне виховання учнів у школах Республіки Ірландії. - C. 40-46.
- Liguang Z. A new approach in piano teaching: we teachers can compose repertoire in minimalism for students. - C. 46-48.
- Шелепницька-Говорун Н. М. Періодизація розвитку вокальної культури фахівців музичного мистецтва в Європі. - C. 49-52.
- Бабенко Л. В., Бабенко А. Л., Гайдай Л. В. Теорія і практика впровадження мюзиклів у систему підготовки майбутніх учителів шкільного курсу "Мистецтво". - C. 52-55.
- Белікова В. В. Значущість композиторської та концертно-виконавської діяльності М. В. Лисенка у формуванні музично-культурного контексту України. - C. 55-60.
- Бузова О. Д., Бояр О. С. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики засобами комплексної взаємодії мистецтв. - C. 60-66.
- Глазунова І. К., Чень В. Педагогічні умови формування фортепіанної надійності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів на засадах евристичного підходу. - C. 66-72.
- Кириченко О. І., Стрітьєвич Т. М. Комплексний підхід до розвитку художнього сприйняття у майбутніх фахівців мистецької галузі. - C. 72-76.
- Колоскова Ж. В., Назаренко М. П. Виробнича (педагогічна) практика студентів закладів вищої освіти у реаліях дистанційного навчання. - C. 77-81.
- Кулікова С. В. Використання інтерактивних технологій в процесі розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 81-86.
- Куркіна С. В. Художньо-естетичние виховання дітей молодшого віку: історія, сучасність і перспективи розвитку. - C. 86-91.
- Локарєва Ю. В. Впровадження курсу "Музична культура Єлисаветградщини" у закладах вищої освіти мистецького спрямування. - C. 92-96.
- Мартинюк Л. В. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва художньо-творчими колективами. - C. 96-101.
- Міщанчук В. М. Сучасні методи подолання естрадного хвилювання майбутніми вчителями музичного мистецтва під час публічного виступу. - C. 101-106.
- Обух Л. В. Психотехніка співу як сучасний напрям вокальної педагогіки. - C. 106-110.
- Прядко О. М. Розвиток емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку засобами музичного мистецтва. - C. 110-114.
- Рева В. П. Духовно-телеснi основи музичного сприйняття. - C. 114-118.
- Сироєжко О. В. Педагогічні умови формування музично-естетичного виховання підлітків в закладах позашкільної освіти засобами гри на народних інструментах. - C. 118-123.
- Свещинська Н. В. Процес формування ціннісних орієнтацій особистості у практичній підготовці. - C. 123-127.
- Спінул І. В., Спінул О. М. Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх фахівців сучасних бальних танців. - C. 128-133.
- Холоденко В. О. Екзистенціальний підхід як засіб концептуальної модернізації сучасної вищої музичної освіти. - C. 133-139.
- Шeвченко І. Л. Розвиток вокально-виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів при вивченні навчальної дисципліни "Методика роботи з фольклорними ансамблями". - C. 140-145.
- Шевцова О. Б. Художньо-творче середовище у процесі формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 145-149.
- Якимчук О. М., Утешева Н. М., Сомик О. М. Особливості викладання музично-виконавських дисциплін студентам-хореографам у процесі їхньої фахової підготовки. - C. 149-154.
- Bitko N. Formation of value orientations in students-vocalists. - C. 154-159.
- Борщенко Н. О. Використання засобів арт-терапії у формуванні емоційної стійкості дітей дошкільного віку. - C. 159-163.
- Ван С. Функції художньо-виконавської самоефективності учителя музичного мистецтва у педагогічному процесі. - C. 164-167.
- Вишневецька М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва з використанням цифрових технологій. - C. 167-171.
- Даценко М. С. Інноваційна методична діяльність як основа розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 171-174.
- Зорін В. В., Боровицька О. М., Юлдашева І. О. До питання історико-культурного розвитку камерно-вокальних фортепіанних творів. - C. 174-178.
- Зотова В. Є. Розвиток творчої активності підлітків у процесі вокального навчання. - C. 178-182.
- Клєщ А. О. Психологічні складові домінантної уваги як провідної професійної якості ансамбліста. - C. 182-185.
- Пшемінська Л. О. Музично-педагогічні ідеї Болеслава Яворського. - C. 186-191.
- Разводова М. В. Сутність та структура хореографічно-виконавських умінь молодших школярів. - C. 191-196.
- Roytenko N. Formation of methodological culture of the future teacher-musician. - C. 196-201.
- Сивоконь Ю. М. Теоретичні аспекти сучасного викладання класичного танцю у вищих навчальних педагогічних закладах. - C. 201-205.
- Ткаченко М. В. Роль хореографічного компоненту в системі мистецьких дисциплін навчально-виховного процесу шкіл мистецтв. - C. 205-208.
- Чжан Ш. Формування стильової культури виконання музичних творів у майбутніх учителів музичного мистецтва: методичні аспекти. - C. 208-211.
- Анотації. - C. 212-242.
| 2021 | | Вип. 195
|
|
|
|