Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2021/195<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєва С. В. Індивідуальна освітня траєкторія учня профільної старшої школи художньо-естетичного напряму навчання. - C. 10-14.
  4. Горбенко С. С. Мистецька освіта учнів у проекції особистісно орієнтованого підходу. - C. 14-18.
  5. Карась Г. В. Використання міждисциплінарності як інноваційного подходу у навчальному процесі мистецьких закладів вищої освіти. - C. 18-22.
  6. Олексюк О. М. Модель технології тайм-менеджменту у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 22-27.
  7. Смирнова Т. А. Музично-хорова освіта в Україні ХVІ–ХVІІІ ст.. - C. 28-32.
  8. Стратан-Артишкова Т. Б. Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті гуманістичної парадигми освіти. - C. 33-36.
  9. Ткаченко Т. В., Шумська О. О. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей. - C. 37-40.
  10. Черкасов В. Ф. Музичне виховання учнів у школах Республіки Ірландії. - C. 40-46.
  11. Liguang Z. A new approach in piano teaching: we teachers can compose repertoire in minimalism for students. - C. 46-48.
  12. Шелепницька-Говорун Н. М. Періодизація розвитку вокальної культури фахівців музичного мистецтва в Європі. - C. 49-52.
  13. Бабенко Л. В., Бабенко А. Л., Гайдай Л. В. Теорія і практика впровадження мюзиклів у систему підготовки майбутніх учителів шкільного курсу "Мистецтво". - C. 52-55.
  14. Белікова В. В. Значущість композиторської та концертно-виконавської діяльності М. В. Лисенка у формуванні музично-культурного контексту України. - C. 55-60.
  15. Бузова О. Д., Бояр О. С. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики засобами комплексної взаємодії мистецтв. - C. 60-66.
  16. Глазунова І. К., Чень В. Педагогічні умови формування фортепіанної надійності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів на засадах евристичного підходу. - C. 66-72.
  17. Кириченко О. І., Стрітьєвич Т. М. Комплексний підхід до розвитку художнього сприйняття у майбутніх фахівців мистецької галузі. - C. 72-76.
  18. Колоскова Ж. В., Назаренко М. П. Виробнича (педагогічна) практика студентів закладів вищої освіти у реаліях дистанційного навчання. - C. 77-81.
  19. Кулікова С. В. Використання інтерактивних технологій в процесі розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 81-86.
  20. Куркіна С. В. Художньо-естетичние виховання дітей молодшого віку: історія, сучасність і перспективи розвитку. - C. 86-91.
  21. Локарєва Ю. В. Впровадження курсу "Музична культура Єлисаветградщини" у закладах вищої освіти мистецького спрямування. - C. 92-96.
  22. Мартинюк Л. В. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва художньо-творчими колективами. - C. 96-101.
  23. Міщанчук В. М. Сучасні методи подолання естрадного хвилювання майбутніми вчителями музичного мистецтва під час публічного виступу. - C. 101-106.
  24. Обух Л. В. Психотехніка співу як сучасний напрям вокальної педагогіки. - C. 106-110.
  25. Прядко О. М. Розвиток емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку засобами музичного мистецтва. - C. 110-114.
  26. Рева В. П. Духовно-телеснi основи музичного сприйняття. - C. 114-118.
  27. Сироєжко О. В. Педагогічні умови формування музично-естетичного виховання підлітків в закладах позашкільної освіти засобами гри на народних інструментах. - C. 118-123.
  28. Свещинська Н. В. Процес формування ціннісних орієнтацій особистості у практичній підготовці. - C. 123-127.
  29. Спінул І. В., Спінул О. М. Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх фахівців сучасних бальних танців. - C. 128-133.
  30. Холоденко В. О. Екзистенціальний підхід як засіб концептуальної модернізації сучасної вищої музичної освіти. - C. 133-139.
  31. Шeвченко І. Л. Розвиток вокально-виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів при вивченні навчальної дисципліни "Методика роботи з фольклорними ансамблями". - C. 140-145.
  32. Шевцова О. Б. Художньо-творче середовище у процесі формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 145-149.
  33. Якимчук О. М., Утешева Н. М., Сомик О. М. Особливості викладання музично-виконавських дисциплін студентам-хореографам у процесі їхньої фахової підготовки. - C. 149-154.
  34. Bitko N. Formation of value orientations in students-vocalists. - C. 154-159.
  35. Борщенко Н. О. Використання засобів арт-терапії у формуванні емоційної стійкості дітей дошкільного віку. - C. 159-163.
  36. Ван С. Функції художньо-виконавської самоефективності учителя музичного мистецтва у педагогічному процесі. - C. 164-167.
  37. Вишневецька М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва з використанням цифрових технологій. - C. 167-171.
  38. Даценко М. С. Інноваційна методична діяльність як основа розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 171-174.
  39. Зорін В. В., Боровицька О. М., Юлдашева І. О. До питання історико-культурного розвитку камерно-вокальних фортепіанних творів. - C. 174-178.
  40. Зотова В. Є. Розвиток творчої активності підлітків у процесі вокального навчання. - C. 178-182.
  41. Клєщ А. О. Психологічні складові домінантної уваги як провідної професійної якості ансамбліста. - C. 182-185.
  42. Пшемінська Л. О. Музично-педагогічні ідеї Болеслава Яворського. - C. 186-191.
  43. Разводова М. В. Сутність та структура хореографічно-виконавських умінь молодших школярів. - C. 191-196.
  44. Roytenko N. Formation of methodological culture of the future teacher-musician. - C. 196-201.
  45. Сивоконь Ю. М. Теоретичні аспекти сучасного викладання класичного танцю у вищих навчальних педагогічних закладах. - C. 201-205.
  46. Ткаченко М. В. Роль хореографічного компоненту в системі мистецьких дисциплін навчально-виховного процесу шкіл мистецтв. - C. 205-208.
  47. Чжан Ш. Формування стильової культури виконання музичних творів у майбутніх учителів музичного мистецтва: методичні аспекти. - C. 208-211.
  48. Анотації. - C. 212-242.
2021
Вип. 195
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського