Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2021/198<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрєєв А. М., Тихонська Н. І. Методичні особливості впровадження у процес підготовки майбутніх вчителів відкритої обласної учнівської олімпіади з фізики у Запорізькому національному університеті. - C. 12-15.
  4. Біляковська О. О. Якість університетської освіти як предмет моніторингу. - C. 16-19.
  5. Вакалюк Т. А., Іванова С. М., Кільченко А. В. Вітчизняний досвід використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. - C. 19-24.
  6. Волков Ю. І., Войналович Н. М. Роль та місце задач при вивченні комбінаторики. - C. 24-27.
  7. Гулай О. І., Мороз І. А., Фесюк В. О. Мотиваційні фактори вибору майбутньої спеціальності. - C. 28-33.
  8. Кремінський Б. Г., Мистюк С. П., Черкаська Л. С. Особливості навчання математики як засобу опанування фізикою. - C. 33-36.
  9. Кудін А. П. Методи та засоби комп’ютерного тестування з фізики при змішаному навчанні. - C. 37-40.
  10. Кузьменков С. Г. Які фізичні константи можна вважати фундаментальними?. - C. 40-44.
  11. Пасічник Н. О., Ріжняк Р. Я. Розвиток функціональної лінії у "Вестнике опытной физики и элементарной математики" (1886–1917 рр.): змістовний та контентний аналіз. - C. 45-51.
  12. Плющ В. М. Білінгвальне навчання при підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 51-55.
  13. Садовий М. І. Особливості методики професійно спрямованого навчання загальноосвітніх дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. - C. 55-59.
  14. Сліпухіна І. А., Чернецький І. С., Жмаєва А. Є. Підготовка STEM освітян: міжнародний контекст. - C. 59-64.
  15. Трифонова О. М., Курнат Г. Л. Google Classroom як засіб інтенсифікації освітнього процесу в умовах дистанційної освіти. - C. 65-69.
  16. Чумак М. Є. Моделі освітнього простору: погляд із минулого у майбутнє. - C. 70-72.
  17. Бєлкова Т. О., Малахова Ж. В. Ефективність застосування фітнес-технологій у самостійних заняттях з фізичнoгo виховання студентів. - C. 73-77.
  18. Вербівський Д. С., Карплюк С. О., Фонарюк О. В. Цифрофа компетентність майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 78-82.
  19. Гавриленко О. М., Головко І. О. Зміст іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних ЗВО. - C. 82-87.
  20. Gladka L., Diduk V. Development of an wheat farming management information system. - C. 88-92.
  21. Горбачевська О. П. Інформаційні складові підготовки та професійної діяльності працівників соціальної служби. - C. 92-94.
  22. Доброштан О. О. Реалізація контексного навчання майбутніх судноводіїв фундаментальних дисциплін. - C. 95-100.
  23. Дятлов Ю. В., Пустовий О. М. Про підходи до вивчення цифрової фотографії і відеозйомки для потреб різних систем освіти. - C. 100-104.
  24. Ємельянова Т. В., Легейда Д. В., Медведєв Є. П. Розв'язання прикладних задач організаційно-технологічних процесів будівництва і транспорту як засіб розвитку професійно-математичної компетентності здобувачів ЗВО. - C. 104-109.
  25. Іваницька Н. А., Копелева К. Г., Ткаченко С. Г. Особливості формування природничо-наукової компетентності в учнів основної школи на основі технології інтегрованого навчання. - C. 109-112.
  26. Кириченко Р. В. Психолого-педагогічні умови розвитку комунікативної культури студентів. - C. 113-116.
  27. Кітова О. А., Стешенко В. В., Чернишов С. О. Сутність педагогічної компетентності вчителя трудового навчання і технологій в контексті професійного стандарту вчителя. - C. 116-121.
  28. Ключник І. Г., Ізюмченко Л. В., Гаєвський М. В. Формування творчої особистості учня на уроках математики. - C. 121-125.
  29. Кононенко С. О., Кононенко Л. В., Манойленко Н. В. Методика формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій. - C. 125-128.
  30. Манойленко Н. В., Куценко Т. В. Підготовка спеціалістів професійної та технологічної освіти в аспекті історичного розвитку легкої промисловості України. - C. 128-132.
  31. Медведовська О. Г. Впровадження цифрових технологій в освітній процес в Україні. - C. 132-136.
  32. Мельник Ю. С. Методичні особливості формування ключових понять механіки в процесі розв’язування задач учнями основної школи. - C. 136-140.
  33. Мосіюк О. О., Сікора Я. Б., Усата О. Ю. Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до навчання 3D графіки. - C. 140-145.
  34. Нічишина В. В. Про математичне моделювання екологічних процесів як засіб розвитку екологічної культури особистості учня загальноосвітньої школи. - C. 145-148.
  35. Огреніч М. А. Зміст навчання англійської мови в аспірантурі. - C. 149-152.
  36. Перегудова В. І. Застосування проблемних методів в процесі вивчення технічних дисциплін майбутніми вчителями трудового навчання та технологій. - C. 152-156.
  37. Сокульська Н. Б., Ковальчук Р. А., Кмін В. Ф. Аналіз результатів впровадження елементів дистанційної підготовки військових фахівців. - C. 156-159.
  38. Соменко Д. В., Соменко О. О. Практика реалізації реальних виробничих завдань з реверс-інжинірингу в рамках виконання курсових проектів з фаху студентами спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні / Цифрові технології). - C. 159-163.
  39. Сорока Т. П., Сокотов Ю. В., Сопіга В. Б. Формування готовності майбутніх учителів трудового навчання та технологій до конструкторсько-технологічної діяльності. - C. 164-167.
  40. Стадніченко С. М. Медична візуалізація у курсі "Медична біофізика" для майбутніх лікарів. - C. 167-171.
  41. Ткаченко В. М., Лимарєва Ю. М., Ткаченко В. В. Проектування предметних засобів для навчального експерименту. - C. 172-175.
  42. Ткаченко А. В., Романенко Т. В. Особливості використання технології змішаного навчання студентів в освітньому процесі університету. - C. 175-180.
  43. Ткачук А. І. Особливості розгляду питання "Квантові комп'ютери" під час вивчення основ елементної бази сучасної комп'ютерної електроніки та ЕОМ. - C. 181-184.
  44. Трофименко В. І., Кудзіновська І. П., Шкварницька Т. Ю. Використання інформаційних технологій при навчанні математичних дисциплін. - C. 185-189.
  45. Царенко О. М. Ефективне використання засобів мультимедіа в процесі реалізації проблемного методу навчання у профільній школі. - C. 189-192.
  46. Чубар В. В. Формування дослідницької компетентності старшокласників у процесі профільного навчання технологій. - C. 192-198.
  47. Щирбул О. М. Формування інформаційної конпетентності студентів при вивченні ними дисципліни "Народні ремесла". - C. 198-201.
  48. Бевз А. В. Формування спеціальних компетентностей з фізики випускника закладу фахової передвищої освіти. - C. 202-205.
  49. Бронішевська О. В. Формування світоглядних позицій представників наддніпрянських університетів під впливом соціокультурних умов другої половини ХІХ століття. - C. 205-208.
  50. Вергун І. В. Розв’язування компетентнісних задачі на основі білінгвального підходу на уроках фізики. - C. 209-212.
  51. Гайда В. Я., Садовий М. І., Михайленко В. В. Формування самоосвітньої компетентності учнів шляхом організації дослідницької діяльності засобами "Arduino". - C. 212-217.
  52. Малець Д. О. Особливості впровадження американської системи навчання у приватних школах Кувейту. - C. 217-222.
  53. Улич А. І. Структура та зміст графічної компетентності вчителя трудового навчання. - C. 223-226.
  54. Яковенко А. О. Навчання математики на основі досліджень: Європейський вимір. - C. 226-231.
  55. Дроговоз Н. А., Матяш В. В. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів в умовах дистанційного навчання. - C. 231-234.
  56. Дубовик В. В. Особливості структури та методичні аспекти використання електронних підручників під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. - C. 235-238.
  57. Коваленко О. В., Москаленко Ю. Д., Черкаська Л. П. "Елементарна математика" через призму методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті викликів сьогодення. - C. 239-242.
  58. Крамаренко Н. М., Рябець С. І. Методика навчання комп’ютерному проектуванню засобами САПР "Грація" на уроках технологій. - C. 242-246.
  59. Пудченко С. А., Садовий М. І. Наукова спадщина професора, доктора технічних наук В. П. Дущенка. - C. 246-250.
  60. Федоренко В. П., Садовий М. І. Результати педагогічного експерименту за інтегративного професійно спрямованого навчання фізики у медичних коледжах. - C. 250-254.
  61. Царенко I. Л. Інноваційні підходи у підготовці майбутніх вчителів технологій з дисципліни "Харчові технології". - C. 254-257.
  62. Чередник Д. С. Методика проведення експерименту з використанням цифрової лабораторії при навчанні інтегрованого курсу "Природничих наук". - C. 257-262.
  63. Анотації. - C. 263-306.
2021
Вип. 198
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського