Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2022/205<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Біда О. А., Орос І. І., Чичук А. П. Застосування андрогогічного підходу при підготовці фахівців у ЗВО. - C. 12-17.
  4. Бородієнко О. В. Громадсько-публічне управління університетами: досвід країн ЄС. - C. 18-27.
  5. Галета Я. В., Козленко В. Г. Технологія освітнього маркетингу як напрям управлінської діяльності. - C. 27-31.
  6. Задорожна І. П. Особливості формування іншомовної компетентності майбутніх інженерів-енергетиків засобами навчальних проєктів. - C. 31-35.
  7. Костенко Л. Д. Діяльність Малої академії наук у 1991–2014 рр.. - C. 35-39.
  8. Окольнича Т. В., Яковенко С. А. Сім’я та сімейне виховання в Херсонській губернії ХІХ – першої чверті ХХ століття крізь призму соціального та етнорегіонального. - C. 39-43.
  9. Радул О. С. Учитель початкової школи у сучасному світі. - C. 44-48.
  10. Рогульська О. О., Левицька Н. В. Застосування моделі змішаного навчання "перевернутий клас" на заняттях з історії зарубіжної літератури в умовах дистанційного навчання. - C. 49-53.
  11. Рябовол Л. Т. Організація студентоцентрованого навчання як складник професійної діяльності викладача ЗВО. - C. 54-58.
  12. Савченко Н. С. Освітній зв'язок "Вчитель ‒ Учень" у рефлексіях науковців минулого (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 59-63.
  13. Терещук А. І., Абрамова О. В., Пуляк О. В. Наскрізні уміння притаманні ключовим компетентностям: умови та шляхи формування на уроках технологій. - C. 64-69.
  14. Філоненко О. В. Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки. - C. 69-73.
  15. Чубрей О. С., Підгірна В. Н., Ємчук Т. В., Ілку В. В. Сучасні аспекти викладання географії (на прикладі науково-педагогічного проекту "Інтелект України"). - C. 73-78.
  16. Гончарук В. В., Люленко С. О., Парахненко В. Г. Екологічна підготовка майбутніх фахівців Державної служби надзвичайних ситуацій. - C. 78-83.
  17. Горячок І. В., Войталюк С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання філологічних дисциплін для студентів-полоністів. - C. 84-90.
  18. Гончаренко І. С. Професійний саморозвиток особистості як складова професійної культури майбутнього вчителя. - C. 90-94.
  19. Дубінка М. М. "Я-концепція" як фактор професійного самовизначення особистості з позицій Р. Бернса. - C. 94-100.
  20. Душечкіна Н. Ю. Педагогічна спрямованість екологічної культури фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 100-105.
  21. Жигора І. В., Жигора В. С. Інформаційна культура у фаховій підготовці майбутніх педагогів. - C. 105-109.
  22. Житомирська Т. М. Вплив інтерактивних технологій навчання на розвиток технічної культури майбутніх менеджерів морської галузі. - C. 110-114.
  23. Завітренко Д. Ж., Березенко Н. О. Психічний розвиток дітей із порушенням опорно-рухового апарату (ДЦП). - C. 114-119.
  24. Ліштаба Т. В. Мовленнєвий імідж тренера. - C. 119-124.
  25. Малець Д. О. Дистанційне викладання фізичної культури в американській системі освіти. - C. 124-129.
  26. Мартін А. М. Упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти. - C. 129-133.
  27. Могилов О. Д., Панченко К. І., Тарасов А. В., Руденко С. В., Ляшко Ю. Ю. Польова археологічна школа – елемент сучасної освітньо-наукової системи. - C. 133-140.
  28. Онофрійчук Л. М., Червоній М. В., Грига М. В. Вокально-хорове виховання учнів початкової школи у контексті українських національних традицій. - C. 140-145.
  29. Пащенко В. В. Методологічні підходи щодо формування у майбутніх психологів компетентності створення командно-цільової мотивації для нових членів професійної групи. - C. 145-150.
  30. Перцов О. В. Військова освіта на Єлисаветградщині у 1865–1917 рр. (передумови створення, основі етапи розвитку та внутрішній устрій військових закладів). - C. 150-156.
  31. Подлевська Н. В. Фахова підготовка майбутніх філологів-полоністів у процесі вивчення дисципліни "Вступ до слов’янської філології". - C. 156-162.
  32. Присяжний В. В. Питання музично-естетичного виховання в наукових розвідках українських дослідників. - C. 162-167.
  33. Резнік С. Д. Інструментарій проведення внутрішнього аудиту освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. - C. 167-172.
  34. Стрижаков А. О. Соціум та людина. - C. 172-177.
  35. Суховірська Л. П., Пилипенко О. О., Костів М. В., Костів А. В. Білінгвальний підхід у вивченні поверхневого натягу деяких лікарських речовин з антисептичними властивостями. - C. 177-181.
  36. Тимощук Г. В. Дидактичні аспекти використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі. - C. 181-185.
  37. Ткачук Т. І., Паславська І. Б. Стилістичні перспективи перекладу англомовних джерел в сучасній інтерпретації майбутніх філологів. - C. 185-189.
  38. Томашевська І. П. Педагогічні інноваційні технології взаємодії ЗДО з батьками у сучасних умовах. - C. 189-193.
  39. Турчак А. Л., Маркова О. В. Формування педагогічної майстерності майбутнього тренера за освітніми компонентами "Біомеханіка" і "Біохімія". - C. 193-200.
  40. Хоменко Л. М. Проєктування швейних виробів в умовах освітнього процесу. - C. 201-205.
  41. Хомяк Г. Г. Професійно-педагогічні вміння вчителя фізичної культури для організації позакласної фізкультурно-спортивної роботи. - C. 206-211.
  42. Храпач Д. М. Робочий зошит як складова методичного забезпечення виробничих практик бакалаврів професійного освіти за спеціалізацією "Транспорт". - C. 211-216.
  43. Черній В. П., Шевченко О. В., Нєворова О. В. Гігієнічні особливості харчування дівчат з надлишковою масою тіла під час оздоровчих занять шейпінгом. - C. 216-220.
  44. Шаманська О. І. Особливості використання кейс-технологій в контексті формування ефективної системи освіти дорослих в Україні. - C. 220-224.
  45. Язловецька О. В. Інноваційні технології в системі фізичного виховання школярів. - C. 224-229.
  46. Yakovlieva M., Shepel M., Kozhevnikova V., Tretyak V. Future hotel and restaurant business specialists’ professional image development through reading English professional texts. - C. 230-236.
  47. Янчук Д. О. Національно-патріотичне виховання майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту в новому історичному осмисленні. - C. 236-241.
  48. Дзюбенко І. А. Формування громадянської культури студентської молоді закладу вищої освіти. - C. 241-246.
  49. Коваль Ю. А. Метод проєктів – засіб формування в здобувачів технічної освіти екологічної культури. - C. 247-252.
  50. Кузьмінський А. І., Біда О. А., Білецька І. О. Виховання громадянської відповідальності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 252-256.
  51. Анотації. - C. 257-287.
2022
Вип. 205
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського