Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2022/205<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Біда О. А., Орос І. І., Чичук А. П. Застосування андрогогічного підходу при підготовці фахівців у ЗВО. - C. 12-17.
- Бородієнко О. В. Громадсько-публічне управління університетами: досвід країн ЄС. - C. 18-27.
- Галета Я. В., Козленко В. Г. Технологія освітнього маркетингу як напрям управлінської діяльності. - C. 27-31.
- Задорожна І. П. Особливості формування іншомовної компетентності майбутніх інженерів-енергетиків засобами навчальних проєктів. - C. 31-35.
- Костенко Л. Д. Діяльність Малої академії наук у 1991–2014 рр.. - C. 35-39.
- Окольнича Т. В., Яковенко С. А. Сім’я та сімейне виховання в Херсонській губернії ХІХ – першої чверті ХХ століття крізь призму соціального та етнорегіонального. - C. 39-43.
- Радул О. С. Учитель початкової школи у сучасному світі. - C. 44-48.
- Рогульська О. О., Левицька Н. В. Застосування моделі змішаного навчання "перевернутий клас" на заняттях з історії зарубіжної літератури в умовах дистанційного навчання. - C. 49-53.
- Рябовол Л. Т. Організація студентоцентрованого навчання як складник професійної діяльності викладача ЗВО. - C. 54-58.
- Савченко Н. С. Освітній зв'язок "Вчитель ‒ Учень" у рефлексіях науковців минулого (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 59-63.
- Терещук А. І., Абрамова О. В., Пуляк О. В. Наскрізні уміння притаманні ключовим компетентностям: умови та шляхи формування на уроках технологій. - C. 64-69.
- Філоненко О. В. Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки. - C. 69-73.
- Чубрей О. С., Підгірна В. Н., Ємчук Т. В., Ілку В. В. Сучасні аспекти викладання географії (на прикладі науково-педагогічного проекту "Інтелект України"). - C. 73-78.
- Гончарук В. В., Люленко С. О., Парахненко В. Г. Екологічна підготовка майбутніх фахівців Державної служби надзвичайних ситуацій. - C. 78-83.
- Горячок І. В., Войталюк С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання філологічних дисциплін для студентів-полоністів. - C. 84-90.
- Гончаренко І. С. Професійний саморозвиток особистості як складова професійної культури майбутнього вчителя. - C. 90-94.
- Дубінка М. М. "Я-концепція" як фактор професійного самовизначення особистості з позицій Р. Бернса. - C. 94-100.
- Душечкіна Н. Ю. Педагогічна спрямованість екологічної культури фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 100-105.
- Жигора І. В., Жигора В. С. Інформаційна культура у фаховій підготовці майбутніх педагогів. - C. 105-109.
- Житомирська Т. М. Вплив інтерактивних технологій навчання на розвиток технічної культури майбутніх менеджерів морської галузі. - C. 110-114.
- Завітренко Д. Ж., Березенко Н. О. Психічний розвиток дітей із порушенням опорно-рухового апарату (ДЦП). - C. 114-119.
- Ліштаба Т. В. Мовленнєвий імідж тренера. - C. 119-124.
- Малець Д. О. Дистанційне викладання фізичної культури в американській системі освіти. - C. 124-129.
- Мартін А. М. Упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти. - C. 129-133.
- Могилов О. Д., Панченко К. І., Тарасов А. В., Руденко С. В., Ляшко Ю. Ю. Польова археологічна школа – елемент сучасної освітньо-наукової системи. - C. 133-140.
- Онофрійчук Л. М., Червоній М. В., Грига М. В. Вокально-хорове виховання учнів початкової школи у контексті українських національних традицій. - C. 140-145.
- Пащенко В. В. Методологічні підходи щодо формування у майбутніх психологів компетентності створення командно-цільової мотивації для нових членів професійної групи. - C. 145-150.
- Перцов О. В. Військова освіта на Єлисаветградщині у 1865–1917 рр. (передумови створення, основі етапи розвитку та внутрішній устрій військових закладів). - C. 150-156.
- Подлевська Н. В. Фахова підготовка майбутніх філологів-полоністів у процесі вивчення дисципліни "Вступ до слов’янської філології". - C. 156-162.
- Присяжний В. В. Питання музично-естетичного виховання в наукових розвідках українських дослідників. - C. 162-167.
- Резнік С. Д. Інструментарій проведення внутрішнього аудиту освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. - C. 167-172.
- Стрижаков А. О. Соціум та людина. - C. 172-177.
- Суховірська Л. П., Пилипенко О. О., Костів М. В., Костів А. В. Білінгвальний підхід у вивченні поверхневого натягу деяких лікарських речовин з антисептичними властивостями. - C. 177-181.
- Тимощук Г. В. Дидактичні аспекти використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі. - C. 181-185.
- Ткачук Т. І., Паславська І. Б. Стилістичні перспективи перекладу англомовних джерел в сучасній інтерпретації майбутніх філологів. - C. 185-189.
- Томашевська І. П. Педагогічні інноваційні технології взаємодії ЗДО з батьками у сучасних умовах. - C. 189-193.
- Турчак А. Л., Маркова О. В. Формування педагогічної майстерності майбутнього тренера за освітніми компонентами "Біомеханіка" і "Біохімія". - C. 193-200.
- Хоменко Л. М. Проєктування швейних виробів в умовах освітнього процесу. - C. 201-205.
- Хомяк Г. Г. Професійно-педагогічні вміння вчителя фізичної культури для організації позакласної фізкультурно-спортивної роботи. - C. 206-211.
- Храпач Д. М. Робочий зошит як складова методичного забезпечення виробничих практик бакалаврів професійного освіти за спеціалізацією "Транспорт". - C. 211-216.
- Черній В. П., Шевченко О. В., Нєворова О. В. Гігієнічні особливості харчування дівчат з надлишковою масою тіла під час оздоровчих занять шейпінгом. - C. 216-220.
- Шаманська О. І. Особливості використання кейс-технологій в контексті формування ефективної системи освіти дорослих в Україні. - C. 220-224.
- Язловецька О. В. Інноваційні технології в системі фізичного виховання школярів. - C. 224-229.
- Yakovlieva M., Shepel M., Kozhevnikova V., Tretyak V. Future hotel and restaurant business specialists’ professional image development through reading English professional texts. - C. 230-236.
- Янчук Д. О. Національно-патріотичне виховання майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту в новому історичному осмисленні. - C. 236-241.
- Дзюбенко І. А. Формування громадянської культури студентської молоді закладу вищої освіти. - C. 241-246.
- Коваль Ю. А. Метод проєктів – засіб формування в здобувачів технічної освіти екологічної культури. - C. 247-252.
- Кузьмінський А. І., Біда О. А., Білецька І. О. Виховання громадянської відповідальності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 252-256.
- Анотації. - C. 257-287.
| 2022 | | Вип. 205
|
|
|
|