Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/9(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баранюк О. Ф. Проблемно-орієнтоване навчання у програмній інженерії. - C. 3-10.
  4. Диваков Н. Н., Воруев А. В. Настройка NAT-PT в GNS3. - C. 11-18.
  5. Когут У. П. Дидактичні особливості використання СКМ для навчання майбутніх бакалаврів інформатики. - C. 19-27.
  6. Прядун В. О. Поняття професійної спрямованості майбутнього вчителя математики. - C. 28-34.
  7. Самофалов А. Л., Мордухай И. И. Обучающая анимация "Вектора. Операции над векторами". - C. 34-40.
  8. Семко Л. П. Сучасні аспекти поглибленого навчання інформатики в основній школі. - C. 41-47.
  9. Хом’юк В. В. Інтерактивні технології в процесі формування математичної компетентності. - C. 47-53.
  10. Чінчой А. О. Математичне моделювання як засіб здійснення міжпредметних зв’язків курсу алгебри. - C. 54-61.
  11. Величко С. П., Іваній В. С., Мороз І. О., Ткаченко Ю. А. Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті. - C. 62-70.
  12. Вовкотруб В. П. Олімпіадні експериментальні задачі з фізики на базі комплектів набірних полів. - C. 71-78.
  13. Грудинін Б. О. Педагогічні умови реалізації моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики. - C. 79-87.
  14. Гуляєва Л. В., Гуляєва Т. В. Компетентністно-орієнтовані завдання з фізики в старшій школі: теоретичний аспект. - C. 87-95.
  15. Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Шершнев Е. Б. Методические основы составления проблемно-программированных заданий по физике. - C. 96-100.
  16. Задорожна Ж. А. Використання профільного компоненту при формуванні контрольно–вимірюваних матеріалів з фізики для студентів. - C. 101-108.
  17. Ільніцька К. С., Краснобокий Ю. М. Застосування методу моделювання до розв’язання астрофізичних задач. - C. 108-112.
  18. Купо А. Н., Грищенко В. В. Применение информационных технологий для обработки и верификации экспериментальных данных в физическом практикуме. - C. 113-118.
  19. Лебедь О. О., Мислінчук В. О., Левчун І. В. Кейс-метод як ефективний інтерактивний метод вивчення фізики. - C. 119-126.
  20. Наумчик П. І. Лабораторна робота "Дослідження залежності вологості повітря від температури". - C. 126-132.
  21. Подопригора Н. В. Реалізація прикладної спрямованості навчання математичних методів фізики на основі інформаційно-комунікаційного підходу: задача про атом гідрогену. - C. 133-142.
  22. Салтикова А. І., Завражна О. М. Проектування знань з основ нанотехнологій в професійну діяльність майбутнього вчителя фізики. - C. 143-150.
  23. Сальник І. В., Томашевська Г. П. Використання міжпредметного експерименту в процесі вивчення фізики студентами коледжів зв’язку. - C. 151-158.
  24. Сільвейстр А. М. Використання цифрових фізичних лабораторій на заняттях з фізики у підготовці майбутніх учителів хімії і біології. - C. 159-166.
  25. Соколюк О. М. Особливості формування інформаційно-комунікаційного середовища навчання фізики. - C. 166-172.
  26. Соменко Д. В., Соменко О. О. Використання можливостей апаратно-обчислювальної платформи Arduino в лабораторному практикумі з фізики. - C. 173-184.
  27. Сондак О. В. Мотивації як засіб формування предметних компетентностей з фізики. - C. 185-191.
  28. Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Інноватики у методичній складовій фахової підготовки майбутніх вчителів фізики в класичних університетах. - C. 192-200.
  29. Трифонова О. М. Сучасна наукова картина світу через призму синергетики. - C. 201-207.
  30. Dyukov Y. S., Kovalchuk V. B. The advantages of using Linux in the server world. - C. 208-211.
  31. Древаль Ю. Д., Сичікова Я. О. Формування превентивної культури охорони праці в закладах освіти. - C. 212-218.
  32. Іванова К. Ю. Педагогічні умови вдосконалення підготовки з геометрії майбутніх учителів початкових класів. - C. 219-226.
  33. Ковальчук М. Б., Михайленко Л. Ф. Психолого-педагогічне обгрунтування реалізації алгоритмічного навчання у вищих технічних навчальних закладах. - C. 226-233.
  34. Подалов М. А. Разработка шагающего робота с обратной связью на базе платформы Arduino. - C. 233-239.
  35. Садовий М. І. Методика використання мікроскопів у дослідженні властивостей сучасних конструкційних матеріалів. - C. 240-247.
  36. Царенко О. М. До проблеми вивчення нанотехнологій студентами педагогічних спеціальностей. - C. 248-254.
  37. Чінчой О. О., Маринов О. В. Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів. - C. 255-260.
2016
Вип. 9(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського