Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2017/12(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Болілий В. О., Копотій В. В. Засоби контролю навчальної діяльності студентів у ВІКІ-КДПУ. - C. 3-11.
- Вишенська О. В., Мейш Ю. А. До питання про типи функціональних залежностей між змінними величинами. - C. 11-17.
- Гринь Д. В. Компетентний підхід при використанні пакету mathcad при підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з "Комп’ютерних технологій". - C. 17-22.
- Пасічник Н. О., Ріжняк Р. Я. Формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань. - C. 23-31.
- Подопригора Н. В., Клоц Є. О. Інтеграційний підход до навчання студентів природничих дисциплін. - C. 31-37.
- Ткаченко А. В., Рудніцька Ю. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній освіті. - C. 37-44.
- Трифонова О. М. Синергетика як метод педагогічних досліджень. - C. 45-51.
- Яременко Л. І., Харитоненко О. В. Гендерні дослідження рівнів навчальних досягнень першокурсників з вищої математики кількісними методами. - C. 52-59.
- Білецький В. В. Компетентнісний підхід у реалізації виховних функцій навчання фізики. - C. 60-65.
- Дробін А. А. Узагальнення змісту поняття корпускулярно-хвильового дуалізму у шкільному курсі фізики. - C. 65-72.
- Дьоміна Н. А., Морозов М. В. Моделювання кванторозмірних гетероструктур у лабораторному практикумі з курсу "Фізичні основи сучасних інформаційних технологій". - C. 72-79.
- Колінько С. О., Бутенко Т. І., Кулик Л. О. Ознайомлення з методом трансмісійної електронної мікроскопії у лабораторному практикумі з фізики. - C. 79-85.
- Кузьменко О. С. Інноваційні засоби та форми організації навчального процесу з фізики в умовах розвитку stem-освіти в вищих технічних навчальних закладах. - C. 85-92.
- Мельник Ю. С. Діагностика сформованості предметної компетентності старшокласників засобами фізичних задач. - C. 92-97.
- Миндрул Б. І., Ткаченко А. В. Методичні особливості організації інтегрованих навчальних проектів з фізики у загальноосвітній школі. - C. 97-103.
- Слюсаренко В. В., Садовий М. І. Вивчення коливань зв’язаних маятників за допомогою новітнього обладнання "Phywe". - C. 103-110.
- Стадніченко С. М. Методичні аспекти формування системи фізичних задач професійно зорієнтованого змісту з медичної біофізики. - C. 110-116.
- Суховірська Л. П., Лунгол О. М. Методика навчання фізики на основі фреймового підходу. - C. 117-123.
- Царенко О. М., Садовий М. І. Внесок українських учених у розвиток науки про напівпровідники. - C. 123-129.
- Кравченя Э. М., Садовой Н. И. Из опыта подготовки студентов рабочим специальностям. - C. 130-135.
- Бєлкова Т. О. Науково-методичні засади формування здорового способу життя у студентів вищих медичних закладів. - C. 135-141.
- Борисенко Д. В. Симпліфікація творчої розробки дизайн-продукту. - C. 141-147.
- Гавриленко К. О. Технологія дистанційного навчання у процесі організації самостійної роботи студентів спеціальності 015 професійна освіта. Компютерні технології. - C. 148-153.
- Зузяк Т. П. Впровадження загальноєвропейських традицій у навчальний процес гімназії та вчительської семінарії тернополя (кінець XVIII – кінця XІX ст.). - C. 153-159.
- Кононенко С. О., Богомаз-Назарова С. М. Вивчення елементів сучасної цифрової техніки студентами спеціальності "технологічна освіта". - C. 159-164.
- Кулінка Ю. С. Професійно-орієнтована проектна діяльність як складова формування дизайнерської культури майбутніх учителів трудового навчання. - C. 165-170.
- Кух А. М., Кух О. М. Stem-освіта та технологія уточнення компетентностей. - C. 170-179.
- Куценко Т. В. Використання новітніх технологій у виготовленні текстильних матеріалів із заданими властивостями. - C. 179-184.
- Медведовская О. Г., Чепурных Г. К. Особенности использования программы Ms Sway в современной системе образования. - C. 184-191.
- Мошуренко О. Ю., Мошуренко Ю. М., Рябець С. І. З досвіду використання відеофрагментів при вивченні основ техніки і технології у професійній підготовці студентів спеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології). - C. 191-195.
- Нечіпор С. В. Шляхи формування проектувальної предметної компетентності майбутніх кравців з технології виготовлення одягу. - C. 195-201.
- Попова Т. І. Формування професійно-практичних вмінь у студентів під час курсової підготовки в українській інженерно-педагогічній академії з професії "Перукар". - C. 202-209.
- Пуляк О. В., Сидорчук Т. М., Хріненко Ю. В. Особливості навчання студентів з посттравматичним стресовим розладом. - C. 209-213.
- Ткачук А. І. Особливості вивчення теми "Загальнообов’язкове державне соціальне страхування" при викладанні нормативної дисципліни "Охорона праці в галузі". - C. 214-219.
- Філімонова І. А. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців-технологів у галузі харчових технологій. - C. 219-226.
- Царенко І. Л. Формування професійно-педагогічної компетентності у майбутніх учителів трудового навчання. - C. 226-231.
- Чубар В. В. Вимоги інноваційного виробництва до профільного навчання старшокласників технологій. - C. 231-238.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 12(2)
|
|
|
|