Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний пошук : наук.-метод. журн..- Луцьк Pedagogìčnij pošuk- Титул, зміст.
- Редакційна сторінка.
Ювілейні дати
- Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1940–1941 роки). - C. 3–5.
- Карюк Н. В. Формування професійно-трудової компетентності в умовах профільної старшої школи. - C. 6–8.
- Кліш П. А., Хом’як А. П. Комунікативний акт як структурна одиниця спілкування. - C. 9–11.
- Луцюк А. М. Неперервна освіта сільського вчителя як складова післядипломної. - C. 12–14.
- Приймачук Л. О. Функції моніторингу як механізму опосередкованого та безпосереднього впливу на якість освіти у школі. - C. 15–17.
Методичні публікації
Модернізація освіти: наука і практика
- Верчук С. С. Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 18–19.
- Журавлюк В. М. Аспекти інноваційної діяльності РМК в умовах неперервної освіти педагогів. - C. 20–23.
- Свиридюк Т. В., Ведищева О. В., Данилюк Т. Ю. Розвиток комунікативної компетентності старшокласників засобами міжкультурної компетентності. - C. 24–27.
- Григор’єва Н. В. Шляхи реалізації компетентнісного підходу до навчання географії. - C. 28–30.
- Дикий О. Ю. Предмет "Захист Вітчизни" в умовах сьогодення. - C. 31–32.
- Давидюк Г. М. Ігрова діяльність на заняттях з хімії. - C. 33–34 .
Вчимося, щоб вчити
- Оксенюк І. Л. Упровадження очно-дистанційної форми навчання в освітню діяльність інституту. - C. 35–37.
- Кобель Г. П., Савош В. О. Експериментальний тур третього етапу LI Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 38–43.
- Подшивалкіна Л. П. Моніторинг якості роботи з обдарованими учнями як чинник мотивації професійного розвитку педагогів. - C. 43–45.
- Друкачук Ю. О. Особливості організації та проведення олімпіад з інформатики за допомогою системи онлайн-тестування Ejudge. - C. 46–47.
- Борецька Н. О. Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. Оголошення. План роботи. - C. 48–49.
- Чуріна А. Є. Навчаймося, не гаймо часу. - C. 50–51.
- Сьомкіна Н. Б. Ми у весняному лісі. - C. 52–54.
- Бондарук Л. М., Яковенко Я. В. Із досвіду роботи в проекті "Уроки з підприємницьким тлом". - C. 55–59.
- Матискін В. Л. Форматування символів тексту в НТМL. Заголовки. - C. 60–61.
- Кащенюк М. Р., Трофімук М. Б. Метанол, етанол: будова молекул, властивості. - C. 62–63.
- Крук Т. Є. Почуття й емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття. - C. 64–65.
- Волох Л. В. Мультимедійний супровід занять груп раннього розвитку дитини у позашкіллі. - C. 66–67.
| 2014 | | № 4 (84)
|
|
|
|