Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69212:Мов./2012/24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : наук. журн..- Луцьк. Філологічні науки. Мовознавство Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Filolohichni nauky. Movoznavstvo- Титул.
- Зміст.
- Бабелюк О. А. Новизна постмодерністського текстотворення крізь призму постмодерністської поетики. - C. 5-8.
- Baybakova І. М., Hasko О. L. Positive thinking, positive language, positive discourse. - C. 8-11.
- Бєлозьорова О. M. Семантичне акцентування предикації у мовленнєвому акті натякання (на матеріалі сучасної німецької мови). - C. 11-14.
- Білоус І. М. Соціолінгвістичні характеристики дискурсу фітнес-класу. - C. 14-18.
- Богатирьова Є. В. Лексико-стилістичні засоби реалізації дискурсивних стратегій і тактик комунікантів англомовних політичних дебатів. - C. 18-22.
- Борковська І. П. Архітектоніка ділового документа. - C. 23-27.
- Гериш Н. С. Концептуальна метафора у політичному дискурсі. - C. 27-32.
- Годісь Ю. Я. Провідні особливості сучасного англомовного жанру "мистецтво успіху". - C. 32-36.
- Давидюк Ю. Б. Семантична структура художнього тексту. - C. 37-41.
- Дуйко Є. О. Національна ідентичність та її складники в сласному англомовному дискурсі політичних діячів США. - C. 41-45.
- Заболотська О. В. Специфіка дискурсу "американського поетичного ренесансу". - C. 46-50.
- Іванців О. В. Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу. - C. 50-55.
- Кінах Л. С. Дискурсивне використання субстантивованого прикметника в сучасній німецькій мові. - C. 55-60.
- Ковалевська Т. І. Параграфемні засоби як маркери інтонації сучасного англомовного художнього тексту. - C. 61-64.
- Колбіна Н. В. Типологія описів готичного архітектурного простору в сучасному англомовному романі. - C. 64-69.
- Коринь С. Н. Метаметафора и пространство-время в немецкоязычном художественном дискурсе. - C. 69-73.
- Крижановська В. П. Типи композиційно-стилістичної структури німецькомовної новели. - C. 73-76.
- Купчишина Ю. А. Наративні особливості художньої прози Р. Бредбері. - C. 76-80.
- Лисецька Н. Г., Хайдемейср В. П. Інновація в німецькому політичному дискурсі. - C. 80-85.
- Mykhailenko V. V. Modus matrix in discourse. - C. 85-89.
- Михальчук H. О. Категорія абсурду в творах В. Шекспіра. - C. 90-94.
- Мойсеєнко С. М. Функціонально-стильові особливості англомовного комп’ютерного дискурсу. - C. 95-98.
- Пихтовникова Л. С. Научный дискурс в свете основных положений синергетики. - C. 99-104.
- Поневчинська Н. В. Функціонування прецедентного тексту в структурній композиції англійської епіграми. - C. 105-108.
- Прокопенко А. В. Тактика дискредитації опонента vs тактики героїзації. - C. 108-113.
- Рибакова К. А. Культурно-історичні домінанти Вікторіанської Англії доби Кримської війни: дискурсивний аналіз. - C. 113-117.
- Рогач Ю.І. Маніпуляційні потенції сучасних рекламних мас-медійних текстів. - C. 118-121.
- Savchuk R. I. Theorie de la narration dans l’interpretation du texte litteraire. - C. 122-125.
- Семенюк A. A. Функціональні особливості спонтанного інформативного дискурсу. - C. 126-128.
- Семенюк Т. П. Інтерсеміотичні особливості письмової комунікації. - C. 129-134.
- Смаль О. В. Засоби моделювання знань у сучасному англомовному лекційному дискурсі. - C. 134-139.
- Сподарик О. В. Ілюстрація як елемент полі кодового художнього тексту (на матеріалі британського роману XXI століття). - C. 140-144.
- Тхоровська С. В. Сутнісні ознаки ідеологічного дискурсу (на матеріалі редакційних статей). - C. 144-148.
- Філоненко 3. Л. Явище американської експериментальної прози в постмодерністській поетиці. - C. 148-152.
- Холмогорцева І. С. Авантекст фольклорного тексту в аспекті інтертекстуальності. - C. 152-157.
- Чміленко О. М. Прагматика художньої комунікації: когнітивний аспект. - C. 157-160.
- Ярошко Н. С. Витоки жіночого франкомовного художнього дискурсу (60-90 років XX століття). - C. 160-162.
- Алиєва А. Д. Частиномовна парцеляція номінативних засобів вербалізації лінгвокультурного концепту Материнство (на матеріалі англійської мови). - C. 163-168.
- Гороть Є. І., Малімон Л. К. Комбінувальна форма як складник дериваційної системи англійської мови. - C. 168-172.
- Єнікєєва С. М., Єнікєєв Д. С. Словотворчі засоби вираження апроксимального значення в сучасній англійській мові. - C. 173-178.
- Ісмаїлова Е. А. Особливості алюзивної репрезентації антропонімів в англомовному публіцистичному дискурсі. - C. 178-182.
- Калиновська І. М. Іменникова фраза як заголовок творів англомовної художньої прози. - C. 183-186.
- Калита А. А., Тараненко Л. І. Перцептивна та інструментальна оцінки емоційно-прагматичного потенціалу висловлень. - C. 186-191.
- Коваленко О. В. Функциональные характеристики историзмов в исторических романах Вальтера Скотта. - C. 191-196.
- Липко И. П., Липко З. Н. Региональная вариативность английского языка на различных уровнях языковой структуры. - C. 196-200.
- Maxymchuk N. M., Onyshchenko I. A. English and Ukrainian Slang in the Comparative Aspect: Structure, Development, Functional and Stylistic Peculiarities. - C. 200-206.
- Савчук В. І. Просодичні засоби маркування комунікативної стратегії на пониження в англомовному президентському дискурсі. - C. 206-210.
- Сидельникова Л. В. Фонографічний та ідеографічний аспекти розвитку графем в історії французького письма. - C. 210-214.
- Станіслав О. В. Особливості функціонування синтаксичних засобів когезії (на матеріалі французької мови). - C. 215-220.
- Чернишова І. В. Синтаксичні характеристики позитивного індексально-оцінного комплексу другої особи у російськомовному тексті Біблії. - C. 220-223.
- Дем’яненко О. Є. формування компетенції міжкультурного спілкування засобами іноземної мови. - C. 224-226.
- Книш Л. О., Мойсеєнко Н. В. Принципи організації самостійної роботи з іноземної мови у ВНЗ. - C. 227-231.
- Лубянова О. В. Методологічні аспекти викладання іноземних мов студентам із вадами слуху в ВНЗ. - C. 231-236.
- Мороз Т. О. Використання лінгвокультурологічного підходу у формуванні загальнокультурної компетентності студентів у процесі навчання іноземної мови. - C. 236-240.
- Петровська Н. М., Судима Т. М. Методика використання відеоматеріалів на різних етапах вивчення англійської мови. - C. 240-244.
- Тарнопольський О. Б. Принцип розвитку англомовної інформаційної компетенції студентів у навчанні англійської мови для спеціальних цілей з використанням Інтернету в немовних ВНЗ. - C. 244-247.
| 2012 | | № 24 (249)
|
|
|
|