Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Філос./2012/638-639<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр..- Чернівці. Філософія- Титул.
- Зміст.
Гуманітарні виміри філософії наукового знання
- Мавринский И. Предпосылки фиксации и редукции человеческого в контексте зарождения рациональности. - C. 3-7.
- Починок Б. Ситуаційні дослідження та їх гуманітарно-епістемний потенціал (Стаття друга). - C. 7-14.
- Ратникова Е. Постмодернистский плюрализм, его истоки и предпосылки. - C. 15-21.
- Довгань А. Еклектизм пізнавальних практик як легітимація свободи волі в сучасному європейському соціокультурному просторі. - C. 22-25.
- Савостьянова М. Абсолютна й відносна істина: поняттєво-категорійні колізії та аксіологічний контекст. - C. 26-30.
- Мізіна Л. Гносеологічний аспект співвідношення мистецтва та науки. - C. 31-36.
- Дика О., Скуміна В. Картини світу в людському вимірі. - C. 37-43.
- Онуфрійчук Р. Проблема структури фізичної реальності в контексті методологічних і концептуальних настанов сучасної філософії науки. - C. 43-49.
- Терешкун О. Аксіологічні аспекти сучасних технологій. - C. 50-56.
- Винник У. Гуманістична спрямованість учення Миколи Бердяєва про техносферу. - C. 56-60.
Наукові парадигми в контексті гуманітаристики
- Гоян І. Модель свідомості у філософсько-психологічній теорії В. Джеймса. - C. 61-67.
- Івасюк Е., Мельничук М. Мультипарадигмальність психології: криза чи нова парадигма?. - C. 67-72.
- Відьменко М. Позитивні девіації як механізм розвитку суспільства. - C. 72-76.
- Здоровенко В. Основні тренди трансмутації людини і становлення раси постлюдей. - C. 77-82.
- Бойко О. Простір культури: вплив інформаційних технологій. - C. 83-86.
- Піддубна Л. Соціальна інформація як інструментальна основа інформаційної діяльності. - C. 87-91.
- Халай І. "Повернення до витоків": антропокосмічна настанова традиційних культур і сучасної науки. - C. 91-95.
- Ткачова Ю. Становлення та перспективи розвитку комунікативної парадигми у філософії. - C. 96-100.
- Лучак А.-М., Гасяк О. Креативний потенціал лінгвофілософської концепції Девіда Крістала. - C. 100-105.
- Кучеренко І. Віртуалізація конфлікту в повсякденному житті (Експлікації теорії Рендалла Коллінза). - C. 105-110.
Історико-теологічні та релігієзнавчі розвідки
- Докаш В. Доктрина "богослов’я почуттів" Ф. Шляєрмахера. - C. 111-119.
- Козьмук Я. Філософсько-антропологічні трансформації сучасного християнства. - C. 119-124.
- Мизак Н. Катехизм УГКЦ про християнське бачення суспільного буття. - C. 125-132.
- Шкрібляк М. П’ята колона в Україні: наслідки інкорпорації Київської митрополії до складу Московської патріархії. - C. 133-139.
- Шкіль С. Відображення актуальних проблем сучасного суспільства у соціальній концепції Російської Православної Церкви. - C. 139-144.
- Паламарчук Є., Сушко В. Фанатизм як чинник дезінтеграції суспільства: український контекст. - C. 145-149.
- Возняк О. Діалогічний вимір ісихазму. - C. 150-154.
З історії філософської думки України та світу
- Колесніков А. Філософсько-історичні інтенції М. В. Гоголя. - C. 155-160.
- Скрицька Н. Проблема сутнього та сутності у філософії Томи Аквінського. - C. 160-166.
- Ференц К. Статус досвідного знання в містичному емпіризмі Р. Бекона. - C. 167-171.
- Мудраков В. "Народження ніцшеанства з духу античності":спроба експлікації ідейно-світоглядних витоків філософії Ф. Ніцше. - C. 172-179.
- Орендарчук Г., Розумович О. Мартін Гайдеґер про співвідношення філософії, науки та світогляду. - C. 179-184.
Етика, естетика, філософія культури та освіти
- Пронюк-Возна Н. Іван Труш – організатор культуротворчих процесів у Галичині. - C. 185-190.
- Матковський М. Праця як засада людської гідності (за художніми творами Івана Франка). - C. 190-195.
- Кітов М. Олег – перший рекетир Русі, або як Київ став матір’ю містам руським?. - C. 196-200.
- Алєксєєнко Т. Методологічна роль основних естетичних категорій у дослідженні тілесності як художнього феномену. - C. 201-205.
- Унгурян І., Цинтила О. Антикультура – засіб самознищення чи адаптації людини до соціокультурної дійсності?. - C. 205-211.
- Яковлєва О. Онтологічні, соціокультурні, історичні підвалини багатомовності в системі вищої освіти в Україні й у світі та їхні контексти. - C. 206-218.
- Прудченко І. Науковий метод пізнання в освіті: специфіка трансляції та парадоксальність оволодіння. - C. 219-222.
- Марчук М., Мельничук М. Методологічні потенції синергетики в освіті: організація самоорганізації. - C. 224-227.
- Кулакова О. Багатоаспектність інтеграційних процесів сучасної освіти і науки. - C. 228-232.
- Рубанець О., Ярощук К. Проблеми освіти в Україні та шляхи реформування її в контексті євроінтеграції. - C. 233-238.
- Довідка про авторів. - C. 239-240.
| 2012 | | Вип. 638-639
|
|
|
|