Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2019/45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

    Серія "Педагогічні науки"

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Башли Н. Використання засобів мистецтва для формування першооснов багатокультурної освіти старших дошкільників (на прикладі творів бессарабських художників). - C. 7-17.
  4. Богданець-Білоскаленко Н., Сиротич Н. Розвиток дрібної моторики рук у молодших школярів із Синдромом Вільямса засобами літературно-музичної творчості (на основі творів Н. Забіли). - C. 18-23.
  5. Горошкін І. Організація самостійної роботи учнів початкових класів у процесі компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов. - C. 24-34.
  6. Граматик Н. Феномен компетентності в контексті нової парадигми природничої освіти. - C. 35-43.
  7. Довгополик К., Бражнікова А. Педагогічна стратегія використання хмарних сервісів в активізації інтересу учнів старшої школи до вивчення іноземних мов. - C. 44-52.
  8. Кічук Н. Імператив інклюзивної освіти: особистісно-професійна здатність майбутнього фахівця до реалізації. - C. 53-57.
  9. Кічук Я. Інформаційно-комунікаційний імператив мобільності студентської молоді у проектній діяльності: деякі аспекти проблеми. - C. 58-63.
  10. Літінська О. Сучасні домінанти теоретичних засад компетентісного підходу до підготовки молодших бакалаврів гуманітарних спеціальностей. - C. 64-71.
  11. Лунгу Л., Баліка М. Інтерактивні методи навчання української мови учнів початкової школи. - C. 72-79.
  12. Малежик П. Використання віртуальних серверів та платформ на основі хмарних сервісів у практико-технічній підготовці ІТ-фахівців. - C. 80-89.
  13. Мізюк В., Абросімов Є. Вибір електронної платформи для створення інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 90-100.
  14. Мондич О. Формування компетентності майбутніх учителів початкової школи при вивченні анатомії та фізіології людини: деякі аспекти проблеми. - C. 101-108.
  15. Пенькова С. Шляхи забезпечення педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкового навчання. - C. 109-115.
  16. Перегняк І. Педагогічні умови конструктивного формування правової компетентності військовослужбовців за контрактом. - C. 116-122.
  17. Петрук В., Грачановська О., Сабадош Ю. Метод проектів у розвитку навичок самоосвіти студентів технічних ЗВО. - C. 123-130.
  18. Плахотнк О. Ефективність методу проектів у професійній підготовці викладача вищої школи. - C. 131-138.
  19. Рибалко О. Проектна діяльність студентів коледжу по забезпеченню навчального процесу початкової школи електронними освітніми ресурсами. - C. 139-145.
  20. Рожелюк І. Технологія формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти. - C. 146-154.
  21. Смалько О. Особливості викладання навчального курсу "Інформаційна культура діяльності сучасного фахівця". - C. 155-162.
  22. Сорока О. Можливості арт-терапії в інклюзивній освіті дітей з особливими потребами. - C. 163-172.
  23. Тушко К. Методологічні основи підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до професійної взаємодії. - C. 173-178.
  24. Frunze О. Strategii de reactualizare a culturii tradiționale și valorificarea ceramicii artistice în sistemul educațional al Republicii Moldova. - C. 179-186.
  25. Furduy S. Peculiarities of formation of social activity of university students. - C. 187-194.
  26. Чубук Р. Вплив асертивності на формування професійної компетентності соціальних працівників. - C. 195-201.
  27. Шинкарьова Ж. Субʼєкт-cуб’єктні взаємини як цінності виховання толерантності учнів початкової школи. - C. 202-207.
  28. Ярчук Г., Баштовенко О. Місце фізичного виховання в реалізації нової реформи вищої освіти. - C. 208-214.
  29. Відомості про авторів. - C. 215-218.
  30. Оголошується набір статей до "Наукового вісника Ізмаїльського державного гуманітарного університету” вип. 48 (Серія: Педагогічні науки).. - C. 219.
  31. Вихідні відомості.
2019
Вип. 45

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського