Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2019/45<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : зб. наук. пр..- Ізмаїл Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo) Серія "Педагогічні науки"
- Титул.
- Зміст.
- Башли Н. Використання засобів мистецтва для формування першооснов багатокультурної освіти старших дошкільників (на прикладі творів бессарабських художників). - C. 7-17.
- Богданець-Білоскаленко Н., Сиротич Н. Розвиток дрібної моторики рук у молодших школярів із Синдромом Вільямса засобами літературно-музичної творчості (на основі творів Н. Забіли). - C. 18-23.
- Горошкін І. Організація самостійної роботи учнів початкових класів у процесі компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов. - C. 24-34.
- Граматик Н. Феномен компетентності в контексті нової парадигми природничої освіти. - C. 35-43.
- Довгополик К., Бражнікова А. Педагогічна стратегія використання хмарних сервісів в активізації інтересу учнів старшої школи до вивчення іноземних мов. - C. 44-52.
- Кічук Н. Імператив інклюзивної освіти: особистісно-професійна здатність майбутнього фахівця до реалізації. - C. 53-57.
- Кічук Я. Інформаційно-комунікаційний імператив мобільності студентської молоді у проектній діяльності: деякі аспекти проблеми. - C. 58-63.
- Літінська О. Сучасні домінанти теоретичних засад компетентісного підходу до підготовки молодших бакалаврів гуманітарних спеціальностей. - C. 64-71.
- Лунгу Л., Баліка М. Інтерактивні методи навчання української мови учнів початкової школи. - C. 72-79.
- Малежик П. Використання віртуальних серверів та платформ на основі хмарних сервісів у практико-технічній підготовці ІТ-фахівців. - C. 80-89.
- Мізюк В., Абросімов Є. Вибір електронної платформи для створення інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 90-100.
- Мондич О. Формування компетентності майбутніх учителів початкової школи при вивченні анатомії та фізіології людини: деякі аспекти проблеми. - C. 101-108.
- Пенькова С. Шляхи забезпечення педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкового навчання. - C. 109-115.
- Перегняк І. Педагогічні умови конструктивного формування правової компетентності військовослужбовців за контрактом. - C. 116-122.
- Петрук В., Грачановська О., Сабадош Ю. Метод проектів у розвитку навичок самоосвіти студентів технічних ЗВО. - C. 123-130.
- Плахотнк О. Ефективність методу проектів у професійній підготовці викладача вищої школи. - C. 131-138.
- Рибалко О. Проектна діяльність студентів коледжу по забезпеченню навчального процесу початкової школи електронними освітніми ресурсами. - C. 139-145.
- Рожелюк І. Технологія формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти. - C. 146-154.
- Смалько О. Особливості викладання навчального курсу "Інформаційна культура діяльності сучасного фахівця". - C. 155-162.
- Сорока О. Можливості арт-терапії в інклюзивній освіті дітей з особливими потребами. - C. 163-172.
- Тушко К. Методологічні основи підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до професійної взаємодії. - C. 173-178.
- Frunze О. Strategii de reactualizare a culturii tradiționale și valorificarea ceramicii artistice în sistemul educațional al Republicii Moldova. - C. 179-186.
- Furduy S. Peculiarities of formation of social activity of university students. - C. 187-194.
- Чубук Р. Вплив асертивності на формування професійної компетентності соціальних працівників. - C. 195-201.
- Шинкарьова Ж. Субʼєкт-cуб’єктні взаємини як цінності виховання толерантності учнів початкової школи. - C. 202-207.
- Ярчук Г., Баштовенко О. Місце фізичного виховання в реалізації нової реформи вищої освіти. - C. 208-214.
- Відомості про авторів. - C. 215-218.
- Оголошується набір статей до "Наукового вісника Ізмаїльського державного гуманітарного університету” вип. 48 (Серія: Педагогічні науки).. - C. 219.
- Вихідні відомості.
| 2019 | | Вип. 45
|
|
|
|