Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  4. Байдик В. В. Стресостійкість керівника як умова стабільності роботи дошкільного навчального закладу. - C. 6-11.
  5. Бондарь І. В. Інтерактивне навчання у формуванні креативності старшокласників у процесі вивчення історії. - C. 11-17.
  6. Горобець Н. М., Янко О. В. Контроль за розвитком дітей першої молодшої групи – важлива умова педагогічного процесу в ДНЗ. - C. 17-23.
  7. Дьяченко Е. И. Особенности обучения иностранному языку в профильно-ориентированных классах. - C. 23-29.
  8. Курінна С. М. Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку. - C. 29-37.
  9. Мізерна Т. П. Соціальний, педагогічний і управлінський аспект якості підготовки з іноземної мови учнів у загальноосвітній школі. - C. 37-44.
  10. Поляновська О. Р. Технологія профілактики правопорушень дітей-сиріт молодшого шкільного віку в школах-інтернатах. - C. 44-51.
  11. Саакян С. А. Воздействие на учащихся в процессе обучения английскому языку музыкального компонента и его составляющих. - C. 52-60.
  12. Сарієнко В. К., Сарієнко В. В. Впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи як одне з провідних освітніх завдань. - C. 60-66.
  13. Сироижко С. А. Духовно ориентированный конструктор внеклассной работы по курсу "Христианская этика”. - C. 66-73.
  14. Стаєнна О. О. Громадянське виховання дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 73-83.
  15. Степикіна Т. В. Метод коучингу в системі шкільної освіти. - C. 84-90.
  16. Турчин Т. М. Принципи оновлення музичної освіти в сучасній початковій школі. - C. 91-99.
  17. Ярита І. І. Інноваційні аспекти економічної освіти дошкільнят. - C. 99-105.
  18. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  19. Болдова Т. А. Проблемные вопросы по теме "Новые технологии в обучении иностранным языкам”. - C. 106-111.
  20. Бурдун В. В. Застосування проблемного навчання на уроках спеціальних технологій в професійно-технічних навчальних закладах. - C. 112-119.
  21. Вієвська М. Г. Інноваційні тенденції у виборі форм та методів фахової підготовки студентів у процесі формування соціальної відповідальності. - C. 119-125.
  22. Дмитренко Т. А. Интеграционные процессы в современной методике обучения иностранному языку в неязыковом вузе. - C. 125-131.
  23. Заворотна Я. В. Сутність інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 132-137.
  24. Кручек В. А. Відповідальність у формуванні культури педагогічної взаємодії. - C. 138-143.
  25. Кыров Б. С. Формирование двигательной подготовленности гидрореабилитолога путем включения в образовательный процесс средств гидрошейпинга. - C. 144-149.
  26. Лазарєва Т. А. Система критеріїв та параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання як основа формування змісту творчої професійної підготовки фахівців харчової галузі. - C. 150-160.
  27. Лазуткіна Ю. А. Інноваційні стратегії розвитку освіти при вивчені іноземних мов у ВНЗ. - C. 161-168.
  28. Мерем’яніна Л. М. Деякі аспекти проблеми формування професійної компетентності на засадах застосування інноваційних педагогічних технологій. - C. 169-177.
  29. Саркісова А. В. Вивчення мовних стереотипів науково-технічної літератури. - C. 177-183.
  30. Слыханова В. И. Русский хореографический фольклор как важная часть учебно-воспитательного процесса творческого вуза. (на примере ИНСТИТУТА ТАНЦА "ГАСК”). - C. 183-189.
  31. Сура Н. А. Визначення кількісного складу учасників експериментального навчання (на прикладі ІТ-спеціальностей Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля). - C. 189-197.
  32. Триндюк В. А. Академічна мобільність студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми. - C. 197-203.
  33. Царьов О. Д. Професійна адаптація як пріоритетний вектор підготовки майбутніх правоохоронців. - C. 204-210.
  34. Швирка В. М., Броннікова С. М. Використання тренінгових технологій у викладанні педагогічних дисциплін. - C. 210-216.
  35. Педагогіка за кордоном: інновації та досвід

  36. Авшенюк Н. М. Типологія форм транснаціональної вищої освіти у розвинених англомовних країнах. - C. 217-224.
  37. Бельмаз Я. М. Програма "Підготовка майбутніх учених” як ефективний шлях підготовки викладачів вищої школи нової генерації (досвід Великої Британії). - C. 224-230.
  38. Бойко В. В. Форми післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. - C. 230-236.
  39. Бойчевська І. Б. Перспективи використання німецького досвіду професійної соціалізації фахівців технічного профілю в технічних університетах України. - C. 237-243.
  40. Бойченко К. В. Основні чинники модернізації системи шкільного управління в Голландії: політико-правовий аспект.
  41. Бут Я. В. Становлення та розвиток вищої освіти Франції. - C. 252-258.
  42. Каракатсаніс Т. В. Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. - C. 258-263.
  43. Комар О. С. Досвід Франції щодо підвищення навчальної мотивації дорослих. - C. 264-270.
  44. Копылова Н. А. Качество образования в условиях модернизации российского общества. - C. 271-277.
  45. Нестеренко І. Б. Національні рамки кваліфікацій в Україні та Польщі: порівняльний аналіз. - C. 277-284.
  46. Пазюра Н. В. Інноваційні стратегії у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу в світі. - C. 287-292.
  47. Устименко-Косоріч О. А. Структура сербської баянно-акордеонної школи. - C. 292-300.
  48. Шпак В. П. Педагогічна підтримка дітей у США: теорія та практика надання. - C. 300-308.
  49. Відомості про авторів. - C. 309-312.
2012
№ 22(4) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського