Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Жукович-Дородних Н. М. Забезпечення якості освіти у вищих навчальних закладах Польщі. - C. 6-15.
- Караман О. Л. Міжнародна й національна нормативно-правова база забезпечення якості вищої освіти. - C. 15-24.
- Логойда І. В. Якісна вища освіта в контексті культурної інтеграції та інтернаціоналізації. - C. 24-30.
- Павлюк Р. О. Стратегічні напрямки переходу до навчання на дослідницькій основі. - C. 30-38.
- Прізюк О. М., Котеленець К. М. Досвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університеті. - C. 38-46.
- Семенов М. А., Lupandina А. Упровадження швейцарського досвіду адаптивного дистанційного навчання в українському університеті. - C. 46-53.
- Черних Ю. А. Особливості підготовки конкурентоспроможних лікарів в умовах реформування вищої освіти та охорони здоров'я. - C. 53-58.
- Щаблева А. М. Проблеми іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей в Китаї та Україні: порівняльний аналіз. - C. 58-68.
- Banka K. Chinese language learning in the higher education system. - C. 68-80.
- Бондаренко Л. І. Національна рамка кваліфікацій як основа до впровадження компетентнісного підходу в освіті. - C. 81-89.
- Садыкова В. А. Психологические особенности профессиональной подготовки по новым информационным технологиям обучения. - C. 89-97.
- Степаненко В. І. Розвиток наукового мислення у студентів вищого навчального закладу. - C. 97-104.
- Чепурна І. М. Розвиток громадянської соціалізації Китаю у республіканські часи. - C. 104-109.
- Балан Л. А. Результаты педагогического эксперимента по формированию у будущих инженеров-программистов готовности к использованию дистанционных образовательных технологий. - C. 110-119.
- Бутенко Л. Л. Якість методологічної підготовки педагогічних і науково-педагогічних працівників в системі безперервної освіти. - C. 119-127.
- Гарбузенко Л. В. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва. - C. 127-135.
- Драчук Ю. З., Снітко Є. О., Завгородній Є. Є., Сав'юк Л. О. До проблем забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі. - C. 135-143.
- Дудник О. М. Педагогічні задачі контекстної спрямованості як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 143-152.
- Климчук Л. В. Використання інтерактивних послуг глобальної мережі інтернет в процесі навчання китайської мови. - C. 152-158.
- Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови. - C. 158-167.
- Лю Сіньтінь Виховання естетичної культури студентів: генезис та сучасність. - C. 167-173.
- Місько Н. В. Особливості розвитку наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). - C. 173-182.
- Мозальов В. Є. Моніторинг в управлінні якістю підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах. - C. 182-189.
- Омельяненко С. В., Доннік М. С. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів. - C. 190-198.
- Отрощенко Н. Л. Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 198-205.
- Прошкін В. В., Прошкіна І. О. Моніторинг ефективності університетських наукових досліджень як засіб забезпечення якості професійної підготовки студентів. - C. 205-212.
- Семенов М. А. Формулювання теоретичних принципів та методології формування системи управління якістю дистанційного навчання в університеті. - C. 213-222.
- Степаненко В. В. Мотивація майбутніх фахівців з лабораторної діагностики до самостійної роботи під час навчального процесу у вищому навчальному закладі. - C. 222-228.
- Хриков Є. М. Управління якістю діяльності викладачів кафедри. - C. 228-235.
- Шехавцова С. О. Суб'єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти. - C. 235-243.
- Щука Г. П. Професійна діяльність науково-педагогічних працівників в системі якості вищої освіти. - C. 244-251.
- Яшина Н. Г. Электронная информационно-образовательная среда вуза на базе облачных технологий. - C. 251-258.
- Streltsova V. Yu. Teaching cross-cultural communication in a foreign language to students of different specialities. - C. 258-262.
- Босак О. С. Підліткова агресія як соціальна проблема. - C. 263-270.
- Волобуева Н. А. Воспитание ребенка-сироты в замещающей семье средствами народной педагогики как условие формирования этносознания личности. - C. 270-277.
- Канішевська Л. В. Розвиток творчого потенціалу студентської молоді у позааудиторній діяльності. - C. 277-283.
- Коношенко Н. А., Голенко Ю. В. Теоретичні основи підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах реабілітаційного центру. - C. 284-291.
- Коношенко С. В., Митрофанов О. А. Організація волонтерської діяльності майбутніх соціальних педагогів в умовах реабілітаційного центру. - C. 291-296.
- Мальцева О. І. Сучасні підходи до визначення категорії "соціальне виховання". - C. 297-303.
- Нагорний Ю. М. Особливості процесу соціалізації особистості в сільських клубних закладах. - C. 303-313.
- Петренко Л. М. Григорій Ващенко про місце і роль гри у навчанні й вихованні дітей. - C. 313-320.
- Сапіга С. В. Програма розвитку особистісного потенціалу підлітків Національної Організації Скаутів України. - C. 320-328.
- Юрків Я. І. Методи соціально-педагогічної роботи з дітьми, які зазнали насильства в сім’ї. - C. 328-335.
| 2016 | | № 3(1) (300)
|
|
|
|