Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Вегеріна А. В. Інтернет як платформа для прояву соціальної активності молоді. - C. 5-13.
- Караман О. Л., Юрків Я. І. Соціальні характеристики дітей і молоді-жертв гібридної війни на сході України. - C. 14-23.
- Кононович Д. О. Технологія соціальної роботи з формування критичного мислення учнівської молоді як засіб запобігання медіа-маніпуляціям. - C. 24-29.
- Краснова Н. П. Соціально-педагогічний вплив на процес соціалізації особистості в умовах деструктивного середовища засобами ігрових технологій. - C. 30-42.
- Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна та психологічна допомога сім’ям з дітьми в період військового конфлікту на Донбасі. - C. 43-51.
- Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті Нової української школи. - C. 52-63.
- Потьомкіна Н. З. Інтернет-залежність у юнацтва як об’єкт соціально-педагогічної профілактики. - C. 64-74.
- Рижанова А. О. Методологічні проблеми соціальної педагогіки в умовах інформаційного суспільства. - C. 75-82.
- Савченко С. В., Курило В. С. Медіасоціалізація як складник соціалізації особистості в інформаційному суспільстві. - C. 83-89.
- Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Кіс І. О. Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками по зменшенню поведінкових девіацій. - C. 90-98.
- Мороз В. П. Лідерство як наукова проблема. - C. 99-110.
- Степаненко В. І. Медико-психологічний аспект профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 111-116.
- Трубавіна І. М. Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти. - C. 117-131.
- Федотова Т. В. Психологічний супровід дитини у прийомній сім’ї. - C. 132-137.
- Цибулько Л. Г., Ахтирська К. В. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки, у Бельгії. - C. 138-144.
- Алексєєва О. Р. Сучасні підходи до розв’язання проблеми формування уявлень про успішне професійне майбутнє в студентів ЗВО. - C. 145-157.
- Віщенко О. В. Особливості експериментальної роботи з формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів. - C. 158-168.
- Гутарєва Н. В., Анушкевич І. К. Формування здорового способу життя у студентської молоді як медико-педагогічна проблема. - C. 169-174.
- Золочевська М. В., Назаренко Л. М. Мотиваційний аспект використання технології цифрового сторітелінгу. - C. 175-183.
- Калініна І. М. Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів. - C. 184-193.
- Котєнєва І. С., Вовк С. В. Методичні задачі у фаховій підготовці майбутнього вчителя. - C. 194-203.
- Маркова Н. В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні. - C. 204-214.
- Мигович І. В. Мобільність як основа національної політики інтернаціоналізації систем вищої освіти країн Східної Європи. - C. 215-231.
- Павленко І. Г. Творча активність у формуванні екологічної культури студентів ЗВО. - C. 232-238.
- Павлик Н. П. Дослідження афективно-чуттєвого компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 239-245.
- Птахіна О. М. Розвиток професійної мобільності фахівця в системі післядипломної освіти. - C. 246-253.
- Савченко О. С. Формування актуальних кластерів знань у навчальному процесі з підготовки менеджерів. - C. 254-264.
- Смагіна О. О., Переяславська С. О. Педагогічні можливості та специфіка застосування інформаційно-комунікаційних технологій в науково-педагогічній діяльності кафедри університету. - C. 265-277.
- Степаненко В. В. Формування готовності майбутніх фахівців з технологій медичної діагностики та лікування до безперервного професійного розвитку. - C. 278-284.
- Тєтєрєв В. О. Переосмислення поняття самостійної роботи студентів в умовах використання технологій дистанційної освіти. - C. 285-290.
- Цалапова О. М. Особливості образного аналізу української літературної казки кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 291-301.
- Шевчук О. Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід. - C. 302-320.
| 2019 | | № 1(1) (324)
|
|
|
|