Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Актуальні проблеми професійної освіти
- Волкова Н. П., Лебідь О. В., Токарєва А. В. Міждисциплінарна інтеграція як основа комплексного підходу до підготовки докторів філософії. - C. 5-19.
- Карлова Т. Є., Гришина О. С. Оцінювання результатів навчання у вимірі академічної доброчесності. - C. 20-29.
- Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Трубник І. В. Структурні компоненти соціальної зрілості бакалавра соціальної роботи. - C. 30-38.
- Корінська О. О. Підготовка майбутніх перекладачів в умовах цифровізації. - C. 39-47.
- Корнещук В. В. Роль ОК "Академічне письмо" у професійній підготовці фахівців соціономічної сфери. - C. 48-57.
- Кравченко О. І. Управління розвитком взаємодії закладу вищої освіти з органами публічної влади. - C. 58-65.
- Кравчук О. М. Дидактичні можливості фахового навчального тексту в закладах вищої освіти медичного профілю. - C. 66-73.
- Перевознюк В. В. Вивчення міського тексту на уроках літератури рідного краю в аспекті формування активної життєвої позиції учнів. - C. 74-82.
- Пришляк О. Ю., Драпак Г. Б. Вплив міжособистісних відносин на формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 83-95.
- Сьомкіна І. С., Шабаєва Н. С. Формування професійної культури у майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 96-103.
- Трубник І. В., Коношенко О. С. Розвиток комунікативних навичок майбутніх фахівців соціальної сфери засобами технології модерації. - C. 104-111.
- Файермен О. О. Щодо зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до роботи з сім’ями, що виховують дітей з особливими потребами. - C. 112-125.
- Шмирко В. І., Коробко О. В., Троян Ю. І., Якімцов Ю. В. Застосування структурно-логічних схем для підвищення якості навчання з питань безпеки. - C. 126-135.
Інновації в закладах освіти
- Білоус І. І., Дем’янюк А. В., Кричківська О. В. Інноваційні технології навчання в контексті розвитку сучасної освіти. - C. 136-146.
- Гречишкіна І. А., Коваленко Т. В. Анімаційна діяльність у закладі дошкільної освіти: сутність і зміст. - C. 147-155.
- Караманов О. В., Вишневська Х. В. Модельні уроки у просторі музею: актуальність, міждисциплінарність та перспективи. - C. 156-164.
- Ковальова О. В., Цапко А. М., Прокоф'єва О. О., Грищенко С. В. Здоров'язбереження в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. - C. 165-174.
- Котов В. Г., Плюхіна Н. П. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографії. - C. 175-184.
- Ребуха Л. З. Готовність вчителів гуманітарних предметів до профорієнтаційної роботи у закладах загальної середньої освіти. - C. 185-192.
- Cлижук О. А. Інтеграція інфомедійної грамотності у процес навчання української літератури в 5-6 класах Нової української школи. - C. 193-202.
- Цибулько Г. Я., Пшеничний М. В., Нестеренко О. С. Формування проєктно-технологічної компетентності учнів закладу загальної середньої освіти на уроках трудового навчання в Новій українській школі. - C. 203-212.
- Цибулько Л. Г., Білецький О. А., Мартинова С. П. Реалізація виховної діяльності в умовах дистанційного навчання. - C. 213-221.
| 2022 | | № 1(1) (349)
|
|
|
|