Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2018/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Луганськ. Філологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бажановська О. В. Становлення усної мовної норми французької мови на прикладі канадського варіанту. - C. 6-11.
- Бледнова О. Г. Семантичні особливості особистих імен в сучасній німецькій Інтернет-комунікації. - C. 11-18.
- Пікалова А. О. Специфіка змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу в проекції на лінгвістичні особливості. - C. 18-32.
- Byndas O. M. Diglossia and Bilingualism in the European Students’ Society. - C. 33-39.
- Моісєєва Г. О. Американська національна ментальність крізь призму саморефлексії у романі Е. Гілберт "Їсти, молитися, кохати". - C. 40-47.
- Surina I. , Gaysanov K. The Role of Ethnic Values in Intercultural Interaction. - C. 47-57.
- Suchocka А. Rola komunikacja miedzykulturowej w spoleczenstwie wielokulturowym. - C. 57-66.
- Черниш О. А. Структурні особливості медійної мовної особистості. - C. 66-72.
- Шаповалова Л. В. Мовні маніпулятивні засоби у першій президентській промові Еммануеля Макрона. - C. 72-78.
- Моісеєнко О. Ю. Мовні аспекти концептуалізації збройного конфлікту на сході України (2014-2017) в австралійському медійному дискурсі. - C. 78-86.
- Борзова О. Д. Лексеми детермінування чоловічої привабливості у Північній Америці (на матеріалах видань The Guardian, Esquire, Men’s Health). - C. 87-96.
- Данилюк Л. В., Рябокінь Н. О. Особливості перекладу англомовних фразеологізмів у політичному дискурсі. - C. 96-102.
- Демченко Н. О. Особливості передачі реалій при перекладі на українську мову оповідання Артура Конан Дойла "Scandal in Bohemia”. - C. 102-111.
- Кузьменко А. О. Теоретико-методологічні настанови мультипрадигмального дослідження інфантичних віршованих текстів. - C. 111-117.
- Назаренко М. М. Труднощі перекладу текстів політичних промов. - C. 118-123.
- Рябокінь Н. О. Особливості перекладу медичних абревіатур. - C. 123-130.
- Чуча П. О. Функціонально-когнітивний аспект вживання французьких композитів у мові мас-медіа. - C. 131-137.
- Андріянова Г. І., Скора Н. А. Використання ігрових технологій у дистанційному навчанні вищої школи. - C. 138-148.
- Зіньковська О. В. Формування лексикографічної компетенції в майбутніх учителів англійської мови. - C. 148-154.
- Морозова М. В. Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів. - C. 154-161.
- Shekhavtsova S. O. Current Organizational Principles of Training Future Teachers of Foreign Languages. - C. 161-172.
- Шкарлет В. О. Організація лінгводидактичної роботи щодо вивчення прислів’їв і приказок. - C. 172-179.
- Корж О. Ю., Ціхоцька О. А. Розвиток іншомовної комунікативної компетенції як важливої складової майбутнього професійно-ділового спілкування студентів немовних спеціальностей. - C. 180-187.
- Недайнова Т. Б. Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога. - C. 187-195.
- Сивак О. Б. Комп’ютерні технології у викладанні "Іноземної мови за професійним спрямуванням” для майбутніх фахівців з обліку і оподаткування. - C. 195-207.
- Шалацька Г. М. Флеш-презентації на заняттях з іноземної мови як засіб розвитку міжкультурної комунікативної компетентності. - C. 208-219.
- Ускова Л. В., Ігнатьєва О. С., Коваль С. М. Інформаційно-комунікативні технології у викладанні іноземних мов як основа підготовки конкурентоспроможних фахівців на ринку праці. - C. 220-228.
| 2018 | | № 7 (321)
|
|
|
|