Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2019/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Луганськ. Філологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Шаповалова Л. В. Французькі фразеологізми як елемент національної мовної картини світу. - C. 6-12.
- Моісєєва Г. О. Американська національна ментальність крізь призму італійської ментальності у романі Е. Гілберт "Їсти, молитися, кохати”. - C. 13-19.
- Кокнова Т. А., Овчарова Л. А. Особливості відображення гендерного стереотипу та його вплив на мовну діяльність особистості. - C. 20-29.
- Tsareva I. V. Derivative space of the law text. - C. 30-39.
- Тимофіїва К. М. Мовна картина світу як відображення національного менталітету та її інтерпретація в сучасній лінгвістиці. - C. 40-46.
- Биндас О. М. Лінгвостилістичні засоби вираження емотивності у творі жанру жахів М. Шеллі "Франкенштейн, або Сучасний Прометей”. - C. 47-55.
- Вєрнік О. О. Постать Т. Шевченко в творчій рецепції М. Зощенка, Є. Плужника, І. Багряного. - C. 56-68.
- Крижановський С. І. Інтерпретація сюжету про Дон Жуана : літературознавчий вимір. - C. 69-75.
- Ли Ли Несобственно-прямая речь в современной женской прозе. - C. 76-85.
- Yuhan N. L. Information and communication technologies of teaching Russian literature to students-foreigners in the higher education practice. - C. 86-96.
- Ян Минь Узбекская литература в научной рецепции Китая. - C. 97-103.
- Кобзар О. І. Максими кооперації Грайса в аналізі лінгвістичного образу персонажа детективу. - C. 104-113.
- Blednova O. H. Wirkung der Nutzung von Digitalen Medien im Deutchunterricht. - C. 114-121.
- Demchenko N. O. Training Course for Students Philologists Scientific Writing Skills Developmen. - C. 122-130.
- Зіньковська О. В. Лінгводидактичні особливості формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників як психолого-педагогічна проблема. - C. 131-137.
- Литвин С. В., Дивнич Г. А., Шевченко Ю. В. Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійн им спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти. - C. 138-146.
- Лі Вейхуа Мультимодальна побудова технології штучного інтелекту в сучасному навчанні іноземним мовам. - C. 147-155.
- Nahorna Y. A. Peculiarities of teaching grammar to the non-philological students. - C. 156-162.
- Федічева Н. В., Подмарьов О. О., Корінська О. O. Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов. - C. 163-169.
- Шехавцова С. О., Протопопова К. О. Англомовний подкастинг як найсучасніша інтерактивно-комунікативна технологія. - C. 170-181.
| 2019 | | № 7 (330)
|
|
|
|