Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407/2009/15(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку
: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту.- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Виткалов В. Г. Культурно-мистецька практика України у науковому вимірі. - C. 3-5.
  4. Розділ 1. Історико-мистецька спадщина україни

  5. Куліш О. А. Особливості мистецького світобачення за доби давньокам’яного віку. - C. 6-10.
  6. Михайлова Р. Д. Політичні та етномистецькі зв’язки населення Галицько-Волинської Русі й Північного Причорномор’я. - C. 10-21.
  7. Бондарчук Я. В., Бендюк М. М. Портрети князів Острозьких XVI – першої половини XVII століття. - C. 21-43.
  8. Бондарчук Я. В. Архітектурний декор замків, храмів, оборонних башт князів Острозьких XIV- першої половини XVIІ століття. - C. 43-61.
  9. Майчик Н. Т. Камерно-вокальна творчість Є. Козака в контексті тенденцій розвитку естрадного жанру в музичній культурі Галичини. - C. 62-67.
  10. Шеломанова-Булавка Ю. М. Дерев’яні храми Волині ХVІІ – ХІХ століть та архітектурно-мистецькі засоби їх виразності. - C. 68-73.
  11. Процик Л. Л. Театральне життя України 20-х рр. ХХ століття: культурно-мистецький пошук. - C. 73-78.
  12. Барановська М. В. Культурно-мистецька діяльність національних меншин Києва 20-30 рр. ХХ століття. - C. 78-83.
  13. Ян І. М. Діяльність музичної інтелігенції Харкова в структурі соціокультурних процесів 20 – початку 30-х років ХХ століття. - C. 83-89.
  14. Сідлецька Т. І. Народно-інструментальне мистецтво України: витоки, тенденції та перспективи розвитку. - C. 89-96.
  15. Пасічняк Л. Народно-інструментальна ансамблева музика календарних та сімейно-побутових обрядових дійств на Гуцульщині. - C. 96-100.
  16. Мозговий М. П. Стильовий демократизм як чинник розвитку української естрадної музики. - C. 100-105.
  17. Зайцева Я. Н. Особливості функціонування музичних субкультур. - C. 106-110.
  18. Карась Г. В. Українські співаки зарубіжжя у міжкультурній комунікації в сучасній Європі крізь призму ідентичності. - C. 110-116.
  19. Богданова М. В. Специфіка конкурсного виконання танго. - C. 116-120.
  20. Карпова Л. О. Естетика святкової обрядовості українців в історичному контексті соціокультурної інтеграції. - C. 121-125.
  21. Оборська С. В. Естетико-технологічні чинники формування модерну як мистецького стилю. - C. 125-131.
  22. Крайлюк Л. В. Проблеми жанрово-видової структури та еволюції образної системи творчості Ніла Хасевича в історіографії. - C. 131-137.
  23. Розділ 2. Теоретико-мистецькі аспекти української культури

  24. Подольчук В. В. Звук як головний засіб музичної виразності. - C. 138-142.
  25. Горбачевська Я. Неокласицистські тенденції в альтових соло-сонатах Пауля Гіндеміта 20-х років ХХ століття. - C. 142-148.
  26. Сидоренко Л. В. Інноваційність індивідуальної системи виразових засобів у "Трансляції VI” Анджея Кжановського. - C. 148-153.
  27. Вакула Н. О. Концерт для духових інструментів у контексті розвитку та модифікацій жанру сучасного інструментального концерту. - C. 153-159.
  28. Лучанко О. Концерт для контрабаса з оркестром Геннадія Ляшенка – явище в українському контрабасовому мистецтві. - C. 159-165.
  29. Регуліч І. В. "Канон св. Андрія Критського” Д. Бортнянського: питання жанрової поетики та структури. - C. 165-173.
  30. Бахталовська О. М. "Шість сонат для скрипки соло” Ежена Ізаї як складова концертного репертуару виконавців. - C. 174-180.
  31. Довгань П. В. Жанрові метаморфози української інструментальної сюїти 70-80-х років ХХ століття. - C. 180-186.
  32. Коменда О. І. Смислові метаморфози "Кривого танця” Віктора Тиможинського. - C. 186-193.
  33. Вишневська С. В. Жанрова динаміка репертуару співака-бандуриста. - C. 194-199.
  34. Виткалов С. В. Культурно-мистецька еволюція Рівненщини в джерелознавчій базі початку ХХІ століття. - C. 199-209.
  35. Розділ 3. Рецензії, огляди, повідомлення

  36. Дутчак В. Г. Семен Ластович-Чулівський – теоретик і практик удосконалення бандури в українському зарубіжжі (до 100-річчя від дня народження митця). - C. 210-219.
  37. Глібовицький І. С. Кароль Мікулі та його зв’язки з буковинським краєм. - C. 219-225.
  38. Бермес І. Л. Життєві домінанти Миколи Ластовецького. - C. 225-232.
  39. Хащеватська С. С. Віктор Гуцал: творчий досвід та виконавська діяльність. - C. 232-238.
  40. Майчик О. І. Хорова культура України у рефлесіях О. Приходька та І. Майчика (соціо-психологічний аспект). - C. 238-244.
  41. Костюк Л. К. Творчість Георгія Косміаді в культурно-мистецькому середовищі Німеччини 40-60-х років XX століття. - C. 244-249.
  42. Іскра С. І. Музична творчість представників римо-католицьких громад у соціокультурному просторі Поділля. - C. 250-254.
  43. Відомості про авторів. - C. 255-256.
2009
Вип. 15(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського