Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407:Мистецтв./2021/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : наук. зб..- Рівне. Мистецтвознавство- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
- Соколова А. Універсалізм духовної музики британського композитора Джона Раттера. - C. 3-9.
- Джулай Г. "Заза" Р. Леонковалло в руслі традицій веристського музичного театру. - C. 9-15.
- Дутчак В. "Український передзвін" карильйону і бандур: результати Всеукраїнського мистецького проекту. - C. 16-22.
- Шерстій У., Водяний Б. Специфіка та регіональні особливості проведення конкурсу вокалістів й хорових колективів імені Соломії Крушельницької у Тернополі. - C. 23-31.
- Турчак Л. Соломія Крушельницька в українському та світовому музично-театральному мистецтві. - C. 31-39.
- Бобечко О. Мистецька спадщина Одарки Бандрівської у виконавській практиці. - C. 39-45.
- Бабій Н. Модифікація теми міста у візуальному мистецтві Західної України другої половини ХХ століття. - C. 45-51.
- Чжао Ч. Воєнна тематика в нових няньхуа Китаю кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 51-58.
- Кравчук Ю. Художньо-композиційні принципи рекламного плаката перших десятиліть ХХІ століття. - C. 58-63.
Розділ 2. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
- Личковах В. До аналізу мистецької семіосфери в українській етнокультурі. - C. 64-70.
- Швець Н. Філософська методологія в сучасних музикознавчих дослідженнях. - C. 70-75.
- Козінчук В., Павлюк М. Канон і стиль у сакральному мистецтві (на основі праць Г. К. Вагнера). - C. 75-82.
- Кашаюк В., Павлюк Н., Ігнатова Л. Психологічні засади інтонування : погляд в історію музикознавчих уявлень. - C. 82-87.
- Водяний Б., Задорожна Т. Українська академічна пісня у сучасному соціокультурному просторі. - C. 88-94.
- Шиман К. Терміносистема дослідження новітніх прийомів утворення художньої форми у віртуальній реальності. - C. 95-100.
- Охітва Х. Національна ментальність та ідентичність у музиці : дефініції та кореляція понять. - C. 101-106.
- Ян Ц. Історіографія дослідження творчості китайського художника-кераміста Гу Цзинчжоу (кінець XX – початок XXI ст.). - C. 106-112.
- Войтович О. Створення моделі просторового звукового образу (на прикладі концертної зали). - C. 113-117.
Розділ 3. Сучасні проблеми культурно-мистецького простору
- Павлюк Т. Тенденції розвитку бальної хореографії у Північній Америці кінця XІX – початку XXI століття. - C. 118-127.
- Грек В., Луговенко Т. Твори І. Стравінського в балеті: хронологія та типологія. - C. 127-131.
- Хмельова А. Характерні особливості танцю модерн у сучасному балетному просторі. - C. 132-138.
- Чжао Ж., Водяна В. Естетика українського народного традиційного танцю : семіотичний підхід. - C. 139-145.
- Мостова І. Синтез бойового та хореографічного мистецтв. Специфіка взаємодії. - C. 145-150.
- Мельничук Ю. Український театр на шляху до власної ідентичності: історичні передумови, виклики та перспективи. - C. 151-158.
- Сорока М. Сценічні рецепції творів В. Винниченка наприкінці ХХ – перших двох десятиліттях ХХІ ст.. - C. 158-164.
- Соколенко Н. Режисерсько-організаційна діяльність Станіслава Мойсеєва у контексті реформування Київського Академічного Молодого театру. - C. 164-168.
- Виткалов С. Український театр крізь призму регіонального глядача. - C. 169-173.
Розділ 4. Рецензії, огляди, повідомлення
- Черепанин М., Булда М. Вектори композиторського стилю та виконавської школи Віктора Власова (з нагоди 85-ї річниці народження композитора). - C. 174-181.
- Євгеньєва М. Творча діяльність Лариси Атаманчук у контексті бандурного виконавства Тернопільщини. - C. 181-188.
| 2021 | | Вип. 38
|
|
|
|