Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407:Мистецтв./2022/42<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : наук. зб..- Рівне. Мистецтвознавство- Титул.
- Зміст.
- Виткалов С. В., Виткалов В. Г. "Світовий культурний простір крізь призму сучасних глобалізаційних, пандемічних викликів та війни" : до результатів проведення ХVІІІ міжнародної науково-практичної конференції в РДГУ. - C. 3-7.
Розділ I.Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
- Соколова А. Паралелі між французькими та англійськими придворними жанрами у першій половині XVII століття. - C. 8-14.
- Піщанська В. Українське необароко : історія та сучасність. - C. 14-21.
- Луковська О. Виставкова діяльність українських митців у час війни. - C. 21-27.
- Рєзнік О. Становлення й розвиток виробництва гармоніко-баянно-акордеонного інструментарію в Україні у ХХ столітті. - C. 27-35.
- Ясюк Т. Український музичний фольклор у розвитку української розважальної культури другої пол. ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 35-41.
- Цюпак Карабулут В. Актуалізація жанру обробки народної пісні у вокальній спадщині Віталія Кирейка. - C. 42-48.
- Смоляк О., Проців Л. Музичне формотворення щедрівок Західного Поділля. - C. 48-58.
- Довгань О., Смоляк О. Українські народні пісні в репертуарі Соломії Крушельницької. - C. 58-64.
- Чжан Ц. Інструментальний ансамбль "Прощання" Чжана Цяньї у проекції діалогу культур. - C. 64-69.
- Жень Ц. Музична мова концерту Лю Ханлі "Цзінь Лінгсі – роздуми про місто" для оркестру народних інструментів та Янцзиня. - C. 69-76.
- Фролова В. "In the beginning" Ейноюхані Раутаваари як підсумок творчих пошуків композитора. - C. 76-85.
Розділ II. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
- Павлюс Т. С. Розвиток бальної хореографії в країнах Центральної Азії у другій половині ХХ – початку ХХІ століття. - C. 86-91.
- Філатова Т. Андські мотиви в перуанській гітарній музиці. - C. 91-102.
- Печеранський І. До питання сучасної української історіографії аудіовізуального мистецтва і виробництва. - C. 103-108.
- Чікарькова М. Цифрове мистецтво : дефініції та витоки. - C. 108-113.
- Шевчук Ю. Використання інтернет-дискурсів, пов’язаних із телевізійними медіа та потоковою трансляцією, у процесі створення "Досвіду Netflix". - C. 113-120.
- Шевченко Д. "Класичний кросовер" як явище мас-культури "третього" ряду. - C. 120-125.
- Яремчук О., Швець Н. Авторська літургія Вікторії Польової в контексті сучасної української паралітургійної музики. - C. 125-130.
- Бушак С. Історико-світоглядні підвалини створення "мамаїани" – серії скульптурних творів Володимира Наконечного, присвячених козаку Мамаю. - C. 130-137.
Розділ III. Рецензії, огляди, повідомлення
- Дем’янюк М. Культурно-мистецькі надбання Хмельниччини (творчість Петра Маліша). - C. 138-143.
- Федорків О. Марія Ігнатюк : творча динаміка та акмеологічні константи діяльності. - C. 144-151.
| 2022 | | Вип. 42
|
|
|
|