Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69408:Пед.н./2014/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник Черкаського університету
: наук. журн..- Черкаси. Серія, Педагогічні науки
Visnyk Cherkas’kogo universytetu

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Архипова С. П., Смеречак Л. І. До питань формування професіоналізму майбутніх соціальних педагогів у роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку. - C. 7-13.
  4. Вовк Л. М. Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів в умовах ВНЗ. - C. 13-18.
  5. Головчук С. Ю. Ідея патріотичного виховання в педагогічній спадщині Бориса Грінченка. - C. 18-21.
  6. Греб М. М. Тестовий моніторинг навчальних досягнень майбутніх учителів початкової школи під час опрацювання лексикології і фразеології української мови: акмеологічний аспект. - C. 22-29.
  7. Грінченко М. С. Значення віртуального простору у професійній підготовці майбутнього соціального педагога. - C. 29-36.
  8. Kamenova D., Gedinach V. Dialogical model of teaching students in management. - C. 36-42.
  9. Карпенко Н. В. Професіоналізм та професійні страхи особистості. - C. 42-47.
  10. Knodel L. V. Ukrainian Pedagogy & European Integration. - C. 47-56.
  11. Лещинский А. П. Акмеологический подход в построении содержания высшего образования. - C. 57-63.
  12. Литвин І. М. Творчість як одна із педагогічних умов фасилітативної діяльності соціального педагога. - C. 63-67.
  13. Лоза Т. В. Особливості реалізації на практиці форм та методів підготовки старших підлітків до самостійного життя в умовах дитячого будинку сімейного типу. - C. 67-77.
  14. Майборода Г. Я. Професійна деформація соціальних педагогів та стратегічні напрями профілактики. - C. 77-80.
  15. Todorova M. Teaching english for specific purposes (ESP) through case studies. - C. 81-85.
  16. Мартиненко С. М. Педагогічні умови готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в особистісно-розвивальному навчанні. - C. 85-89.
  17. Мартовицька Н. В. Дитячі суди Великої Британії як інструмент здійснення соціального захисту дітей. - C. 90-94.
  18. Паламарчук Л. Б. Підготовка вчителя до здійснення полікультурного виховання учнів засобами шкільних курсів географії. - C. 95-102.
  19. Поясок Т. Б. Акмеологічні технології у підготовці майбутніх економістів до професійної взаємодії. - C. 102-107.
  20. Ротар В. Б. Змістовно-професійна модель правової компетентності майбутнього фахівця цивільного захисту. - C. 107-113.
  21. Терентьєва Н. О. Еволюція окремих базових понять університетської освіти (друга половина ХХ – початок ХХі століття). - C. 113-119.
  22. Тихолоз В. В. Сім’я як соціальний інститут у соціально-педагогічних поглядах Я. А. Коменського. - C. 119-125.
  23. Чернуха Н. М. Інтеграційна єдність навчання і виховання у сучасному освітньому просторі вищого навчального закладу. - C. 125-130.
  24. Чубук Р. В. Підвищення якості професійної підготовки соціальних працівників у проблемному полі компетентнісної парадигми. - C. 130-136.
  25. Чумак Л. В. Вектор змістових ліній розвитку професійної майстерності вчителя в закладах післядипломної освіти. - C. 136-143.
  26. Ярмоленко Н. М. Філософія професіоналізму в творчій діяльності Михайла Максимовича. - C. 143-149.
2014
№ 24 (317)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського