Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69408:Пед.н./2015/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник Черкаського університету
: наук. журн..- Черкаси. Серія, Педагогічні науки
Visnyk Cherkas’kogo universytetu

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Айстраханов Д. Д. Ідентифікація моделі змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. - C. 7-13.
  4. Бачинська М. В. Ключові ідеї формування національних ціннісних орієнтирів у педагогічних поглядах Ніли Волошиної. - C. 14-19.
  5. Вострокнутов Е. В. Возможности форм и видов внеучебной научно-исследовательской деятельности в формировании творческих компетенций у студентов технического вуза. - C. 20-26.
  6. Герасімова Н. Є., Герасимова І. В. До питання внутрішньоособистісного конфлікту в контексті адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. - C. 26-33.
  7. Десятов Т. М. Інтелектуальні адаптивні навчальні системи дорослих. - C. 34-40.
  8. Ісаєнко О. В. Стан дослідженості захисту прав науково-педагогічних працівників на об’єкти інтелектуальної власності як управлінської проблеми педагогічної науки і практики в умовах розвиненого інформаційного середовища. - C. 40-56.
  9. Канівець З. М. Сучасні управлінські технології оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 56-61.
  10. Козинко Л. Л. Формування художньо-аналітичних умінь у студентів-хореографів ВНЗ на прикладі аналізу хороводів. - C. 62-68.
  11. Король Т. Г. Банк тестових завдань з читання англомовної фінансової літератури. - C. 69-76.
  12. Кундій Ж. П. Інтерпретація педагогічних поглядів вітчизняних лікарів кінця ХІХ- початку ХХ століття на проблеми сучасної медичної освіти. - C. 77-84.
  13. Матвійчук М. М. Соціально-педагогічні умови формування медіа грамотності майбутніх соціальних педагогів. - C. 84-91.
  14. Nazaruk-Stocka E. Psycho-pedagogiczne przyszłych nauczycieli na uniwersytetach w Polsce. - C. 92-100.
  15. Пакушина Л. З. Підготовка майбутніх соціальних працівників в умовах вищого навчального закладу до надання соціальної послуги паліативного догляду. - C. 100-108.
  16. Польова Л. В. Проблеми підготовки фахівців у готельній індустрії. - C. 108-115.
  17. Рацул О. А. Статистичний аналіз результатів констатувального експерименту з виявлення компонентів рівнів системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 115-124.
  18. Сігаєва Л. Л., Білобровко Т. І. Якість вищої освіти: загальна тенденція сучасності. - C. 124-132.
  19. Спрягайло О. В. Використання природного потенціалу територій для проведення навчально-експедиційної практики студентів. - C. 132-137.
  20. Томенко М. Г., Мельник О. Г., Чепурний Г. П. Навчальний заклад державної служби України з надзвичайних ситуацій: проблеми сьогодення. - C. 137-143.
  21. Хоменко І. М. Якість фахових знань майбутніх учителів фізичної культури з дисциплін професійної та практичної підготовки – результат контрольно-аналітичної компетентності викладачів. - C. 143-149.
2015
№ 34 (367)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського