![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2017/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ковальчук C. В. Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств. - C. 7-16.
- Андрушкевич З. М., Олійник А. О. Сутність інноваційних технологій продажу товарів. - C. 17-20.
- Бакай В. Й. Формування механізму економічної безпеки підприємства як інструменту забезпечення його стійкого розвитку. - C. 21-24.
- Баксалова О. М., Рябова А. О. Мотивація як функція менеджменту в системі забезпечення ефективного використання ресурсу робочої сили персоналу підприємства. - C. 25-29.
- Біліченко С. В. Актуальні проблеми маркетингових перспектив вищих навчальних закладів. - C. 30-32.
- Бичікова Л. А., Карапіщенко Л. Трансформація зовнішньої торгівлі України. - C. 33-37.
- Бойчук І. В. Процес управління маркетинговою діяльністю в інтернеті. - C. 38-41.
- Бойко Р. В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку. - C. 42-47.
- Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу. - C. 48-51.
- Вовчанська О. М., Іванова Л. О. Маркетингове оцінювання стану і перспектив розвитку світового ринку готельних послуг. - C. 52-59.
- Гвоздецька І. В., Дисик О. О., Сітарчук О. В. Особливості застосування інноваційних підходів до інтернет-маркетингу на вітчизняному ринку. - C. 60-64.
- Головащенко А. В. Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні. - C. 65-68.
- Головчук Ю. О. Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки. - C. 69-73.
- Громова А. Є. Формування механізму управління фінансовими ресурсами підприємства. - C. 74-77.
- Джерелюк Ю. О. Систематизація наукових підходів до визначення сутності поняття "стійкість підприємства". - C. 78-84.
- Дибчук Л. В. Формування інтегрованої системи дистрибуції товарів і послуг. - C. 85-89.
- Добровольська К., Калина В., Ковальчук C. В., кравчик Ю. В. Особливості маркетингу органічної продукції. - C. 90-98.
- Думанська К. С. Пошук ефективних підходів до формування стратегії компанії в межах обраного напрямку її розвитку. - C. 99-103.
- Забурмеха Є. М., Вальков О. Б. Формування міжфірмових мереж підприємств в Україні. - C. 104-108.
- Кармаліта А. К., Карпенко В. Л. Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень. - C. 109-113.
- Ковінько О. М. Розробка системи оцінювання синергетичного ефекту маркетингової стратегії міжнародних конгломератних диверсифікованих агропромислових структур. - C. 114-120.
- Крикавський Є. В., Шандрівська О. Є., Патора-Висоцька З. Стратегічна оцінка перспектив річкових вантажних перевезень в Україні. - C. 121-128.
- Лопатовський В. Г., Вакулова В. О. Особливості удосконаленя податкового контролю акцизного податку. - C. 129-132.
- Лопатовський В. Г., Грицаюк М. В. Особливості подання звітності в електронній формі. - C. 133-136.
- Миколайчук Н. С., Миколайчук М. М. Обґрунтування потенційної ємності внутрішнього ринку продуктів харчування. - C. 137-141.
- Нам’ясенко В. М. Шаблони звичок як інструмент зменшення проблеми обмежених ресурсів малих та середніх вітчизняних підприємств. - C. 142-145.
- Овод Л. В. Сучасна парадигма організаційно-економічного механізму управління амортизаційною політикою підприємства. - C. 146-150.
- Огнева А. М., Валькова Н. В. Особливості застосування інформаційних технологій в організації внутрікластерної взаємодії підприємницьких структур. - C. 151-154.
- Пітик О. В., Табенська О. І. Управління закладами ресторанного господарства, орієнтованими на екологічний напрямок. - C. 155-158.
- Пірус В. О. Стратегічне управління інноваційним розвитком вищого навчального закладу. - C. 159-162.
- Прилепа Н. В. Сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства України та Європи. - C. 163-166.
- Решетілова Т. Б., Куваєва Т. В. Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства. - C. 167-171.
- Рзаєв Г. І., Няйко С. М. Ресурсна безпека підприємства та обґрунтування аналітичних процедур її підтримки в економічному аналізі. - C. 172-175.
- Рзаєва Т. Г., Рожко К. О. Аналітичне спрямування та етапи оцінки ризиків в економічному аналізі. - C. 176-180.
- Савченко О. В., Марцінко Д. В. Сутність та оцінка управління дебіторською та кредиторською заборгованостями в межах аналізу фінансового стану підприємства. - C. 181-185.
- Ситник Л. С., Таранич О. В. Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця. - C. 186-190.
- Сокирник І. В., Петлюк О. В. Стратегічне позиціонування підприємств ресторанного господарства на регіональному рівні. - C. 191-196.
- Сурмай Д. Д. Вплив удосконаленого маржинального підходу на управління асортиментною політикою підприємства. - C. 197-202.
- Сухораб В. В., Форманюк О. Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств. - C. 203-206.
- Телегін В. С., Костін Д. Ю. Аналіз та оцінка внутрішнього середовища енергетичної компанії. - C. 207-211.
- Тельнов А. С., Решміділова С. Л. Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності підприємств торгівлі. - C. 212-216.
- Томаля Т. С., Пастушок В. М. Роль інтелектуального капіталу у формуванні вартості підприємства. - C. 217-221.
- Шарко В. В., Лоянич Г. С., Гавенко М. С. Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі. - C. 222-226.
- Юрченко Ю. О. Методологічні особливості стратегічного маркетингу будівельних підприємств. - C. 227-231.
- Jaworsk M., Kocot D. Важливість інтернету як інструменту формування іміджу у глобалізованому світі. - C. 231-237.
- Яковлєв А. І. Ефект міжнародних економічних зв’язків в умовах сучасної глобалізації. - C. 238-243.
| 2017 | | № 6(1)
|
|
|
|