Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2017/6(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Хмельницького національного університету
: наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ковальчук C. В. Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств. - C. 7-16.
  4. Андрушкевич З. М., Олійник А. О. Сутність інноваційних технологій продажу товарів. - C. 17-20.
  5. Бакай В. Й. Формування механізму економічної безпеки підприємства як інструменту забезпечення його стійкого розвитку. - C. 21-24.
  6. Баксалова О. М., Рябова А. О. Мотивація як функція менеджменту в системі забезпечення ефективного використання ресурсу робочої сили персоналу підприємства. - C. 25-29.
  7. Біліченко С. В. Актуальні проблеми маркетингових перспектив вищих навчальних закладів. - C. 30-32.
  8. Бичікова Л. А., Карапіщенко Л. Трансформація зовнішньої торгівлі України. - C. 33-37.
  9. Бойчук І. В. Процес управління маркетинговою діяльністю в інтернеті. - C. 38-41.
  10. Бойко Р. В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку. - C. 42-47.
  11. Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу. - C. 48-51.
  12. Вовчанська О. М., Іванова Л. О. Маркетингове оцінювання стану і перспектив розвитку світового ринку готельних послуг. - C. 52-59.
  13. Гвоздецька І. В., Дисик О. О., Сітарчук О. В. Особливості застосування інноваційних підходів до інтернет-маркетингу на вітчизняному ринку. - C. 60-64.
  14. Головащенко А. В. Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні. - C. 65-68.
  15. Головчук Ю. О. Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки. - C. 69-73.
  16. Громова А. Є. Формування механізму управління фінансовими ресурсами підприємства. - C. 74-77.
  17. Джерелюк Ю. О. Систематизація наукових підходів до визначення сутності поняття "стійкість підприємства". - C. 78-84.
  18. Дибчук Л. В. Формування інтегрованої системи дистрибуції товарів і послуг. - C. 85-89.
  19. Добровольська К., Калина В., Ковальчук C. В., кравчик Ю. В. Особливості маркетингу органічної продукції. - C. 90-98.
  20. Думанська К. С. Пошук ефективних підходів до формування стратегії компанії в межах обраного напрямку її розвитку. - C. 99-103.
  21. Забурмеха Є. М., Вальков О. Б. Формування міжфірмових мереж підприємств в Україні. - C. 104-108.
  22. Кармаліта А. К., Карпенко В. Л. Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень. - C. 109-113.
  23. Ковінько О. М. Розробка системи оцінювання синергетичного ефекту маркетингової стратегії міжнародних конгломератних диверсифікованих агропромислових структур. - C. 114-120.
  24. Крикавський Є. В., Шандрівська О. Є., Патора-Висоцька З. Стратегічна оцінка перспектив річкових вантажних перевезень в Україні. - C. 121-128.
  25. Лопатовський В. Г., Вакулова В. О. Особливості удосконаленя податкового контролю акцизного податку. - C. 129-132.
  26. Лопатовський В. Г., Грицаюк М. В. Особливості подання звітності в електронній формі. - C. 133-136.
  27. Миколайчук Н. С., Миколайчук М. М. Обґрунтування потенційної ємності внутрішнього ринку продуктів харчування. - C. 137-141.
  28. Нам’ясенко В. М. Шаблони звичок як інструмент зменшення проблеми обмежених ресурсів малих та середніх вітчизняних підприємств. - C. 142-145.
  29. Овод Л. В. Сучасна парадигма організаційно-економічного механізму управління амортизаційною політикою підприємства. - C. 146-150.
  30. Огнева А. М., Валькова Н. В. Особливості застосування інформаційних технологій в організації внутрікластерної взаємодії підприємницьких структур. - C. 151-154.
  31. Пітик О. В., Табенська О. І. Управління закладами ресторанного господарства, орієнтованими на екологічний напрямок. - C. 155-158.
  32. Пірус В. О. Стратегічне управління інноваційним розвитком вищого навчального закладу. - C. 159-162.
  33. Прилепа Н. В. Сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства України та Європи. - C. 163-166.
  34. Решетілова Т. Б., Куваєва Т. В. Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства. - C. 167-171.
  35. Рзаєв Г. І., Няйко С. М. Ресурсна безпека підприємства та обґрунтування аналітичних процедур її підтримки в економічному аналізі. - C. 172-175.
  36. Рзаєва Т. Г., Рожко К. О. Аналітичне спрямування та етапи оцінки ризиків в економічному аналізі. - C. 176-180.
  37. Савченко О. В., Марцінко Д. В. Сутність та оцінка управління дебіторською та кредиторською заборгованостями в межах аналізу фінансового стану підприємства. - C. 181-185.
  38. Ситник Л. С., Таранич О. В. Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця. - C. 186-190.
  39. Сокирник І. В., Петлюк О. В. Стратегічне позиціонування підприємств ресторанного господарства на регіональному рівні. - C. 191-196.
  40. Сурмай Д. Д. Вплив удосконаленого маржинального підходу на управління асортиментною політикою підприємства. - C. 197-202.
  41. Сухораб В. В., Форманюк О. Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств. - C. 203-206.
  42. Телегін В. С., Костін Д. Ю. Аналіз та оцінка внутрішнього середовища енергетичної компанії. - C. 207-211.
  43. Тельнов А. С., Решміділова С. Л. Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності підприємств торгівлі. - C. 212-216.
  44. Томаля Т. С., Пастушок В. М. Роль інтелектуального капіталу у формуванні вартості підприємства. - C. 217-221.
  45. Шарко В. В., Лоянич Г. С., Гавенко М. С. Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі. - C. 222-226.
  46. Юрченко Ю. О. Методологічні особливості стратегічного маркетингу будівельних підприємств. - C. 227-231.
  47. Jaworsk M., Kocot D. Важливість інтернету як інструменту формування іміджу у глобалізованому світі. - C. 231-237.
  48. Яковлєв А. І. Ефект міжнародних економічних зв’язків в умовах сучасної глобалізації. - C. 238-243.
2017
№ 6(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського