Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Хмельницького національного університету
: наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баценко Л. М., Михайлик Р. А. Структура та вимоги до побудови преміального положення на підприємстві. - C. 7-10.
  4. Боженко В. В., Пігуль Є. І. Вплив цифровізації на розвиток фінансових технологій. - C. 11-15.
  5. Боковець В. В., Давидюк Л. П., Олійник О. М. Вплив COVID-19 на зовнішню трудову міграцію українців. - C. 16-20.
  6. Bondarenko M., Bondarenko V. Modeling relation between atm local and implied volatility for microsoft stocks. - C. 21-29.
  7. Булат Г. В., Гуменюк А. Ф. Формування облікової політики щодо товарних запасів на підприємствах ресторанного господарства. - C. 30-33.
  8. Ведерніков М. Д., Кошонько О. В., Волянська-Савчук Л. В., Зелена М. І., Базалійська Н. П., Чернушкіна О. О. Удосконалення системи управління соціальною політикою підприємства. - C. 34-39.
  9. Гарафонова О. І., Поліщук Л. О., Дихнич Л. П., Ященко І. В. Формування потенціалу управління якістю вітчизняних бізнес-організацій як розвиток системи маркетингу в умовах діджиталізації. - C. 40-47.
  10. Головач М. С., Біловодська О. А. Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу. - C. 48-53.
  11. Горета Л. В. Маркетинговий стратегічний аналіз як засіб формування енергозберігаючих заходів на промислових підприємствах України. - C. 54-59.
  12. Даніч В. М., Татар М. С. Електронна взаємодія суб’єктів господарювання під час глобальних викликів. - C. 60-68.
  13. Даценко Г. В., Кудирко О. М. Шляхи оптимізації ведення обліку адміністративних витрат підприємства. - C. 69-74.
  14. Dolynska O. Development factors of the regional tourist complex. - C. 75-79.
  15. Єпіфанова І. Ю., Джеджула В. В., Коваль К. С. Cучасні методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості промислових підприємств. - C. 80-85.
  16. Єлісєєва О. К., Кутова Н. Г., Столетова І. Г. Аналіз та оцінка тенденцій заробітної плати в Україні. - C. 86-90.
  17. Ільницька-Гикавчук Г. Я. Формування механізму управління інноваційною діяльністю готельного господарства. - C. 91-93.
  18. Karpenko L., Vareshchenko V. Strategic priorities and investment dominants of budget policy development of the country. - C. 94-103.
  19. Клименко К. А., Бєлозерцев В. С., Харакоз Л. В. Відображення кредитної діяльності банку в бухгалтерському обліку. - C. 104-108.
  20. Куклінова Т. В. Забезпечення ефективності приватних медичних закладів. - C. 109-112.
  21. Ларіонова К. Л., Донченко Т. В. Теоретичні основи інноваційної реструктуризації підприємств. - C. 113-120.
  22. Мізіна O. В. Сучасні тенденції в формуванні маркетингової стратегії торговельних підприємств. - C. 121-127.
  23. Моложникова В. В., Могилова А. Ю. Перспективні можливості розвитку туристичних агенцій в Україні. - C. 128-132.
  24. Нагорний П. Д. Делегована модель грошового обігу: ефективність роботи уповноважених банків. - C. 133-139.
  25. Череп О. Г., Коцеруба А. В. Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку. - C. 140-144.
  26. Панасенко Л. М. Процес планування підприємства та його удосконалення в сучасних умовах. - C. 145-149.
  27. Паньків Н. Є., Качалуба Х. Г. Тенденції розвитку активних видів туризму в Івано-Франківській області. - C. 150-160.
  28. Петренко Н. І., Левченко О. Ф., Магнушевська Т. М., Дмуховська О. М. Внутрішній контроль: методичні підходи в туризмі. - C. 161-165.
  29. Приходько М., Бєлозерцев В. C., Харакоз Л. В. Документування обліку витрат виробництва готової продукції на промисловому підприємстві. - C. 166-169.
  30. Севастьянов Р. В. Актуальні проблеми розвитку "розумних міст" (smart-city). - C. 170-175.
  31. Субачов М. В. Рекреаційний маркетинг і його унікальність. - C. 176-178.
  32. Теодорович Л. В. Заходи сприяння розвитку туризму в Україні в умовах епідемічних ризиків. - C. 179-183.
  33. Тростянська К. М., Крижановська О. А. Проблемні питання бухгалтерського обліку неприбуткових організацій. - C. 184-189.
  34. Чебан Т. М., Зайцева О. І. Методика оцінки рівня фінансової безпеки підприємств готельної індустрії. - C. 190-194.
  35. Череп О. Г., Конєва А. В. Управління персоналом з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності підприємств. - C. 195-199.
  36. Череп О. Г., Приходько В. А. Шляхи покращення ефективності використання основних засобів підприємства ПРаТ "Прилуцький хлібозавод". - C. 200-204.
  37. Шаповал Г. М., Чех Н. О. Оцінка податкового потенціалу об'єднаних територіальних громад. - C. 205-210.
  38. Карпушенко М. Ю., Філатова І. О. Особливості відображення ризиків у інтегрованій звітності. - C. 211-214.
  39. Ковальчук С. В., Мартинова Л. Б., Танасійчук А. М. Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти. - C. 215-221.
  40. Меліх О. О., Немченко В. В. Особливості наукових досліджень в економіці. - C. 222-226.
2021
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського