Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2021/50<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Boiarska-Khomenko A. V. Lifelong education as the basis of sustainable development of the European society. - C. 9-18.
  4. Ворожбіт-Горбатюк В. В., Зозуля К. В., Собченко Т. М. Науковий гурток в реалізації ідеї навчання через дослідження здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти (з досвіду ХНПУ імені Г. С. Сковороди). - C. 19-29.
  5. Dovzhenko T. О. Formation and development of inclusive education in Ukraine and abroad. - C. 30-42.
  6. Друганова О. М., Білик В. М., Ялліна В. Л. Передумови запровадження компетентнісного підходу до підготовки фахівців у вітчизняній вищій школі (на матеріалах періодичних видань 80 – 90-х рр. ХХ ст.). - C. 43-54.
  7. Желанов Д. В. Основні вектори європеїзації сучасної вищої освіти в Україні. - C. 55-64.
  8. Золотухіна С. Т., Фазан В. В., Макаренко В. В. Традиції та новації у педагогічній діяльності. - C. 65-74.
  9. Іонова О. М., Лупаренко С. Є., Партола В. В. Тенденції становлення та розвитку вальдорфського руху в Україні. - C. 75-86.
  10. Кін О. М. Теоретичний аналіз поняття "громадська діяльність". - C. 87-97.
  11. Кузнецова О. Ю., Штефан Л. А., Сімонок В. П. Підвищення кваліфікації вчителів: зарубіжний вимір. - C. 98-113.
  12. Леонтьєва І. В. Профайлінг особистості: чи є йому місце в сучасній педагогічній науці?. - C. 114-122.
  13. Матвійчук Ю. Ю. STEM-освіта як інструмент реалізації інтегрованого вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 123-135.
  14. Науменко С. С. Витоки ідеї навчання і виховання обдарованих дітей у Китаї. - C. 136-143.
  15. Небитова І. А. Актуалізація ціннісно-смислових аспектів самоосвіти майбутніх учителів початкових класів як запорука їхнього професійного зростання. - C. 144-153.
  16. Тарарак О. В., Тарарак М. Ю. Особливості організації дистанційного навчання студентів в університетах Німеччини: ретроспективний аналіз. - C. 154-163.
  17. Усиченко О. В. Формування інтелектуально-оцінювальних умінь здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі навчання. - C. 164-172.
  18. Фазан Т. П. Сутність та специфіка підготовки жінки до духовно-морального виховання дітей (на основі праць святителя Фаддея Успенського). - C. 173-182.
  19. Шпак І. О. Зміст підготовки викладачів дисциплін економічного профілю до використання педагогічних технологій. - C. 183-192.
2021
Вип. 50
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського