Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2021/50<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр..- Харків Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ- Титул.
- Зміст.
- Boiarska-Khomenko A. V. Lifelong education as the basis of sustainable development of the European society. - C. 9-18.
- Ворожбіт-Горбатюк В. В., Зозуля К. В., Собченко Т. М. Науковий гурток в реалізації ідеї навчання через дослідження здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти (з досвіду ХНПУ імені Г. С. Сковороди). - C. 19-29.
- Dovzhenko T. О. Formation and development of inclusive education in Ukraine and abroad. - C. 30-42.
- Друганова О. М., Білик В. М., Ялліна В. Л. Передумови запровадження компетентнісного підходу до підготовки фахівців у вітчизняній вищій школі (на матеріалах періодичних видань 80 – 90-х рр. ХХ ст.). - C. 43-54.
- Желанов Д. В. Основні вектори європеїзації сучасної вищої освіти в Україні. - C. 55-64.
- Золотухіна С. Т., Фазан В. В., Макаренко В. В. Традиції та новації у педагогічній діяльності. - C. 65-74.
- Іонова О. М., Лупаренко С. Є., Партола В. В. Тенденції становлення та розвитку вальдорфського руху в Україні. - C. 75-86.
- Кін О. М. Теоретичний аналіз поняття "громадська діяльність". - C. 87-97.
- Кузнецова О. Ю., Штефан Л. А., Сімонок В. П. Підвищення кваліфікації вчителів: зарубіжний вимір. - C. 98-113.
- Леонтьєва І. В. Профайлінг особистості: чи є йому місце в сучасній педагогічній науці?. - C. 114-122.
- Матвійчук Ю. Ю. STEM-освіта як інструмент реалізації інтегрованого вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 123-135.
- Науменко С. С. Витоки ідеї навчання і виховання обдарованих дітей у Китаї. - C. 136-143.
- Небитова І. А. Актуалізація ціннісно-смислових аспектів самоосвіти майбутніх учителів початкових класів як запорука їхнього професійного зростання. - C. 144-153.
- Тарарак О. В., Тарарак М. Ю. Особливості організації дистанційного навчання студентів в університетах Німеччини: ретроспективний аналіз. - C. 154-163.
- Усиченко О. В. Формування інтелектуально-оцінювальних умінь здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі навчання. - C. 164-172.
- Фазан Т. П. Сутність та специфіка підготовки жінки до духовно-морального виховання дітей (на основі праць святителя Фаддея Успенського). - C. 173-182.
- Шпак І. О. Зміст підготовки викладачів дисциплін економічного профілю до використання педагогічних технологій. - C. 183-192.
| 2021 | | Вип. 50
|
|
|
|