Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2021/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апрєлєва І. В. Соціально-педагогічне партнерство в освіті – сутність, основні ідеї. - C. 7-17.
  4. Бабак А. І., Вольянська С. Є. Креативне мислення – ключова компетентність педагога ХХІ століття. - C. 18-23.
  5. Бекетова Ю. В., Кузнецова О. Ю., Фазан В. В. Форми і методи виховання толерантності французьких школярів. - C. 24-34.
  6. Боярська-Хоменко А. В., Золотухіна С. Т., Штефан Л. А. Виховний потенціал кафедри освітології та інноваційної педагогіки. - C. 35-43.
  7. Бужин О. В., Іонова О. М., Лупаренко С. Є. Питання трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі. - C. 44-56.
  8. Ворожбіт-Горбатюк В. В. Ефективне навчання – педагогічні інновації і традиції. - C. 57-66.
  9. Дзін Л. Особливості формування організаційної культури у Китаї. - C. 67-76.
  10. Довженко Т. О., Небитова І. А., Шишенко В. О. Роль менторства у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 77-87.
  11. Кабанська Г. А., Кабанська О. С., Мельникова О. В. Педагогічна практика у закладах загальної освіти – простір формування професійних компетентностей майбутнього вчителя. - C. 88-96.
  12. Лебедєва К. О. Застосування ресурсного підходу до формування професійної компетентності у здобувачів вищої технічної освіти. - C. 97-106.
  13. Lymanska O. V., Bugayets N. A. Formation of national consciousness of future dance teachers in the context of national education by means of art. - C. 107-119.
  14. Овчар Н. В. Особливості підготовки майбутніх учителів до використання інтерактивної дошки у навчальному процесі початкової школи. - C. 120-132.
  15. Попова О. В., Денисенко А. О., Васильєва С. О. Моніторинг якості освіти в сучасних ЗВО. - C. 133-145.
  16. Тарарак Н. Г. Форми стимулювання вихователів закладів дошкільної освіти (друга половина ХХ ст.). - C. 146-155.
  17. Фастівець А. В. Світовий досвід підготовки фахівців фізіотерапії та ерготерапії. - C. 156-172.
  18. Штефан М. В. Створення безпечного розвивального середовища онлайн занять художньо-продуктивною діяльністю старших дошкільників. - C. 173-184.
  19. Шаповал В. В. Поняття "Професійна реабілітація учасників бойових дій ЗСУ". - C. 185-192.
2021
Вип. 51
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського